Страница 1 от 1
Питане за ел.схема на серия 44 - снимка
Публикувано на: Съб Юни 04, 2011 5:20 pm
от Siemens
Здравейте,колеги искам да ви попитам дали някой има материал относно следната схема.
Тъй като в понеделник съм на изпит,а за следната схема нямам информация.В раздела за ел.локомотиви видях ,че доста добре има описано за
някои от схемите,за това се обръщам към вас.Студент съм в ТУ-София,катедра ЖП.
P.S Устройва ме и материала да бъде сканиран да не е написан на ръка.
Предварително блогодаря на всеки за помощта.
Публикувано на: Съб Юни 04, 2011 6:20 pm
от disell
Това е част от схемата за свързване на ел.веригите към АБ , спомагателния компресор , компенсаторите , хладилника , клаксоните , селсин-датчика , селсин приемниците в двете кабини и стабилизатора на напрежението но е от преработения и почти неразбираем тип (поне за мен) , ако искаш мога да ти изпратя оригиналната схема на тази и малко обяснения.
Прати и някой е-майл адрес ако искаш да ти ги пратя и там за по-лесно .
Публикувано на: Съб Юни 04, 2011 9:08 pm
от Siemens
Писал съм ЛС.
Публикувано на: Съб Юни 04, 2011 11:30 pm
от dido73
В ТУ хубаво са си играли, но поне да бяха начертали схемата без грешки. Тая крушка 835(836) няма да свети през ограничителния резистор на КСК. Крушката се намира след контактите на пневморелето 839, а не след ограничителния резистор на КСК.
И още нещо са оакали в ТУ. Веригите на компенсаторите са тотално сбъркани. Примерно в спирачен режим, движение напред от първа кабина захранва се проводник 861. До тук добре. При спирачен ток над 100А 781 се обезцточва. 895 е обезточен. При оригиналната схема трябва да задейства компенсатор IV колоос - 891 (пров. 897). По схемата на ТУ ще задейства компенсатор I колоос - 890 (пров. 896).
781 има още 2 чифта контакти, които ги няма в схемата на ТУ. А тия н.з. контакти на 781 захранват противоположните компенсатори от пр. 861 към пр. 897 е единия н.з. контакт на 781, а другия от пр. 862 към пр. 896.
Момче, тия в ТУ ще ви осакатят технически.