Страница 1 от 1
Скорост на Шкодите при различните позиции
Публикувано на: Пон Фев 28, 2011 5:15 pm
от WOLFMX
Здравейте! Някой може ли да каже колко развиват "Шкодите" при всяка една вдигната позиция и толкова ли бавно набират,че да е необходимо да се ръчкат толкова? Благодаря ви!

Публикувано на: Пон Фев 28, 2011 5:23 pm
от Mario Evstatiev
Въпроса е силно относителен - има зависимости като маса на влак, влажност на железен път и др. Не набират бавно, просто за всеки един случай се подхожда различно - на тежките влакове, тяговите двигатели се развъртат по-бавно, тока на ТД намалява по-бавно и тогава не можеш да "ръгаш" като на един лек бърз влак, където ТД се развъртат бързо и тока пада по-бързо.
Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 9:26 pm
от WOLFMX
Благодаря за инфото Марио!

Публикувано на: Сря Мар 02, 2011 1:23 pm
от Georgi Dimitrov
Аз малко се отклонявам от темата, за което се извинявам, но искам да попитам горе долу за какво време локомотива набира всичките 32 позиций (на автомат)?
И времето за качване до 32 и съответно разтоварването на локомоива до 0- ва позиция еднакво ли е?
Благодаря?

Публикувано на: Сря Мар 02, 2011 1:38 pm
от Tramway
Горе-долу по 3 позиции в секунда.
Публикувано на: Сря Мар 02, 2011 1:46 pm
от Тената
Времето за набиране на всички 32 позиции е 17 секунди ( + - 2 секунди най много ) , саответо и свалянето им...
Публикувано на: Сря Мар 02, 2011 8:39 pm
от Nikss
Не забравяйте, че всичко зависи от настройката на редуцир-вентила.

Публикувано на: Сря Мар 02, 2011 8:43 pm
от bdz46
Не само.
Зависи много и колко леко се движат всички части. При студено и гъсто масло в картера на двигателя, започва да влачи.
При студено масло в казана още повече, но почти винаги казана на АТП е топъл заради трафа в съседство.
Публикувано на: Сря Мар 02, 2011 11:43 pm
от 42 072.9
На тази снимка
http://dox.bg/files/dw?a=38b362e881 може да се види на коя "позиция" (над червената линия) локомотив 43Р с Vmax=130[km/h] каква теглителна сила и съответно скорост може да реализира.