
Дойде и есента и периодът на техническият панаир в Пловдив. Тази година той ще се състои от 26.09. (понеделник), до 01.10. (събота). Ето и малко инфо за тазгодишния:
Работно време:
■9.00 - 18.00 часа
■последен ден (събота): 09.00 - 14.00 часа
Достъп:
■Еднократен входен билет – 6.00 лв.
■Еднократен входен билет за фирми /над 20 броя билети и с предварителна заявка по образец/, инвалиди, пенсионери и ученици – 4.00 лв.
■Входна карта за цялото времетраене – 18.00 лв.
Панаира мисля да го посетя в сряда 28.09., в Пловдив ще пристигна с БВ 8610 и ще си тръгна с БВ 8615. Ако има желаещи нека се съберем и на централна гара Пловдив и да отидем заедно на изложението.
Работно време:
■9.00 - 18.00 часа
■последен ден (събота): 09.00 - 14.00 часа
Достъп:
■Еднократен входен билет – 6.00 лв.
■Еднократен входен билет за фирми /над 20 броя билети и с предварителна заявка по образец/, инвалиди, пенсионери и ученици – 4.00 лв.
■Входна карта за цялото времетраене – 18.00 лв.
Панаира мисля да го посетя в сряда 28.09., в Пловдив ще пристигна с БВ 8610 и ще си тръгна с БВ 8615. Ако има желаещи нека се съберем и на централна гара Пловдив и да отидем заедно на изложението.

Той само в петък може, аз само в сряда. А ако ти можеш в сряда ще е добре, защото ще те помоля да носиш стари пътеводители. 

За съжаление мога да дойда единствено в петък, тъй като от понеделник до четвъртък имам лекции. Ще пристигна в Пловдив със "Слънчев бряг".
Един вагон, ама пълен! (4627)

И аз същата причина, но само сряда имам само лекции, другите дни и упражнения.

Ами именно за лекции как да е, ама упражнения (семинарни и лабораторни) няма как.

Администратор

Наборе сряда бе.
Весо ще ти пиша на лично да се доразберем.


Не се ли страхувате малко Весо ти като по-местен я кажи според теб сега опасно ли е да се ходи до Пловдив заради етническото напрежение, което възникна в Катуница? Вече няколко дни слушам новините и пак не мога да си обясня какво е направил цар Киро? 

НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
Не е опасно.Дори и в Катуница въпреки полицейските сили , в последните 2 дни не е имало никакви ексцесии.
Колкото до Рашков , именно негов родственик в причинил смъртта на момчетата като ги е прегазил.В последствие се установиха мащабите на империята на цар Киро - освен спиртоварната в Катуница , произвеждаща нелегално алкохол - менте , почти всички търговци и дилъри на дрога в Столипиново му се отчитат , също така и сводниците от "Скобелева майка" , отделно голяма част от уличните продавачи на телефони и злато работели за него.И което е най - интересно - почти всички членове на фамилията се водели безработни , а карат последен модел мерцедеси.
Повече няма какво да продължавам , всички тези факти (а и много други) могат да се намерят в Интернет.Българите в Катуница събират подписка за изгонването на фамилията от селото.
Колкото до Рашков , именно негов родственик в причинил смъртта на момчетата като ги е прегазил.В последствие се установиха мащабите на империята на цар Киро - освен спиртоварната в Катуница , произвеждаща нелегално алкохол - менте , почти всички търговци и дилъри на дрога в Столипиново му се отчитат , също така и сводниците от "Скобелева майка" , отделно голяма част от уличните продавачи на телефони и злато работели за него.И което е най - интересно - почти всички членове на фамилията се водели безработни , а карат последен модел мерцедеси.
Повече няма какво да продължавам , всички тези факти (а и много други) могат да се намерят в Интернет.Българите в Катуница събират подписка за изгонването на фамилията от селото.
Днес , съвместно с Tenata , Saruman и bdz46 посетих Пловдивския панаир , направихме доста снимки и дълга разходка.Видяхме се с Florian , на когото искам да благодаря за гостоприемството , а малко преди тръгване , се засякохме и с Vladimir.Обстойно заснехме двупътното локомотивче на "Експрес сервиз" , ето и малко фотографии.
Външен вид:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
Изглед от кабината:
- снимка 1;
- снимка 2.
Челен поглед.
Тук виждате дистанционното управление.
А това е табелката с технически данни.
Рядом с него бе локомотивът ES 600 , познат от миналата година.Ето и него:
- външен вид;
- Тената демонстрира способностите си;
- табела;
- логото на "Експрес сервиз".
Обща снимка за спомен:

Албумът с всички снимки е тук.
Като цяло от година на година панаирът става все по - беден , както откъм фирми - участници , така и от потенциални чуждестранни клиенти.2001-та също не прави изключение.В палатите също имаше малко представители на машиностроенето и електрониката.Феновете на коли обаче няма да останат разочаровани.
Външен вид:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
Изглед от кабината:
- снимка 1;
- снимка 2.
Челен поглед.
Тук виждате дистанционното управление.
А това е табелката с технически данни.
Рядом с него бе локомотивът ES 600 , познат от миналата година.Ето и него:
- външен вид;
- Тената демонстрира способностите си;
- табела;
- логото на "Експрес сервиз".
Обща снимка за спомен:

Албумът с всички снимки е тук.
Като цяло от година на година панаирът става все по - беден , както откъм фирми - участници , така и от потенциални чуждестранни клиенти.2001-та също не прави изключение.В палатите също имаше малко представители на машиностроенето и електрониката.Феновете на коли обаче няма да останат разочаровани.


Добре си изкарахме. 

Информация
Модератори