Страница 1 от 13

Електрически локомотиви серия БЖК 40

Публикувано на: Пет Сеп 08, 2006 12:05 pm
от Mario Evstatiev
Ето, че се отвори и тема за тези локомотиви.

В момента в БЖК работят три локомотива от румънската серия 40. Те са променливотокови, шестосни, идентични с нашата серия 46. По технически данни, локомотивите се различават единствено по служебната си маса, която е 126 т, както и по максималната скорост, която за БЖК 40 е 120 км/час. Локомотивите имат известни разлики в трифазната система, конструкцията на блоковете за ТД. Сходни с тези на 46 са компресорите, трансформатора, токоизправителите и ТД. Управлението на локомотива също е сходно, с изключение с това на реостатната спирачка, което се извършва както при локомотивите серия 441 с три положения на контролера както следва:
D - Включване на 3-та група спомагателни машини;
M - Включване на спирачните контактори;
F - Набиране на позиции в спирачен режим;
Набирането е до 22-ра позиция и се прекратява с връщане на "М". За сваляне на позиции се използва положение "D", а прекратяване на свалянето става на положение "М".
Ето и няколко снимки от машините:

ЛИНК

Поздрави!

Публикувано на: Пон Сеп 11, 2006 2:44 am
от bdz46
Защо максималната скорост да е 120, след като котвата на скоростомерите е на 130 и никъде няма шаблон за друга скорост?

Публикувано на: Пон Сеп 11, 2006 9:09 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Защо максималната скорост да е 120, след като котвата на скоростомерите е на 130 и никъде няма шаблон за друга скорост?
Защото Хаслерите са ревизирани тук в КиП и Автоматика - Левски, а там не си дават особена мисъл, че това не е 46, както е било написано!!!

За справка виж табелата!

Публикувано на: Пон Сеп 11, 2006 2:27 pm
от bdz46
Яя, тази табела не я бях видял. Аз си търсех обичайните шаблони, с които съм си свикнал.

Публикувано на: Пон Сеп 11, 2006 2:28 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Яя, тази табела не я бях видял. Аз си търсех обичайните шаблони, с които съм си свикнал.
Ами понякога има и табели :wink:

За това моля без неподготвени изказвания!

Публикувано на: Вто Сеп 19, 2006 1:57 pm
от Гост
bdz46 написа:Яя, тази табела не я бях видял. Аз си търсех обичайните шаблони, с които съм си свикнал.
А тези шаблони каде седят :?: :arrow:

Публикувано на: Сря Сеп 20, 2006 9:00 am
от Mario Evstatiev
Тони_Казичане написа:
bdz46 написа:Яя, тази табела не я бях видял. Аз си търсех обичайните шаблони, с които съм си свикнал.
А тези шаблони каде седят :?: :arrow:
В командната кабина над десния страничен прозорец. Там се намират данните за спирачните маси на локомотива, максималната му скорост, както и една метална табела с най - важните правила за безопасна работа с електровози, написана на румънски.

Публикувано на: Сря Сеп 20, 2006 10:58 am
от Гост
lok45111 написа:
Тони_Казичане написа:
bdz46 написа:Яя, тази табела не я бях видял. Аз си търсех обичайните шаблони, с които съм си свикнал.
А тези шаблони каде седят :?: :arrow:
В командната кабина над десния страничен прозорец. Там се намират данните за спирачните маси на локомотива, максималната му скорост, както и една метална табела с най - важните правила за безопасна работа с електровози, написана на румънски.
Но и от вънка има някакви цифри,Нали :?:
Не съм сигурен но ще предположа,защото не съм се заглеждал в тях,но мисля че те бяха-размери;ширина;тежести нещо друго,нали :?: Дано съм познал :arrow:

Публикувано на: Сря Сеп 20, 2006 11:00 am
от Mario Evstatiev
Отвън се шаблонират дължината с буферите, разстояние между централните болтове, минималния радиус на вписване, колоосна формула и колоосно натоварване, спирачка тип и спирачни маси. Също така на шаблона може да се опомене и максималната скорост. Има шаблони и за ревизия на спирачките, както и за последен планов ремонт и лаково покритие.

Публикувано на: Сря Сеп 20, 2006 11:05 am
от bdz46
За последен заводски ремонт. За МПР, ГПР и СР не се слагат шаблони.

Публикувано на: Сря Сеп 20, 2006 11:07 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:За последен заводски ремонт. За МПР, ГПР и СР не се слагат шаблони.
да, забравих да спомена. :oops:

Публикувано на: Пон Окт 30, 2006 11:06 pm
от benslavovski
ееее все съм видял ама такъв кран машенист не бях кой беше тоя инженер големи икономии на тръби са направели

Публикувано на: Пон Окт 30, 2006 11:09 pm
от Mario Evstatiev
benslavovski написа:ееее все съм видял ама такъв кран машенист не бях кой беше тоя инженер големи икономии на тръби са направели
Румънска недомислица. На мен не ми харесва особено, макар, че има икономия на проводи, но за ремонт си е е... мамата :!:

Публикувано на: Вто Окт 31, 2006 1:10 pm
от 07
lok45111 написа:
benslavovski написа:ееее все съм видял ама такъв кран машенист не бях кой беше тоя инженер големи икономии на тръби са направели
Румънска недомислица. На мен не ми харесва особено, макар, че има икономия на проводи, но за ремонт си е е... мамата :!:
На проектантите и конструкторите рядко им дреме за тези които ще сглобяват или ремонтират :(

Публикувано на: Съб Ное 04, 2006 12:21 am
от Гост
07 написа:
lok45111 написа:
benslavovski написа:ееее все съм видял ама такъв кран машенист не бях кой беше тоя инженер големи икономии на тръби са направели
Румънска недомислица. На мен не ми харесва особено, макар, че има икономия на проводи, но за ремонт си е е... мамата :!:
На проектантите и конструкторите рядко им дреме за тези които ще сглобяват или ремонтират :(
Те гледат да отбият номера с някой проект.Пък после да му мислят работниците как ще го зглобяват,или като му дойде време да го ремонтират,така че да си отговаря на"МНОГОТО"пари дето ги взимат :( :arrow: