Страница 1 от 2

От днес не пътуват вече 30 влака в близките дни още 108

Публикувано на: Вто Ное 29, 2011 7:50 pm
от doctors
От днес се спират 30 влака,а в следващите дни се очакват да бъдат спрени още 108.
Спрените влакове от днес 29.10.2011 г. са следните:
30 влака, които пътуват по различни направления в страната, ще бъдат спрени от движение от днес. Това съобщиха от „Холдинг Български държавни железници” ЕАД. Причините за спирането на тези влакове се дължат на допълнителната загуба на клиенти в резултат на предприетите стачни действия, както и искането на банките-кредитори за ясни реформи и освобождаване на паричен ресурс за погасяване на просрочените задължения.
Спирането на тези 30 влака е част от мерките за оптимизиране на графика за движение на влаковете, според които ще бъдат отменени някои от най-неефективните влакове.

Влаковете, които няма да се движат от 29-и ноември са следните:
-Бърз влак № 3660, който пътува по маршрут Каспичан – Бургас
-Бърз влак № 3661, който пътува по маршрут Бургас – Каспичан
-Пътнически влак № 18203, който пътува по маршрут Пещера – Пловдив
-Пътнически влак № 18204, който пътува по маршрут Пловдив – Пещера
-Пътнически влак № 19209, който пътува по маршрут Пловдив – Асеновград
-Пътнически влак № 19210, който пътува по маршрут Асеновград – Пловдив
-Пътнически влак № 20101, който пътува по маршрут Мездра – Червен бряг
-Пътнически влак № 20232, който пътува по маршрут Червен бряг – Мездра
-Пътнически влак № 20135, който пътува по маршрут Шумен – Каспичан
-Пътнически влак № 20152, който пътува по маршрут Каспичан – Горна Оряховица
-Пътнически влак № 20153, който пътува по маршрут Горна Оряховица – Шумен
-Пътнически влак № 24114, който пътува по маршрут Троян – Левски (няма да се движи в дните: понеделник, сряда, петък и неделя)
-Пътнически влак № 24215, който пътува по маршрут Левски – Троян (няма да се движи в дните: понеделник, сряда, петък и неделя)
-Пътнически влак № 28202, който пътува по маршрут Варна – Добрич
-Пътнически влак № 28203, който пътува по маршрут Добрич – Варна
-Пътнически влак № 30243, който пътува по маршрут Карлово – Тулово
-Пътнически влак № 30244, който пътува по маршрут Тулово – Карлово
-Пътнически влак № 40250, който пътува по маршрут Димитровград – Михайлово
-Пътнически влак № 40251, който пътува по маршрут Михайлово – Димитровград
-Пътнически влак № 50209, който пътува по маршрут София – Перник
-Пътнически влак № 50210, който пътува по маршрут Перник – София
-Пътнически влак № 50212, който пътува по маршрут Перник – София
-Пътнически влак № 51203, който пътува по маршрут Дупница – Бобов дол
-Пътнически влак № 51204, който пътува по маршрут Бобов дол – Дупница
-Пътнически влак № 60103, който пътува по маршрут София – Радомир
-Пътнически влак № 60210, който пътува по маршрут Радомир – Перник
-Пътнически влак № 80254, който пътува по маршрут Бургас – Карнобат
-Пътнически влак № 80123, който пътува по маршрут Карнобат – Бургас
-Пътнически влак № 82227, който пътува по маршрут Долна махала – Пловдив
-Пътнически влак № 82228, който пътува по маршрут Пловдив – Долна махала

Публикувано на: Вто Ное 29, 2011 8:30 pm
от VESO
Много добре им дойде спирането на 3660 / 3661 - при тази липса на вагони , сега някои чиновници няма да си блъскат главите за търсене на състав.Как не проумяха , че този влак е необходим и представлява единствената директна връзка на Североизтока с Южното Черноморие.Поне да го бяха оставили като сезонен , движещ се от края на юни до средата на септември.

Публикувано на: Вто Ное 29, 2011 8:50 pm
от plastikat
3660/1 си беше много добър влак ,но заради такива плювалници като 'Ванчо" ,който го беше яд ,че за Бургас пускали 74-ки и то по3-4 ,а за Стара Загора пускали само конски и 47-ци ,или пък ,че за Варна влаковете били препълнени,а бургаският возел "въздух".Явно някой малоумник от дирекцията не си прави труда да брои продадени билети и да прави статистика ,а се доверява на такива като "Ванчо" и затова и го спират тоя влак.А влака си е печеливш ,който каквото ще да ми обяснява.......

Публикувано на: Вто Ное 29, 2011 8:55 pm
от Vancho
Айде сега аз съм виновен сигурно и за фалита на БДЖ :lol: Аз им бях предложил да го пуснат до Плевен и съм им писал ново писмо за връщането му като РАЗБИРА се от/до Плевен... Опитах се да кажа на студентите да го защитят с писма до община Бургас, на което те отговориха с ''ей сега ще се моля на държавата'' Не съм казвал ''ДАНО ГО СПРАТ''. Казвах че в опрделени моменти 9622 е по-пълен и също заслужава допълнителни вагони лятото, а и в петъчни дни. Сега студентите от Варна ще пътуват прави до Разград и Русе в петъчни дни, накрая ще избягат от влака и и него ще спрат. Така че споко ... И да тъпо е Шумен да няма връзка с Бургас и първи влак до Комунари да е в 14 на обяд ... Простотия с бързите влакове ще съжаляват много ... Трета линия остава и 8612 да спрат и вече не знам.

Публикувано на: Вто Ное 29, 2011 9:00 pm
от rexkos
Нe вярвам 9622 да е чак толкова пълен дори и в петък. В най-лошия сценарий правостоящи ще има най-много до Самуил. Тенденцията е след Каспичан е този влак да се изпразва, а не да се пълни.

Публикувано на: Вто Ное 29, 2011 9:02 pm
от Vancho
Не казвам че се пълни. Казвам каквото съм чул ... Познати студенти, които пътуват прави до Каспичан и там сядат в Бургаските. Сега като ги няма .... Не знам. Моето желание беше просто в определени дни да има допълнителен вагон и на 9622 нищо повече Може да съм казвал някоя по-силна простотия , но НИКОГА НЕ СЪМ ПИСАЛ да спират 3660/3661.

Публикувано на: Вто Ное 29, 2011 9:17 pm
от 42 072.9
Всички влакове са пълни и хора има! Знаете ли по документи как се отчита населеността на един влак? Когато печалбата не е в чужди джобове! Още да подсказвам ли?

Публикувано на: Вто Ное 29, 2011 9:25 pm
от plastikat
Честно казано ,над 200 пъти съм се возил на 3660/1 и нито един път не съм ставал свидетел на "джобни трансфери",за разлика от 8610 ,8626 ,8614 и така нататък.Качи се бай МангаУ с катуна от Ямбол за Нова Загора,оцапа и усмърди целия влак,даде 5 лева за целия катун и си пътува спокойно,че и цигарка си пали на джама ,щото кондуктора му е аверче :?

Публикувано на: Вто Ное 29, 2011 9:41 pm
от Saruman
plastikat написа:3660/1 си беше много добър влак ,но заради такива плювалници като 'Ванчо" ,който го беше яд ,че за Бургас пускали 74-ки и то по3-4 ,а за Стара Загора пускали само конски и 47-ци ,или пък ,че за Варна влаковете били препълнени,а бургаският возел "въздух".Явно някой малоумник от дирекцията не си прави труда да брои продадени билети и да прави статистика ,а се доверява на такива като "Ванчо" и затова и го спират тоя влак.А влака си е печеливш ,който каквото ще да ми обяснява.......
Цигулчо Недев, каза и че линии като София - Перник и Пловдив - Асеновград са непечеливши, тогава за какво говорим?

Публикувано на: Вто Ное 29, 2011 9:43 pm
от 42 072.9
Не са печеливши, защото влаковете пълни, а по превозни документи са празни. Не били отчитали приход.

Публикувано на: Вто Ное 29, 2011 9:46 pm
от Vancho
Няма как да работи на пазарен принцип железницата, поне не и докато е държавна. Тя си има социална функция не го ли разбраха най-накрая. Колко издевателства трябва да понесе народът още ? То не е дигане на възраст за пенсия, орязване от не знам си къде, не знам си какво. Вече по-бедните не могат и да пътуват. Дано АКО стане частно БДЖ-то дойдат по-добри времена

Публикувано на: Вто Ное 29, 2011 10:18 pm
от VESO
Saruman написа: ..
Цигулчо Недев, каза и че линии като София - Перник и Пловдив - Асеновград са непечеливши, тогава за какво говорим?
Естествено , че няма как да са печеливши , тъй като методът на отчитане на пътникопотока е абсолютно погрешен - по превозен документ билет.А в тези КПВ-та такива няма.90% от возещите се са с карти.Тогава е логично да има 10 или 11 души с билети.А колко са с карти - около 100-тина.Но тях няма кой да ги отчита.

Публикувано на: Сря Ное 30, 2011 7:49 am
от Mario Evstatiev
Вместо да се търси ефективност в събирането на приходите, БДЖ реже влакове. Така може да се обобщи поведението на националния ЖП превозвач през последните дни. В Понеделник в ефира на радио "Реакция" на въпроса, запознат ли е с това, че СБЛФ е разработило и предложило за внедряване програма "Таен клиент" на БДЖ, Изпълнителният директор Г-н Йордан Недев заяви, че за първи път чува за такова нещо и се опита да се измъкне от неудобния въпрос, оправдавайки се като ощипана кокона, че всички клиенти на БДЖ били "тайни" и получавал всеки ден на хартия и по имейл информация за реално преживени ситуации. Но определено това е крайно недостатъчно и когато нашият въпрос бе конкретизиран в приходите, отново очевидно некомпетентния да управлява железница Недев ни прати да подаваме сигнали в Прокуратурата. Тоест, той показва тотална незаинтересованост към повишаване събираемостта на приходите и внедряване на медоти, доказали се в големи компании като "Шел" "МакДоналд`С" и други, които работят с цели мрежи от тайни клиенти и резултатите са значително високо ниво на обслужването и пресичане на всякакъв род злоупотреби, доколкото такива може да има в тези компании. Ръководството на БДЖ обаче явно няма волята да направи този ход и поради това се оправдава по медиите, че не може да си събере прихода и за това 138 влака си отиват. Глупаво бе и изказването на Г-н Недев, че дори при 100% събираемост, тези влакове пак щели да бъдат нерентабилни. Кой заблуждава? Нали все пак за движението на пътнически влакове се получава държавна дотация? Къде тогава отива тази дотация?! Въпроса остава отворен и със сигурност отговора му ще бъде търсен в следващите материали по темата.

Публикувано на: Сря Ное 30, 2011 7:53 am
от Nikss
Тъпо, тъпо, та чак избива вече от тъпотия... хората, които пътуват ежедневно или по няколко пъти в седмицата предпочитат да си вземат карта, защото им излиза по-евтино. Преди 2 седмици на гарата в Плевен чух разговор между 2 възрастни жени, които се възмущаваха от намерението 20110/20111 да бъдат спряни и дори обсъждаха, че ако не били стачките и спирането на влаковете щели да си купят карти за 3 месеца! Дори и за къс маршрут това са си пари, ама кой да го проумее?
София-Перник и Пловдив-Асеновград са си печеливши, а който казва, че не са да си яде ушите и да духа супата! :twisted:
За идеята 3660/3661 да се движат от 01.06 до 30.09 съм съгласен, дано поне това направят като компромис.
Получих сведения, че 20101 преди стачката между М и Чб е пътувал с около 30 човека, а на обратно 20232 е возил около 50-60 човека, което смятам, че е задоволителен резултат.
За 28202/28203 вече сме коментирали, че се използват от доста пътници, но простотията трябва да е на първо място (както винаги).
За 51203/51204 ми е интересно след като се движат точно по средата на денонощието защо трябва да ги спират. Пътувал съм с тях и всичко беше наред - кондукторът издаваше билети, не беше толкова празно, но... нали трябва да се пречи на нормалното пътуване всячески. :evil: :x

Публикувано на: Сря Ное 30, 2011 8:00 am
от Mario Evstatiev
Докато в България нещата се решават политически, върху свободата на словото се упражнява натиск, срещу неудобните се използват манипулации и машинации, няма да се оправим!

Могат да спират влакове, но няма да секнат кражбите и конфликта на интереси в самите структури на БДЖ. От далавери в БДЖ, някои хора си купиха Мерцедес, после джип, после втори джип... Все на дизел. Нещата са страшни, много страшни и е въпрос на време да се надигне мощна вълна на недоволство, както и да бъде извадена на бял свят оная истина - Голата, от която ще пострадат много хора, но и ще излезе на яве цялата схема за пладнешкото разграбване на БДЖ, кондукторско-началническите картели и други схеми, които нито едно ръководство на БДЖ до сега не успя да спре. Цялата железница плаче за тотален финансов одит и здраво тършуване от службите на всички нива. Да не се окаже накрая, че тези 138 влака са спрени именно от тъпотия, а?