Страница 1 от 1

[DNES.bg]Шефовете в БДЖ: 5000 на дръвника заради стачката

Публикувано на: Пет Ное 25, 2011 9:21 pm
от Mario Evstatiev
Линк към целия материал: http://www.dnes.bg/politika/2011/11/25/ ... ika.134886

Шефовете в БДЖ: Спрете стачката, инак 5000 на дръвника!

Има вероятност жепейците да остана и без заплати през декември

До 5000 могат да стигнат служителите, които трябва да бъдат съкратени в железниците, ако стачката продължи десетина дни.

Това стана ясно на пресконференция на ръководството на БДЖ.

Причините за тези опасения са, че от една страна кредиторите няма да търпят много дълго време, а след този период се очаква 20-30 % от клиентите на "Пътнически превози" да ползват алтернативен автобусен транспорт и да не се върнат обратно.

За всички служители пък стои опасността да останат без заплати следващия месец или да получат заплатите си частично, съобщи Владимир Владимиров, председател на Съвета на директорите на „Холдинг БДЖ”.

Публикувано на: Съб Ное 26, 2011 11:24 am
от Nikss
Стачката им виновна, хората им виновни... а те дето не се поглеждат какво са надробили? :evil: Как така своеволно ще спират пълни влакове на базата на някакви измислени данни, като реалността сочи друго? Добро да не очакват ама хич! :x :arrow:

Публикувано на: Съб Ное 26, 2011 11:32 am
от bdz46
Влаковете са спрени с предна дата по бъдеща липса на подвижен състав. Историята с нерентабилността и загубите е за замазване на насирацията, която вече е факт.

Когато вече падаш от 16-тия етаж, няма връщане назад, но още не си се размазал и можеш да си измислиш причина.

Публикувано на: Съб Ное 26, 2011 11:35 am
от Nikss
А липсата на подвижен състав от какво е възникнала? От оправдания, че няма пари за резервни части и ремонти, за да се източва на воля за какво ли не, но не и за подвижен състав. :evil: Ликвидация и това е!

Публикувано на: Съб Ное 26, 2011 11:40 am
от Mario Evstatiev
Реформи в БДЖ трябва да има, но тези реформи трябва да са насочени към оптимизация на работните прозеци, свиване на администрацията, въвеждане на нови технологии за обработване на данни и статистика, внедряване на система за електронно билетоиздаване и резервация на места или допълнителни услуги, оптимизиране разписанията на влаковете, както и не на последно място подобряване качеството на услугата, предлагана от БДЖ. Съкращения на персонал трябва да има, но тези съкращения трябва да засегнат главно раздутата администрация, а чак след това да се съкращават работници и то тези съкращения да се проведат на атестационен принцип от независима комисия, за да бъде всичко прозрачно и безпристрастно. Публична тайна е, че има много некачествен персонал, който дори да бъде съкратен, неговата липса няма да се усети, но в същото това време има хора с много опит и професионални умения, без които железницата в този кризисен период не може.

Публикувано на: Съб Ное 26, 2011 11:42 am
от Nikss
Така е, много вярно твърдение!