Страница 1 от 1
[bTV: Аз, репортерът]Безхаберието на БДЖ
Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 6:56 pm
от bobara_e_tuk
Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 9:31 pm
от todor plamenov
Абсолютен резил! Ама то като си оставил да ти управляват Владимировци и Недевци и тем подобни анонимни чиновници, няма как да бъде друг резултата!
Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 10:03 pm
от dido73
Автобусните превозвачи трябва да благодарят на ръководството на БДЖ за това, че се грижат пътниците на БДЖ никога повече да не ползват ЖП транспорт и редовно да ползват автобусния транспорт.
Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 10:06 pm
от Vancho
С какви пари да го ползват хората този автобусен транспорт ?

Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 10:15 pm
от todor plamenov
Автобусните превозвачи от край време са взели дял от пътуванията на дълги разстояния. За БДЖ остава успокоението, че има крайградски пътнически влакове с пътуващи всекидневно работници и ученици,но голяма част от дългите рамена са безвъзвратно загубени.
Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 10:15 pm
от bobara_e_tuk
нали Бойко Борисов прави магистрали, за да прави конкуренция на железопътния транспорт, той си мисли, че хората са бъкани с пари, но жестоко се лъже, ние сме си виновниците за цялата тая работа

Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 10:19 pm
от SoAlien
По непотвърдена информация, от БДЖ очакват хаоса с препълнените влакове да се нормализира постепенно, тъй като мнозина хора ще се откажат от жп транспорта. Оценяват се на около 35% пътникопотокът, който би се отказал от пътуване с влак пр подобни проблеми. В крайна сметка приходите ще спаднат значително по-малко от разходите на БДЖ от тази мярка.
Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 11:03 pm
от todor plamenov
Последната новина всъщност е окончателната присъда за БДЖ. Те просто ще се унищожат сами без да се налага да си вземат германците мотрисите и без да им намалява Дянков дотациите. Просто пътуващите сами ще се откажат от услугите им.Тъжно,но факт.
Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 11:21 pm
от Saruman
В аз репортера има 5, 6 клипа само от днес.
Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 12:15 pm
от SoAlien
В репортаж на БТВ току що съобщиха, че тази сутрин е било спокойно и пусто на Тодор Каблешков, тъй като ученици и работници са се пренасочили към автобусния транспорт. Очаква се до 1 месец хората сами да се преориентират към алтернативен транспорт и влаковете да пътуват с нормална пълняемост в намаления си вече състав. След това се очаква ново съкращаване на влакове вече (въпросните 150) - около месец хаос и суматоха с препълнени влакове и след това отново нормален процес на пренасочване на пътниците. От БДЖ вероятно са доволни, тъй като се пренасочват главно хора пътуващи всеки ден с абонаментни карти или карти с намаления и разходите за извозване на тези пътници са по-големи от приходите, така, че компанията усилено върви към положителен финансов резултат с тези си стъпки на поетапно спиране на пътническото движение. Като "Добре дошло" се очаква и спирането не влаковете заради стачката - тогава се очаква драстично намаляване на разходите на железницата.
Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 1:26 pm
от todor plamenov
Колега, най-простото търговско правило казва,че "фирмата печели от оборота". Тия бабини деветини не знам коя шизофренична глава ги ражда,но са абсолютни нелепости. Ще излзязат на печалба, когато си променят отношението към клиента и започнат да го возят в модернизирани, топли през зимата и хладни през лятото вагони. Ти да не мислиш ,че тези дето са висяли и чакали на перона на Тодор Каблешков и са закъснявали за работа или за училище, после ще хукнат обратно към влака,защото чули дебилния по съдържание материал на БТВ.
Публикувано на: Вто Ное 15, 2011 2:18 pm
от evrokoma
Най-лошото е че веднъж изгонени пътниците вече няма и да си помислят да използват този вид транспорт,така се получава ефекта на доминото, намалянето на състави води до отлив на пътници,а след всеки отлив съставите пак стават нерентабилни и отново се намалят и така докато всички влакови линии се поемат от автобусната мафия.После режем линиите и продаваме на скрап така БДЖ ще е вече на печалба макар и несъществуващо
