
Оригинал с видео репортаж: http://www.btv.bg/news/bulgaria/story/1 ... v_BDJ.html
Пореден ден напразни преговори за БДЖ, стачката продължава. Към днешна дата загубите са за 1,5 милиона лева, а компанията е в технически фалит.
От ръководстовто на БДЖ бяха категорични, че няма да отстъпят от реформите. Дори започнаха сами спирането на нови 136 влакови линии, които са губещи.
„Защото се увеличават загубите, стачкуват триста човека и хората не могат да напарвят връзка с влаковете ...ние сме на загуба и стачката трябва да спре спешно”, предупреди председателя на УС на дружеството Владимир Владимиров.
„БДЖ е в технически фалит, тъй като не може да си обслужва заемите. Ние затова се молим на кредиторите да не предявават такива искове”, заяви министърът на транспорта Ивайло Московски.
Продължават и преговорите в Националната компания „Железопътна инфраструктура”, където стачкуват 73-ма души от 26 гари, които обаче са напълно достатъчни да блокират всички останали линии. Синдикатите там настояват съкращението на работници да става само с тяхно съгласие.
За БДЖ пък се обсъжда да бъде въведена бонусна система на заплащане от средата на следващата година.
13-ият ден от железопътната стачка се оказа фатален
Нервите на пътниците не издържаха. На гара Реброво недоволни пътници изпочупиха влак. Малко след 8 часа сутринта на гарата кондуктурите на влака Мездра-София обявяват, че започват ежедневната си ефективна стачка. Няколко стотин души, пътуващи за работа изпадат в паника, защото единственият алтернативен транспорт са маршрутките, които традиоционно в този часа са препълнени.
Някои от пътниците на влака споделят, че рискуват да загубят работата си заради стчаката. На други нервите не са издържали и започнали да вандалстват - изпочупени са стъклата във втория и третия вагон на композицията.
Персоналът на влака, заради който е провокирана агресията на пътниците, отказа да разкаже какво точно се е случило. Началникът на композицията изгледаше видимо шокиран.
След края на днешната стачка, влакът Мездра- София все пак потеглил. С осем часа закъснение, и не със стотици, а... само с един пътник с билет от 2,30 лева.
На гара Мездра пък стана късо съединение на електрически кабел,
което предизвика инцидент по обяд в един от коридорите към чакалнята.
Цялото помещение беше опушено, а пътниците - евакуирани. Оказа се, че поради липса на пари, парното е спряно и персоналът на гарата масово се отоплява с електрически уреди, което е довело до срив в захранването.
Пореден ден напразни преговори за БДЖ, стачката продължава. Към днешна дата загубите са за 1,5 милиона лева, а компанията е в технически фалит.
От ръководстовто на БДЖ бяха категорични, че няма да отстъпят от реформите. Дори започнаха сами спирането на нови 136 влакови линии, които са губещи.
„Защото се увеличават загубите, стачкуват триста човека и хората не могат да напарвят връзка с влаковете ...ние сме на загуба и стачката трябва да спре спешно”, предупреди председателя на УС на дружеството Владимир Владимиров.
„БДЖ е в технически фалит, тъй като не може да си обслужва заемите. Ние затова се молим на кредиторите да не предявават такива искове”, заяви министърът на транспорта Ивайло Московски.
Продължават и преговорите в Националната компания „Железопътна инфраструктура”, където стачкуват 73-ма души от 26 гари, които обаче са напълно достатъчни да блокират всички останали линии. Синдикатите там настояват съкращението на работници да става само с тяхно съгласие.
За БДЖ пък се обсъжда да бъде въведена бонусна система на заплащане от средата на следващата година.
13-ият ден от железопътната стачка се оказа фатален
Нервите на пътниците не издържаха. На гара Реброво недоволни пътници изпочупиха влак. Малко след 8 часа сутринта на гарата кондуктурите на влака Мездра-София обявяват, че започват ежедневната си ефективна стачка. Няколко стотин души, пътуващи за работа изпадат в паника, защото единственият алтернативен транспорт са маршрутките, които традиоционно в този часа са препълнени.
Някои от пътниците на влака споделят, че рискуват да загубят работата си заради стчаката. На други нервите не са издържали и започнали да вандалстват - изпочупени са стъклата във втория и третия вагон на композицията.
Персоналът на влака, заради който е провокирана агресията на пътниците, отказа да разкаже какво точно се е случило. Началникът на композицията изгледаше видимо шокиран.
След края на днешната стачка, влакът Мездра- София все пак потеглил. С осем часа закъснение, и не със стотици, а... само с един пътник с билет от 2,30 лева.
На гара Мездра пък стана късо съединение на електрически кабел,
което предизвика инцидент по обяд в един от коридорите към чакалнята.
Цялото помещение беше опушено, а пътниците - евакуирани. Оказа се, че поради липса на пари, парното е спряно и персоналът на гарата масово се отоплява с електрически уреди, което е довело до срив в захранването.

Администратор
За съжаление това е действителността. Тази стачка само води до негативи за и без това умиращото ни БДЖ и рискуваме да останем без държавен ЖП оператор заради синдикални неразбории. Днес в автобуса Монтана - София отново имаше хора, които въпреки, че по принцип пътуват с вляк се принудиха да се качат на по-неудобния и скъп автобус. Такъв беше случая на около 40 годишен мъж, споделил за "Български Локомотивен Форум", че по принцип е редовен клиент на железницата, дори си е закупил карта "Класик". "Пътувам три пъти в седмицата до София и влакът ми е изключително удобен, но сега заради стачните действия се налага да ползвам автобусите, които са и по-скъпи и по-неудобни. Онази вечер пътувах с влак от Враца към Монтана и кондукторите казаха, че до 9-ти стачката трябва да свърши, защото след това не била законна. Надявам се нещата в БДЖ да се решат", сподели той.
64.19

Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Нещата в БДЖ няма да се решат, защото фалитът е неизбежен поради спиране на рентабилни влакове, изравняване на цените на билетите с тези на автоДРусите и циклене на 1 място по отношение условията във вагоните. Ясно е, че малцина са тези, които ще останат на влака, но резултатите ще са отчайващи. Следва приватизация на товарни превози и възстановяване на пътническите от държавата. Това е. 

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Глобален модератор
Добре някой може ли да посочи какви са исканията на кондукторите!?!?. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Администратор
Да ги оставят да си вземат пари на ръка безконтролно и да не им спират влаковете - касички.choveka_vlak написа:Добре някой може ли да посочи какви са исканията на кондукторите!?!?.
То е толкоз просто и логично...
64.19

Глобален модератор
Да ги оставят да си вземат пари на ръка безконтролно и да не им спират влаковете - касички.
Тоооооо за това се стигна до тази стачка, Но ми се ще да ги питам, утре "кво ке ядът"?,...
Тоооооо за това се стигна до тази стачка, Но ми се ще да ги питам, утре "кво ке ядът"?,...

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
Може би стъкла от Ребърково...choveka_vlak написа:Да ги оставят да си вземат пари на ръка безконтролно и да не им спират влаковете - касички.
Тоооооо за това се стигна до тази стачка, Но ми се ще да ги питам, утре "кво ке ядът"?,...
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Администратор
Ако не се вразумят, много вероятно е съкращенията да са много по-драстични, както и да се стигне до удряне на теслата на още влакове. Вината на БДЖ пък е, че когато им предложихме програма "Таен клиент" безплатно и предложихме конкретни варианти как да се справим за една година с фондация "Беден кондуктор", те си направиха оглушки и предпочетоха да продължават да трупат загуби от крадливите "чантички". Е, не мога да подкрепя сега компанията, след като сама се е докарала до тук с безразличието си към проблема с корупцията сред превозния персонал. Що се касае до самите кондуктори, ще го кажа само с една поговорка: Кучето играе според тоягата.
64.19

Глобален модератор
Да така е, жалкото е че кръвнината ще се плати, от вездесъщите началник влакове които в първом ще бъдат понижени в длъжност: Старши кондуктор и ще работят по сами!, (ще им бъде съкратено времето за кражба,,,) не стига, че си сам, ами няма да можеш и "кондукторска заплата да си докараш"... ей те, това е тъпортията на тая стачка... 

Последно промяна от choveka_vlak на Чет Дек 08, 2011 10:01 am, променено общо 2 пъти.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
Далновидното мислене е много сложен процес!, той не е присъщ на работещите погълнати от лъжите на синдикатите!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Администратор
Много ми е неприятно, когато някой неразбиращ от железници коментира сериозни и наболели въпроси и се опитва да изопачи фактите. 3660 и 3637 са капка в морето от спрени влакове - 90% от спрените са именно ПВ и КПВ. За точно тези две категории влакове имах предвид, използвайки определението "влакове - касички". И продължавам да отстоявам това мнение - лично многократно съм ставал свидетел на наглостта на превозния персонал - вземат си пари и не им пука от никой и нищо. За това, ще те помоля Ванчо да си отвориш очите и да видиш истината, свали тия розови очила, че като спрат 90% от влаковете на РусИ да видим така ли ще говориш.Vancho написа:И сигурно 3660 и 3637 са най големите влакове касички
64.19
Ми и при мен спряха най важните ПВ ама какво да направя ... Аз пък мразя чертата на българина да слага всички по един общ знаменател... Имам предвид че тия БВ да бъдат спрени е върха на безумието ... разбира се че работнически са нужни, но може да се измисли нещо гъвкаво да се движат понеделник петък, вместо това режат .... 40110 тая нова измислица която ми пускат събота и неделя ще вози въздух ... а 112 орязан дето всеки ден е фул до горе .... Иронизирам скапаната политика на БДЖ то, а не това което е казано по горе ... И ако чак толкова не разбирах надали щях да съм един от малкото когото БДЖ слуша и оправя разни безумни връзки със сто часови престои безсмислени или удължаване на други влакове 

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


Администратор
Ванчо, ти влак виждал ли си?! В истинския смисъл на думата! Ако да, то отговори "Що е влак?":lol:
БДЖ не слушат никой, в това сме се убедили след почти двугодишно късане на нерви и загуба на време в изготвяне на предложения, правене на описи, планове и прочие и прочие.
Що се касае до влаковете - нашата политика е ясна и последователна в една насока - да се противопоставим на безумията в БДЖ, от които потърпевши са пътниците. Спирането на 3636/3637 е малко спорен въпрос - по-удачно бе да се направи сезонно движението му. През зимата наистина върви полупразен. На негово място от Карлово има пътник, така, че тук нещата са компенсирани. Нека водим конструктивен диалог, в противен случай ще бъда принуден да приложа Правилника на форума
БДЖ не слушат никой, в това сме се убедили след почти двугодишно късане на нерви и загуба на време в изготвяне на предложения, правене на описи, планове и прочие и прочие.
Що се касае до влаковете - нашата политика е ясна и последователна в една насока - да се противопоставим на безумията в БДЖ, от които потърпевши са пътниците. Спирането на 3636/3637 е малко спорен въпрос - по-удачно бе да се направи сезонно движението му. През зимата наистина върви полупразен. На негово място от Карлово има пътник, така, че тук нещата са компенсирани. Нека водим конструктивен диалог, в противен случай ще бъда принуден да приложа Правилника на форума

64.19
Информация
Модератори