Страница 1 от 94
Актуална информация 6
Публикувано на: Съб Юни 04, 2011 7:17 pm
от VESO
Време е вече да се открие тази тема , тъй като "Актуална информация 5" надхвърли 100 страници.
Справка от електронните табла от сайта на БДЖ от София и 5 големи гари в страната до момента показва , че единственият влак , движещ се със закъснение е 9623 (+ 10 минути) поради Строителство/ремонт по жп инфраструктура.
Иначе "Сл.бряг" точен на секундата през Прослав начело с 46208-5 , бистро и инвалиден на мястото на дряновската 44-ка.Наско е засякал 18209 и 1627 - движещи се абсолютно навреме.
Публикувано на: Съб Юни 04, 2011 7:33 pm
от Nikss
Вчера:
20103/20104 с 45 182 навреме и без забележки
20233/20234 с 32 103/104
в депо М си почиваха 45 158 и 45 194
Днес:
2615 с 44 089 на М и Чб -3'
20233 с 32 103/104
33007/8 въртеше за Вц
в депо М си почиваха 45 158, 45 194, 45195 и 45 183
Публикувано на: Съб Юни 04, 2011 8:22 pm
от mutagen
От днес:
2613 с 44088 +2'на Ш,толкова се запази и до Ва.Влакът беше в състав от 7 седящи вагона+фургон и без бюфет...
2612 с 44138 на Ш+2',от Провадия до Каспичан движение по неправилен път,поради ремонт на КМ...
Публикувано на: Съб Юни 04, 2011 8:58 pm
от r0n1s1z3
Здравейте... Днес си направих една разходка от Стара Загора през Тулово, Дъбово, Радунци и на връщане през Змейово и пак в Стара Загора...
Реших да проследя БВ 4682 от Стара Загора до Дъбово... Чакайки го да пристигне от Пловдив, пристигна
DESIRO от Ямбол към Пловдив.
Точно в 16:11 пристигна
4682 начело с 44094.1. Замина в 16:13 към Дъбово
Снимка. Реших да го изпреваря и да го засека на входния преди г. Змейово. Но наближавайки мястото видях, че ме е изпреварил малко, заради трафика, който ме хвана в Стара Загора. Затова газ към Тулово. Там обаче го бях изпреварил с доста затова изчаках на входа откъм Казанлък... Имах късмет и мина пътник начело с
43504.0. Отпраших към
Дъбово. Там пристигнах по-рано. Дойде
бързия към София начело с
46211.9. Той изчака "моя" 44094.1.
В 17:01 пристигна 4682.
Снимка 1
Снимка 2
Снимка 3
Снимка 4
Пътниците слязоха и зачакаха автобусите извоващи ги към Радунци. Както сами разбирате и аз ги чаках...
Снимка 1
Снимка 2
44094.1 се закачи от другата страна за да потегли на обратно към Стара Загора.
Реших да се кача и до Радунци, разглеждайки се по пътя за машинките, които участват в ремонтите на тунелите... По пътя нагоре нямаше нищо... На гара Радунци, пътниците ги чакаше лъскава 32-ра серия.
Снимка 1
Снимка 2
Снимка 3
Снимка 4
Снимка 5
Ето ме и мен...
Машините, които участват в ремонта на тунелите нощуват по коловозите на бившата парна станция... Друга част нощуват и по тунелите... Успях да направя малко снимки, защото леко си ме поизгониха
Снимка 1
Снимка 2
Разтоварени релси на сп. Яворовец
Цялата галерия можете да разгледате
ТУК.
Следва продължение...
Публикувано на: Съб Юни 04, 2011 9:52 pm
от r0n1s1z3
Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 8:28 am
от vkakachev
От известно време съм в Нова Загора и всяка вечер от 21:23 виждам Дияна- София-Ямбол. На първи коловозпрез ден нощуват един дизел 232 668 и един електовоз на Шанкер DB SIEMENS. На 5 коловоз примат една товарачка с два дизела 06 040 и 06 033 и върти в района на Димитровград карат торове. На 2 и 3 коловоз в 20:02 и 20:03 правят среща две мотриси Desiro
Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 11:36 am
от doctors
Много хубави снимки на разходката на потребителя до Радунци.
Благодаря,че ни ги предостави.
Не знам дали е тук мястото,но искам да попитам дали е възможно да ми кажете следното:
С какъв състав и колко вагона - седящи и спални е влак 3636 - заминаващ по направление Варна - София през Карлово на 21.55.Ако е възможно да ми кажете същото и за обратния влак 3637 - София - Варна през Карлово заминаващ на 22.25.
Интересува ме с колко вагона и какъв състав е и трудово-служебен вкал - заминаващ от Карлово за София мисля около 03.40 - 4.00.
Благодаря предварително за отговорите на въпросите!
Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 11:48 am
от 44.123
От вчера 04.05.2011г.
40111 с 44.108
90101 с 43.548
4646 с 44.114
40105 с 43.547
460 с 44.121
461 с 44.107
965с 44.103
40306 с 44.121 и 44.103
Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 12:03 pm
от Vancho
По въпроса за БВ 3636/3637 : доскоро се движеше с 4 седящи варненски 74-ки + първколасна 40-ка. За спални вагони забрави

За лятото може и да пуснат, ама ме съмнява. Спални София-Варна само с пишман-бързия БВ 2627... А за 3637 специално мога да кажа че е много приятен за пътуване предвид заводолителното състояние на трета линия. През нощта по обновените трасета се спи супер и не се усеща тракане, друсане и т.н. няма кой знае колко и светлини от селища по маршрута, сравнително празен е, но това беше началото на март, сега като настъпва сезона не знам как е. Във всеки случай доколкото знам не е особено предпочитан за пътуване от София до морето, което е странно защото е много по-удобен от 2626/27. Вече за Карлово, Сливен, Казанлък и т.н. по маршрута с каква интензовност го ползват до морето е друг въпрос

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 12:27 pm
от mutagen
Все още си се движи в този състав,снощи го видях композиран на 4-ти коловоз,говоря за 3636,спален все още няма...
Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 2:48 pm
от VESO
3636 и 3637 се движат в състав 4 варненски вагона - 3 второкласни 74-ки и първокласна 40-ка.Спален няма от доста време.Ако искаш да спиш до София , хвани си 2626 - той вози дори от "модерните" серия 71 или 76.В последно време бързият през Горна е и с увеличен състав от 6 седящи вагона.
Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 3:19 pm
от mutagen
и първокласната 40-ка беше Варненска,поне снощи:)
Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 3:32 pm
от VESO
Да , Варна имат такива 40-ки.Дори по едно време засичах първокласни 74-ки , но изчезнаха.Целият състав е от морската столица , докато на другия нощен - този през Горна Оряховица не съм се заглеждал какви са вагоните.Май са софийски.
Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 3:36 pm
от mutagen
Да,отдавна изчезнаха 1-класните 74-ки на Варна,поне скоро не съм ги виждал.2626 е със Софииски състав,както и 2627:)на 1 май когато пътувах с 2626 до Мездра,състава беше"шарен",2 50-ки,2 74-ки и първокласна 40-ка+2 спални...
Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 5:27 pm
от RAILWAYSTATION
Искам да се похваля, че обиколих северната ни съседка Румъния в петък 3 юни 2011 година с влак както следва. На 2 срещу 3 юни отидох до Видин през Мездра с БВ 2626 и ПВ 70102. Така и не успях обаче да отида пеш до жп-спирка Мездра-юг обърках пътя и не ми стигна времето. Един човек ми каза, че за да се стигне до Мездра-юг трябва да се мине през Крета и аз се замислих какъв е смисъла от спирката след като самото село си има сп. Горна Крета. Във Видин хванах микробус на градския транспорт до ферибота с който срещу 6 лева преминах в Калафат. Питах на къде е гарата и случайно я намерих надолу се пада от пристанището. В Румъния вече продължих пътуването си с CFR. От Калафат до Букурещ-норд ми излезе 58.40 леи. Пътувах с влакове PV 9136 Calafat-Craiova 12:00-15:31 и след 45 минути престой на Крайова връзка с R 792 Timishoara nord-Craiova-Bucuresti nord 16:15 от Крайова 19:23 бях в румънската столица. Прибрах се с МБВ 1385-бившия 383, който заради ремонти в Северна Румъния престоява в Карпатите-това е и причината да е с променено резписание-така ми каза една българка от Русе. 23:22 от Букурещ 2:05 бях в Русе. Билета ми излезе 56 леи. От Русе със същия влак 1385 продължих до Плевен, като допълнително си извадих билет. В Шумен се прибрах с БВ 2655. Един си беше извадил от Букурещ директен билет до тук- Шумен, но това означава да чака от 2:05 до 6:22 на Русе и връзка с БВ 3660. Предложиха му през Горна, но трябвало да доплати 6 лева и той остана да чака. Освен това и на Горна се чака много. Най-добре си остава варианта през Плевен- чакаш само 20 минути и поне знаеш, че БВ 2655 си го хващаш от начална гара. Нямах предварително обменена валута и теглих от техни банкомати- от Калафат един път 50 леи и на 2 пъти от Букурещ по 30 леи, които ми ги сметнаха за 50 леи=23.66 лева, а 30 леи за 14.19 лева. Според моите изчисления излиза, че в Румъния 1 лея е 0.473 лева. Докато във Видин за 20 лева ми дадоха 40 леи. 110 допълнително теглих. От тези 150 леи 115 дадох за влак 29 за храна и 6 ми останах. Линията до Крайова е в ужасно състояние, но все пак успях да видя и двуетажен влак в обратното направление Крайова-Калафат. В експреса от Тимишоара всичко автоматично надписи имаше във вагоните тоалетните чисти. Останах много доволен от румънските железници с машини на депо Крайова. Това ми е второ вътрешно пътуване в Румъния. Първото беше от Букурещ-норд до Констанца за 36.70 леи след което се прибрах през Кълъраш. Румъния доказа, че е една наистина европейска държава и че ни обича нас българите.