Здравейте,
Във връзка с атракционния влак на БЖК се питам дали е било изключение, тъй като от ИАЖА не виждам да имат лиценз за превоз на пътници? Ето линка: http://www.iaja.government.bg/IAJI/wwwF ... m?ReadForm
Вальо
Във връзка с атракционния влак на БЖК се питам дали е било изключение, тъй като от ИАЖА не виждам да имат лиценз за превоз на пътници? Ето линка: http://www.iaja.government.bg/IAJI/wwwF ... m?ReadForm
Вальо
Администратор
Тази година Октомври месец ще е същото - влак на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД с отдадена локомотивна тяга* от БЖК-АД
_____
*Локомотивна тяга означава тягов подвижен състав заедно с управляващите го правоспособни лица, персонал на отдаващата компания. За да отдаде локомотивна тяга, дадена компания трябва да има лиценз за превозвач(може и товарен).
_____
*Локомотивна тяга означава тягов подвижен състав заедно с управляващите го правоспособни лица, персонал на отдаващата компания. За да отдаде локомотивна тяга, дадена компания трябва да има лиценз за превозвач(може и товарен).
И аз вчера четох за Атракционния влак от миналия май и се зачудих същото. Благодаря за обяснението! Дано някой ден БЖК получи и право за пътнически превози, но това ясно ще е след като изтече този на БДЖ. В Румъния държавния CFR, се отказва от някои линии, пуска се концесия и ги вземат частници, които не са малко. Частниците са 3 или 4, накупили са си 1, 2, 3 вагонни мотриси от Италия и Германия и си карат.
Администратор
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
толкова ще им е акъла, като имат широки гърла така ще бъде
Информация
Модератори