Страница 1 от 1

БВЗР " Сл.бряг " 8611/8614

Публикувано на: Сря Авг 10, 2011 5:51 pm
от svd90
От няколко дни си мисля,че този влак БДЖ преспокойно могат да го превърнат в един ежедневен "уикенд" на БДЖ ,откакто под думата "уикенд" взе да се разбира един вид по-висша категория влак :shock:
Ако му се натегне разписанието и се махнат някои от спиранията , пуснат се по-хубави вагони би бил екстра.
Как мислите вие , къде са оправдани спиранията и какво може да се махне ?
Моето мнение е специално за 8614,за 8611 още не съм мислил :lol: ,че Карнобат може да бъде транзит- Карнобат е възлова гара,но градът не е голям , има си 3622 - за София само час по рано , а за гарите до Пловдив - "Родопи".
Нова Загора- тук градът също е малък , няма много пътуващи , но може би трябва да спира
Чирпан - транзит със сигурност... слизат максимум по 4-5 човека,да се качват максимум 2-ма.. До Пловдив имат Родопи, а за София 8612,който е достатъчен за големината на града.
Септември - транзит , има много влакове за София,от Пловдив за Септември също толкова много.

Бургас- Ямбол - Нова Загора ( ? ) - Стара Загора - Пловдив - Пазарджик - Подуяне - София би бил перфектен вариант.

Кажете и вашите мнения,интересно ми е да ги чуя :D
Ако някой разполага и със стари разписания на влака би било интересно да се видят.(в периода преди 2000)

Публикувано на: Сря Авг 10, 2011 6:03 pm
от todor plamenov
Относно спиранията на експресните влакове винаги има противоречиви становища. Скоростта на придвижване на един експресен влак би трябвало да зависи от проектните параметри и актуалното състояние на железния път. В такъв случай няма особено значение дали влака спира на Тракия или Карнобат. Не бива да се пренебрегва и факта, че осма линия в голямата си част е еднопътна, което е предпоставка за закъснения и оттам наложителни изчаквания за разминаване. Иначе специално 8611 от ГДВ 2011 прави връзка с 30258 за Сливен, но 8614 спокойно може да прескача Карнобат и Нова Загора.

Публикувано на: Сря Авг 10, 2011 6:36 pm
от Saruman
И 2-та имат връзки по теснолинейката на СП!

Публикувано на: Сря Авг 10, 2011 8:06 pm
от 43.309
10111 също прави връзка с теснолинейката. 8611 спокойно може да не спира на Септември, Тракия и Чирпан. В учатсъка Сз-Бс и в момента е крайно натегнат, така че няма на къде повече да се натяга.

Публикувано на: Вто Авг 16, 2011 10:22 am
от Nikss
Да не говорим, че файдата БВЗР да спират на Пд е никаква... транзит и там! Все едно БВЗР по 2-а да спират на Сфв - пак няма полза.

Публикувано на: Вто Авг 16, 2011 10:37 am
от VESO
Аз не знам каква бе тази тенденция , но през 90-те години всички бързи влакове по 2-ра линия спираха на София - север , като там дори се отчиташе и сутрешния "Зл. пясъци" от София за Варна.По първа линия такива гари бяха (и все още са) Подуяне и Искър , а по 5-та - Захарна фабрика и Горна баня.Доколкото знам целта е била осигуряване на редовен железопътен транспорт на централна гара с периферията на столицата.

Публикувано на: Вто Авг 16, 2011 12:20 pm
от Vancho
По втора освен 460, 7621/7624, Златните и Белия кон всичко друго май спира на София север :) В повечето случаи има 20 тина човека качащи + слизащи, така че явно е оправдано

Публикувано на: Сря Авг 17, 2011 3:19 am
от rosko0172
Ванчо,7621 също спира на Сф север :wink: