Мнения: 16
Регистриран на: Чет Яну 14, 2010 8:11 pm
Местоположение: vidin
Най-високата достигана скорост от БГ локомотив мисля, че беше 213км/ч
от 46 123. Някой може ли да напише нещо повече за тези изпитания дата, място, цел на изпитанията, възникнали проблеми и т.н.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 123 - 187 км/час
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Мястото, доколкото си спомням, е било Септември - Звъничево... :roll:
213 км/ч на кукуво лято... или поне не с 46 123 :wink:
за дата не знам и няма да гадая. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

На мен са ми разказвали следното: Тръгват с 46123 да правят някакви скоростни проби, но не казали на машиниста с колко да кара. Казали са му само- давай. И той стигнал до 187км/ч. Когато спрял, от ходовата част на машината де е вдигал пушек и също имало поражения в машинното. След тая случка бракуват машината и удържат на машиниста 5лв.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

gu6terov написа:На мен са ми разказвали следното: Тръгват с 46123 да правят някакви скоростни проби, но не казали на машиниста с колко да кара. Казали са му само- давай. И той стигнал до 187км/ч. Когато спрял, от ходовата част на машината де е вдигал пушек и също имало поражения в машинното. След тая случка бракуват машината и удържат на машиниста 5лв.
Нещо не ми се връзва това. Всеки машинист знае скоростта на всеки етап по трасето. И никой не може да го накара да кара, колкото си иска.Ако е скоростна проба, също се съобразява скоростта по трасето и не може да бъде надвишавана. Ако целта е да се изпитва нов подвижен състав, ще има специални изисквания, които ще бъдат известни на машинистите.
Мнения: 16
Регистриран на: Чет Яну 14, 2010 8:11 pm
Местоположение: vidin

Мнение от LOKOMOVEO »

А с Шкоди правени ли са скоростни проби?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Естествено, че са правени... аз знам за интересен случай със софийска машина - 44 145 (сега 44002) след КР в ЖПЗ вдигнала над 160 км/ч, инструктора се шашардисал и ритнал внезапния клапан... :?
Интересно при 46 123 какво толкова й е имало, че пушек, а след това и бракуване... нещо не мога да си го обясня. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Няма такова нещо. Нито се е вдигал пушек, нито са удържани пари. Пробата е била официална и на машиниста е казано, че се гони максималната скорост, при която динамично машината и пътя няма да дават отклонения. Това след подновяването. Имало е вагон-лаборатория.
64.19
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Nikss написа: Интересно при 46 123 какво толкова й е имало, че пушек, а след това и бракуване... нещо не мога да си го обясня. :roll:

За 46 123 съм чувал, че е чупила пантограф на 187км/ч. :D
Публикувай отговор

Обратно към “ТЕХНИЧЕСКА КОНСУЛТАЦИЯ | Technical Consultation”

Информация