Страница 1 от 1
[в-к АТАКА]Марио Евстатиев, Сдружение "БЛФ"
Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 6:35 pm
от bobara_e_tuk
БДЖ закрива натоварени пътнически линии заради корупция
http://www.vestnikataka.bg/show_news.php?id=215406
Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 6:46 pm
от VESO
Браво на Марио! Цялата истина за състоянието на БДЖ в едно интервю.Къс разказ , но за сметка на това отразяващ подробно тъжната действителност.Позицията напълно съвпада с моето виждане.
Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 10:33 pm
от dido73
Марио Евстатиев написа:В интернет вече са публикувани списъците на хората, които ще бъдат съкратени.
Къде пък са тия списъци. Дайте линк да ги видим.
Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 10:43 pm
от Mario Evstatiev
В синдикален сайт - има бройки, има длъжности

Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 10:45 pm
от dido73
lok45111 написа:В синдикален сайт - има бройки, има длъжности

Аз питам за линк, ти ми казваш - синдикален сайт, оди го дири. Е, мерси!
Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 10:46 pm
от Vancho
http://bgs.alle.bg/
Някъде в този сайт гледах по депа и секции длъжностите и бройките на съкратените служители, но в момента не мога да го открия. Иначе тук е списъка с проекта за спиране и влаковете, които са залегнали в него
п.с. Тук :
http://bgs.alle.bg/стачка/стачка-ноември-2011-г/
Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 11:17 pm
от dido73
На много места има длъжност "Работник, ремонт на подвижен железопътен състав, шлосер" но не е описано от кое депо.

Също и "Електромонтьор, подвижен железопътен състав" на много места и не е описано от кои депа.
ОБЩО ЗА ППП София, но за всеки шлосер или Електромонтьор не е указано кое депо, кой район.
Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 11:23 pm
от Mario Evstatiev
Поделенията ги пише ясно и точно - отгоре преди всеки дял на списъка. Смятам, че съм прав и ще отстоявам интересите на железничарите.
Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 11:26 pm
от dido73
lok45111 написа:Поделенията ги пише ясно и точно - отгоре преди всеки дял на списъка. Смятам, че съм прав и ще отстоявам интересите на железничарите.
Да, поделения да, депата не. Дадени са по много бройки с еднакви длъжности за цялото поделение, но не по депа.
Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 11:47 pm
от Mario Evstatiev
Ами ако си запознат ще се сетиш. Такива като мен и теб ще разберат, ама има много колеги,които се чудят. Това е и смисъла - заблуда на противника.
В самия списък са посочени поделенията, актуални към последното преструктуриране - депата са към ППП и ПТП.
Публикувано на: Чет Ное 17, 2011 9:15 am
от stankos
VESO написа:Браво на Марио! Цялата истина за състоянието на БДЖ в едно интервю.Къс разказ , но за сметка на това отразяващ подробно тъжната действителност.Позицията напълно съвпада с моето виждане.
Аз също се присъединявам към това мнение.
Ние като добри приятели на железницата сме длъжни да им кажем , когато тръгват в грешна посока и вземат грешни управленски решения . Приятелите са за това да ти казват истината в очите , макар и понякога неприятна за самия теб , както се изразява многоуважаемия г-н Йоргов : " истината боли ! ". Господата Владимиров и Недев може да са добри мениджъри и икономисти ,но в сферата на железницата са "гола вода" . За да си добър ръководител в този отрасъл трябва много добре да познаваш технологичния процес , който е особенно специфичен . Образно казано все едно да дадеш на стоматолог да оперира болен от рак , колкото и добър стоматолог да е то голяма е вероятността да отреже здравия орган вместо болния ! Истина е , че БДЖ се нуждае от реформи и съкращения , но това може да осъществи само човек с ясна визия за работата и в бъдеще ! По памет ще цитирам Тодор : " С цел подобряване системата на работа Цех № 3 се преименува на Цех № 8 ! " , чини ми се в момента реформите извършвани в БДЖ са точна такива .