Страница 1 от 94

Актуална информация 6

Публикувано на: Съб Юни 04, 2011 7:17 pm
от VESO
Време е вече да се открие тази тема , тъй като "Актуална информация 5" надхвърли 100 страници.

Справка от електронните табла от сайта на БДЖ от София и 5 големи гари в страната до момента показва , че единственият влак , движещ се със закъснение е 9623 (+ 10 минути) поради Строителство/ремонт по жп инфраструктура.

Иначе "Сл.бряг" точен на секундата през Прослав начело с 46208-5 , бистро и инвалиден на мястото на дряновската 44-ка.Наско е засякал 18209 и 1627 - движещи се абсолютно навреме.

Публикувано на: Съб Юни 04, 2011 7:33 pm
от Nikss
Вчера:
20103/20104 с 45 182 навреме и без забележки
20233/20234 с 32 103/104
в депо М си почиваха 45 158 и 45 194

Днес:
2615 с 44 089 на М и Чб -3' 8)
20233 с 32 103/104
33007/8 въртеше за Вц
в депо М си почиваха 45 158, 45 194, 45195 и 45 183

Публикувано на: Съб Юни 04, 2011 8:22 pm
от mutagen
От днес:
2613 с 44088 +2'на Ш,толкова се запази и до Ва.Влакът беше в състав от 7 седящи вагона+фургон и без бюфет...
2612 с 44138 на Ш+2',от Провадия до Каспичан движение по неправилен път,поради ремонт на КМ...

Публикувано на: Съб Юни 04, 2011 8:58 pm
от r0n1s1z3
Здравейте... Днес си направих една разходка от Стара Загора през Тулово, Дъбово, Радунци и на връщане през Змейово и пак в Стара Загора...

Реших да проследя БВ 4682 от Стара Загора до Дъбово... Чакайки го да пристигне от Пловдив, пристигна DESIRO от Ямбол към Пловдив.
Точно в 16:11 пристигна 4682 начело с 44094.1. Замина в 16:13 към Дъбово Снимка. Реших да го изпреваря и да го засека на входния преди г. Змейово. Но наближавайки мястото видях, че ме е изпреварил малко, заради трафика, който ме хвана в Стара Загора. Затова газ към Тулово. Там обаче го бях изпреварил с доста затова изчаках на входа откъм Казанлък... Имах късмет и мина пътник начело с 43504.0. Отпраших към Дъбово. Там пристигнах по-рано. Дойде бързия към София начело с 46211.9. Той изчака "моя" 44094.1.
В 17:01 пристигна 4682.
Снимка 1
Снимка 2
Снимка 3
Снимка 4
Пътниците слязоха и зачакаха автобусите извоващи ги към Радунци. Както сами разбирате и аз ги чаках...
Снимка 1
Снимка 2
44094.1 се закачи от другата страна за да потегли на обратно към Стара Загора.
Реших да се кача и до Радунци, разглеждайки се по пътя за машинките, които участват в ремонтите на тунелите... По пътя нагоре нямаше нищо... На гара Радунци, пътниците ги чакаше лъскава 32-ра серия.
Снимка 1
Снимка 2
Снимка 3
Снимка 4
Снимка 5
Ето ме и мен...
Машините, които участват в ремонта на тунелите нощуват по коловозите на бившата парна станция... Друга част нощуват и по тунелите... Успях да направя малко снимки, защото леко си ме поизгониха :)
Снимка 1
Снимка 2
Разтоварени релси на сп. Яворовец
Цялата галерия можете да разгледате ТУК.


Следва продължение...

Публикувано на: Съб Юни 04, 2011 9:52 pm
от r0n1s1z3
На връщане към Стара Загора реших да направя малко снимки на входния при гара Змейово на втория "тур" на 44094.1 към Дъбово, този път под името КПВ 40288... По разписание тръгва от Стара Загора в 18:45... За 19 минути е на гара Змейово - беше точен на секундата...

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Ето и видео заснето от Експрес - http://www.vbox7.com/play:ccb1a3f9

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 8:28 am
от vkakachev
От известно време съм в Нова Загора и всяка вечер от 21:23 виждам Дияна- София-Ямбол. На първи коловозпрез ден нощуват един дизел 232 668 и един електовоз на Шанкер DB SIEMENS. На 5 коловоз примат една товарачка с два дизела 06 040 и 06 033 и върти в района на Димитровград карат торове. На 2 и 3 коловоз в 20:02 и 20:03 правят среща две мотриси Desiro

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 11:36 am
от doctors
Много хубави снимки на разходката на потребителя до Радунци.
Благодаря,че ни ги предостави.
Не знам дали е тук мястото,но искам да попитам дали е възможно да ми кажете следното:
С какъв състав и колко вагона - седящи и спални е влак 3636 - заминаващ по направление Варна - София през Карлово на 21.55.Ако е възможно да ми кажете същото и за обратния влак 3637 - София - Варна през Карлово заминаващ на 22.25.
Интересува ме с колко вагона и какъв състав е и трудово-служебен вкал - заминаващ от Карлово за София мисля около 03.40 - 4.00.
Благодаря предварително за отговорите на въпросите!

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 11:48 am
от 44.123
От вчера 04.05.2011г.

40111 с 44.108
90101 с 43.548
4646 с 44.114
40105 с 43.547
460 с 44.121
461 с 44.107
965с 44.103
40306 с 44.121 и 44.103

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 12:03 pm
от Vancho
По въпроса за БВ 3636/3637 : доскоро се движеше с 4 седящи варненски 74-ки + първколасна 40-ка. За спални вагони забрави :!: За лятото може и да пуснат, ама ме съмнява. Спални София-Варна само с пишман-бързия БВ 2627... А за 3637 специално мога да кажа че е много приятен за пътуване предвид заводолителното състояние на трета линия. През нощта по обновените трасета се спи супер и не се усеща тракане, друсане и т.н. няма кой знае колко и светлини от селища по маршрута, сравнително празен е, но това беше началото на март, сега като настъпва сезона не знам как е. Във всеки случай доколкото знам не е особено предпочитан за пътуване от София до морето, което е странно защото е много по-удобен от 2626/27. Вече за Карлово, Сливен, Казанлък и т.н. по маршрута с каква интензовност го ползват до морето е друг въпрос :)

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 12:27 pm
от mutagen
Все още си се движи в този състав,снощи го видях композиран на 4-ти коловоз,говоря за 3636,спален все още няма...

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 2:48 pm
от VESO
3636 и 3637 се движат в състав 4 варненски вагона - 3 второкласни 74-ки и първокласна 40-ка.Спален няма от доста време.Ако искаш да спиш до София , хвани си 2626 - той вози дори от "модерните" серия 71 или 76.В последно време бързият през Горна е и с увеличен състав от 6 седящи вагона.

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 3:19 pm
от mutagen
и първокласната 40-ка беше Варненска,поне снощи:)

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 3:32 pm
от VESO
Да , Варна имат такива 40-ки.Дори по едно време засичах първокласни 74-ки , но изчезнаха.Целият състав е от морската столица , докато на другия нощен - този през Горна Оряховица не съм се заглеждал какви са вагоните.Май са софийски.

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 3:36 pm
от mutagen
Да,отдавна изчезнаха 1-класните 74-ки на Варна,поне скоро не съм ги виждал.2626 е със Софииски състав,както и 2627:)на 1 май когато пътувах с 2626 до Мездра,състава беше"шарен",2 50-ки,2 74-ки и първокласна 40-ка+2 спални...

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 5:27 pm
от RAILWAYSTATION
Искам да се похваля, че обиколих северната ни съседка Румъния в петък 3 юни 2011 година с влак както следва. На 2 срещу 3 юни отидох до Видин през Мездра с БВ 2626 и ПВ 70102. Така и не успях обаче да отида пеш до жп-спирка Мездра-юг обърках пътя и не ми стигна времето. Един човек ми каза, че за да се стигне до Мездра-юг трябва да се мине през Крета и аз се замислих какъв е смисъла от спирката след като самото село си има сп. Горна Крета. Във Видин хванах микробус на градския транспорт до ферибота с който срещу 6 лева преминах в Калафат. Питах на къде е гарата и случайно я намерих надолу се пада от пристанището. В Румъния вече продължих пътуването си с CFR. От Калафат до Букурещ-норд ми излезе 58.40 леи. Пътувах с влакове PV 9136 Calafat-Craiova 12:00-15:31 и след 45 минути престой на Крайова връзка с R 792 Timishoara nord-Craiova-Bucuresti nord 16:15 от Крайова 19:23 бях в румънската столица. Прибрах се с МБВ 1385-бившия 383, който заради ремонти в Северна Румъния престоява в Карпатите-това е и причината да е с променено резписание-така ми каза една българка от Русе. 23:22 от Букурещ 2:05 бях в Русе. Билета ми излезе 56 леи. От Русе със същия влак 1385 продължих до Плевен, като допълнително си извадих билет. В Шумен се прибрах с БВ 2655. Един си беше извадил от Букурещ директен билет до тук- Шумен, но това означава да чака от 2:05 до 6:22 на Русе и връзка с БВ 3660. Предложиха му през Горна, но трябвало да доплати 6 лева и той остана да чака. Освен това и на Горна се чака много. Най-добре си остава варианта през Плевен- чакаш само 20 минути и поне знаеш, че БВ 2655 си го хващаш от начална гара. Нямах предварително обменена валута и теглих от техни банкомати- от Калафат един път 50 леи и на 2 пъти от Букурещ по 30 леи, които ми ги сметнаха за 50 леи=23.66 лева, а 30 леи за 14.19 лева. Според моите изчисления излиза, че в Румъния 1 лея е 0.473 лева. Докато във Видин за 20 лева ми дадоха 40 леи. 110 допълнително теглих. От тези 150 леи 115 дадох за влак 29 за храна и 6 ми останах. Линията до Крайова е в ужасно състояние, но все пак успях да видя и двуетажен влак в обратното направление Крайова-Калафат. В експреса от Тимишоара всичко автоматично надписи имаше във вагоните тоалетните чисти. Останах много доволен от румънските железници с машини на депо Крайова. Това ми е второ вътрешно пътуване в Румъния. Първото беше от Букурещ-норд до Констанца за 36.70 леи след което се прибрах през Кълъраш. Румъния доказа, че е една наистина европейска държава и че ни обича нас българите.