
Най-високата достигана скорост от БГ локомотив мисля, че беше 213км/ч
от 46 123. Някой може ли да напише нещо повече за тези изпитания дата, място, цел на изпитанията, възникнали проблеми и т.н.
от 46 123. Някой може ли да напише нещо повече за тези изпитания дата, място, цел на изпитанията, възникнали проблеми и т.н.

Администратор

На мен са ми разказвали следното: Тръгват с 46123 да правят някакви скоростни проби, но не казали на машиниста с колко да кара. Казали са му само- давай. И той стигнал до 187км/ч. Когато спрял, от ходовата част на машината де е вдигал пушек и също имало поражения в машинното. След тая случка бракуват машината и удържат на машиниста 5лв.
Нещо не ми се връзва това. Всеки машинист знае скоростта на всеки етап по трасето. И никой не може да го накара да кара, колкото си иска.Ако е скоростна проба, също се съобразява скоростта по трасето и не може да бъде надвишавана. Ако целта е да се изпитва нов подвижен състав, ще има специални изисквания, които ще бъдат известни на машинистите.gu6terov написа:На мен са ми разказвали следното: Тръгват с 46123 да правят някакви скоростни проби, но не казали на машиниста с колко да кара. Казали са му само- давай. И той стигнал до 187км/ч. Когато спрял, от ходовата част на машината де е вдигал пушек и също имало поражения в машинното. След тая случка бракуват машината и удържат на машиниста 5лв.


Естествено, че са правени... аз знам за интересен случай със софийска машина - 44 145 (сега 44002) след КР в ЖПЗ вдигнала над 160 км/ч, инструктора се шашардисал и ритнал внезапния клапан...
Интересно при 46 123 какво толкова й е имало, че пушек, а след това и бракуване... нещо не мога да си го обясня.

Интересно при 46 123 какво толкова й е имало, че пушек, а след това и бракуване... нещо не мога да си го обясня.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Администратор
Информация
Модератори