
http://infrastructure.bg/show.php?storyid=1732286
Тестов влак измина разстоянието Крумово - Първомай със 160 км/час
До една-две години железопътният транспорт ще бъде предпочитан. Това коментира в Първомай министър-председателят Бойко Борисов, след като присъства на пробни тестове по скоростната отсечка Крумово - Първомай.
Заедно с министрите Ивайло Московски, Лиляна Павлова и Томислав Дончев, премиерът се качи на тестов влак, за да изпробват движението при скорости от 160 км/ч.
След като слязоха на гара Първомай, премиерът даде много висока оценка на изцяло модернизираната жп линия, която свързва Пловдив и Свиленград.
Борисов посочи, че времето за движение между гарите Крумово и Първомай е било 14 минути и е достигната скорост от почти 170 км/ч.
Той коментира, че България се вписва в европейската стратегия, според която след 2020 г. ще се инвестира в жп линии и ще се пренасочват средства вместо от магистрали към по-ефикасен транспорт.
За изпитанията у нас е доставен специален тестови влак от Румъния, машината развива до 180 км/ч и целта на пробното пътуване е да бъде потвърдена изправността на новата линия Пловдив – Свиленград – турска граница.
Вчера влакът извърши три теста по трасето без нито един проблем, ден след получаването на Акт 15 за тази отсечка. Разстоянието от 37 км между двете гари се изминава с оптимална скорост за 15 минути, уточняват от пресцентъра на Национална компания "Железопътна инфраструктура".
След 2013 г. България може да кандидатства за 300 млн. евро финансиране от Европейския съюз, което възлиза на над 100 нови влака, които да се движат по модернизираните отсечки, каза министърът на транспорта Ивайло Московски.
Той допълни, че през 2014 година цялата линия от Пловдив до турска/ гръцка граница ще бъде обновена и разстоянието ще се взима за около 1 час и 15 минути.
Министърът връчи на началник-гарата на Първомай Акт 15 за експлоатация на двете отсечки по проекта за реконструкция на линията Пловдив - Свиленград: Пловдив - Първомай и Първомай - Димитровград.
Проектът "Електрификация и реконструкция на железопътната линия Пловдив – Свиленград – турска/гръцка граници" е най-големият инфраструктурен проект на Национална компания "Железопътна инфраструктура".
Наричан е преходен с мостово финансиране – от програма ИСПА към Оперативна програма "Транспорт". Проектът предвижда реконструкция на една от най-старите жп линии в България, като скоростта ще бъде завишена на 160 км/ч за пътнически влакове и 120 км/ч за товарни влакове.
Контактната мрежа и сигнализацията ще позволяват линията да се използва и от влакове с накланящи се кошове, които могат да се движат с до 200 км/ч.
Към днешна дата е завършена на 99% работата по първа фаза (Крумово - Първомай), която се изпълнява от гръцката компания "Терна", и на 95% по втора фаза (Първомай – Димитровград), която се строи от италианската "Асталди".
Остатъкът от трасето от Димитровград до Свиленград ще бъде финансирано по оперативна програма "Транспорт", тръжната процедура е приключила, няма обжалвания по нея и предстои сключването на договори по нея.
Очаква се до лятото на 2012 да бъде завършена и отсечката Свиленград - турска граница, допълват от пресцентъра на транспортното министерство.
Тестов влак измина разстоянието Крумово - Първомай със 160 км/час
До една-две години железопътният транспорт ще бъде предпочитан. Това коментира в Първомай министър-председателят Бойко Борисов, след като присъства на пробни тестове по скоростната отсечка Крумово - Първомай.
Заедно с министрите Ивайло Московски, Лиляна Павлова и Томислав Дончев, премиерът се качи на тестов влак, за да изпробват движението при скорости от 160 км/ч.
След като слязоха на гара Първомай, премиерът даде много висока оценка на изцяло модернизираната жп линия, която свързва Пловдив и Свиленград.
Борисов посочи, че времето за движение между гарите Крумово и Първомай е било 14 минути и е достигната скорост от почти 170 км/ч.
Той коментира, че България се вписва в европейската стратегия, според която след 2020 г. ще се инвестира в жп линии и ще се пренасочват средства вместо от магистрали към по-ефикасен транспорт.
За изпитанията у нас е доставен специален тестови влак от Румъния, машината развива до 180 км/ч и целта на пробното пътуване е да бъде потвърдена изправността на новата линия Пловдив – Свиленград – турска граница.
Вчера влакът извърши три теста по трасето без нито един проблем, ден след получаването на Акт 15 за тази отсечка. Разстоянието от 37 км между двете гари се изминава с оптимална скорост за 15 минути, уточняват от пресцентъра на Национална компания "Железопътна инфраструктура".
След 2013 г. България може да кандидатства за 300 млн. евро финансиране от Европейския съюз, което възлиза на над 100 нови влака, които да се движат по модернизираните отсечки, каза министърът на транспорта Ивайло Московски.
Той допълни, че през 2014 година цялата линия от Пловдив до турска/ гръцка граница ще бъде обновена и разстоянието ще се взима за около 1 час и 15 минути.
Министърът връчи на началник-гарата на Първомай Акт 15 за експлоатация на двете отсечки по проекта за реконструкция на линията Пловдив - Свиленград: Пловдив - Първомай и Първомай - Димитровград.
Проектът "Електрификация и реконструкция на железопътната линия Пловдив – Свиленград – турска/гръцка граници" е най-големият инфраструктурен проект на Национална компания "Железопътна инфраструктура".
Наричан е преходен с мостово финансиране – от програма ИСПА към Оперативна програма "Транспорт". Проектът предвижда реконструкция на една от най-старите жп линии в България, като скоростта ще бъде завишена на 160 км/ч за пътнически влакове и 120 км/ч за товарни влакове.
Контактната мрежа и сигнализацията ще позволяват линията да се използва и от влакове с накланящи се кошове, които могат да се движат с до 200 км/ч.
Към днешна дата е завършена на 99% работата по първа фаза (Крумово - Първомай), която се изпълнява от гръцката компания "Терна", и на 95% по втора фаза (Първомай – Димитровград), която се строи от италианската "Асталди".
Остатъкът от трасето от Димитровград до Свиленград ще бъде финансирано по оперативна програма "Транспорт", тръжната процедура е приключила, няма обжалвания по нея и предстои сключването на договори по нея.
Очаква се до лятото на 2012 да бъде завършена и отсечката Свиленград - турска граница, допълват от пресцентъра на транспортното министерство.

Администратор

Защо да търкалят 1116 от м*йната си, след като гръцките ES са по-наблизо?
Всичко може да "вдигне" много повече от максималната си скорост.
И 200 могат да вдигнат, но максималната скорост в редовна експлоатация си е 140 (на този етап) и е софтуерно ограничена на толкова.Нашите Дезиро могат ли да вдигнат повече от 140 км/ч.
Всичко може да "вдигне" много повече от максималната си скорост.

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Глобален модератор
Кой знае, ако преди това не си ги приберат Германците!,... 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Мнения: 36
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 10:46 am
Информация
Модератори