Понеже не открих място където да пишем съобщения относно интересни новости в международен мащаб поради това реших да открия тази нова тема.
Ето една интересна новина : DB Regio са сключили договор с Bombardier за доставка на 200 локомотива от серията Traxx DE . Интерес предизвиква новото инженерно решение локомотива да не е с 1 мощен а с 4 малки диз.двигателя по 540 kW .
Можем да си представим каква икономия ще прави този локомотив в процеса на експлоатация.
http://www.railwaygazette.com/nc/news/s ... tives.html
Можем да си представим каква икономия ще прави този локомотив в процеса на експлоатация.
http://www.railwaygazette.com/nc/news/s ... tives.html
След доставката на първите електрико-дизелови локомотиви ALP 45 Dual Power на северноамериканския пазар Bombardier Transportation представи такъв прототип и за Европа.
Това стана на търговския панаир ТРАНСПОРТ И ЛОГИСТИКА в Мюнхен от 10 до 13 май 2011 г.
Новия локомотив е следващо поколение от серията електрически локомотиви Traxx AC 3 с наименование ''Last Mile Diesel'' , първите 5 локомотива от новата серия са поръчани от европейската лизингова компания Railpool в края на миналата година като 3 от тях ще бъдат предоставени на швейцарския частен оператор BLS Cargo.
Дизеловият двигател ще е с мощност 240 kВт. , което ще позволи запазване на теглителната сила от 300 kН при скорост до 50 км/ч , горивният резервоар ще е с обем 400 л. осигуряващ тегленето на влак с маса до 2000 т. за около 8-10 ч.
Тук може да прочетете повече информация за техническите му данни , историята на създаването му и друга такава за този нов и смело можем да кажем идеален за експлоатация локомотив.
Това стана на търговския панаир ТРАНСПОРТ И ЛОГИСТИКА в Мюнхен от 10 до 13 май 2011 г.
Новия локомотив е следващо поколение от серията електрически локомотиви Traxx AC 3 с наименование ''Last Mile Diesel'' , първите 5 локомотива от новата серия са поръчани от европейската лизингова компания Railpool в края на миналата година като 3 от тях ще бъдат предоставени на швейцарския частен оператор BLS Cargo.
Дизеловият двигател ще е с мощност 240 kВт. , което ще позволи запазване на теглителната сила от 300 kН при скорост до 50 км/ч , горивният резервоар ще е с обем 400 л. осигуряващ тегленето на влак с маса до 2000 т. за около 8-10 ч.
Тук може да прочетете повече информация за техническите му данни , историята на създаването му и друга такава за този нов и смело можем да кажем идеален за експлоатация локомотив.
Докато ние ще се мъчим да си доунищожими малкото налична жп.мрежа в Германия възстановяват движението по закрити преди това линии :
http://www.railfaneurope.net/pix/de/pri ... ng_End.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/de/pri ... Tracks.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/de/pri ... ng.jpg.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/de/pri ... eyung1.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/de/pri ... rchen2.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/de/pri ... ng_End.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/de/pri ... Tracks.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/de/pri ... ng.jpg.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/de/pri ... eyung1.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/de/pri ... rchen2.jpg

Чакай сега, тука първо трябва да ги позакрием, че някой ден да ги откриваме пак.
Информация
Модератори