Страница 1 от 2
парни жп багери
Публикувано на: Чет Сеп 29, 2011 8:21 pm
от bagerite
Във Варна видях нещо поразително:

Публикувано на: Чет Сеп 29, 2011 8:28 pm
от rexkos
404 Not Found
сори
Публикувано на: Чет Сеп 29, 2011 8:32 pm
от bagerite
Публикувано на: Чет Сеп 29, 2011 8:33 pm
от rexkos
Така вече става.

благодаря
Публикувано на: Чет Сеп 29, 2011 8:36 pm
от bagerite
Някой знае ли нещо за това съкровище?
Изглежда страхотно, не знам дизелов ли е крана или с парна машина?
Публикувано на: Чет Сеп 29, 2011 8:38 pm
от 44-134
парен кран за зареждане на парните локомотиви с въглища. В Дг също има един такъв.
супер
Публикувано на: Чет Сеп 29, 2011 8:42 pm
от bagerite
дано не ги нарежат, дори без да се привеждат в изправност, това са страхотни музейни експонати!
Re: благодаря
Публикувано на: Чет Сеп 29, 2011 8:47 pm
от bobara_e_tuk
bagerite написа:Някой знае ли нещо за това съкровище?
Изглежда страхотно, не знам дизелов ли е крана или с парна машина?
да това е парен багер в старозагорското депо има един такъв, ако не греша и в Димитровград има
мечти
Публикувано на: Чет Сеп 29, 2011 8:49 pm
от bagerite
някой виждал ли е парен багер в действие?
Може ли да пътува на самоход по линията?
Публикувано на: Чет Сеп 29, 2011 8:52 pm
от Mario Evstatiev
Парен багер в действие не съм виждал. Иначе не може да пътува на самоход по ЖП линията, пътува като вагон, теглен от локомотив. Парните снегорини са същата работа - работят, бутани от локомотиви. Всичката произведена пара при багерите и снегорините отива за основната им работа - повдигателни, товарещи или снегоочистващи съоръжения.
Публикувано на: Чет Сеп 29, 2011 8:54 pm
от VESO
И сега въпрос - каква е максималната скорост на влак , возещ в състава си парен багер?
Я да видим кой знае , или му се е случвало.
Ето как изглежда старозагорския.Снимката е правена от Н. Петракиев преди няколко години.Не знам обаче дали багерът си е на същото място.
Публикувано на: Чет Сеп 29, 2011 8:58 pm
от Mario Evstatiev
Няма някой тук, който да е возил в състава си парен багер, но:
1. Пред багера се прикача специален вагон, поддържащ стрелата и кофата срещу разлюляване или преместване
2. Купола на багера се застопорява срещу самозавъртане по време на движение
3. Максимално допустима скорост при превоз на багер с изправна ходова част - V макс = 60 км/час, ако не е указана друга с шаблон върху рамата на багера
4. Необходимо е, превозваните парни багери да са снабдени с непрекъснат и изправен спирачен въздухопровод и същият да завършва със стандартните съединителни ръкави и спирателни кранове
мерси
Публикувано на: Чет Сеп 29, 2011 9:00 pm
от bagerite
страхотна снимка, Весо, май е по-запазен от варненския...
Публикувано на: Чет Сеп 29, 2011 9:04 pm
от bobara_e_tuk
VESO написа:
Ето как изглежда старозагорския.Снимката е правена от Н. Петракиев преди няколко години.Не знам обаче дали багерът си е на същото място.
да Весо багера си е на същото място и като гледам господ там ще си го убие

Публикувано на: Чет Сеп 29, 2011 9:38 pm
от VESO
Сега се замислям и в главата ми възникна още един въпрос - колко общо запазени парни багера има в България? Даже за София не се сещам някъде да съм виждал.