Малко размисли и страсти на един обикновен пътник.
Публикувано на: Пет Фев 04, 2011 1:57 pm
Здравейте, тук искам да споделя някой разни мисли, недоволствия, които ме човъркаха докато пътувах от Варна през Горна до София и обратно.
Та тръгвам аз за София с нощния 22.30 от Варна.Влака с бе с приятно отоплени вагони.Всичко по пътя беше наред,като не броя, че на два пъти като някакъв престъпник ми бе светнато в очите и с заповеден тон бе казано "Билети и карти за проверка !!!!".И така до Горна друг екшън липсваше.
Като пристигнахме на Горна Оряховица ме зачовърка един въпрос.Добре де защо не се обединят нощния от Кардам и от Варна, да речем на Синдел да ги съединят и така да стане по подобие на обедния влак от София до Варна/Бургас през Пловдив ??? Не виждах смисъл от два вечерни горе-долу с разлика от час да има.Хем по-малко инфраструктурни такси, някои бе споменал, че БДЖ на НКЖИ плаща такова нещо,ще се плащат пък и малко оптимизация.
Сетне като се прибирах от София с обедния стана голямото шоу.В влака зверски студ,ама иначе кабела за предварително отопляне включен.Питах насам-натам има ли няма ли парно,кога ще го пуснат е познайте.Беше ми директно казано - като искам топло има бол автобуси до Варна.
И се зачудих - защо в Варна може да ти е приятно и топло,а в София да умираш от студ.Някак си няма логика.
Сетне стана другото чудо.Половин час някъде преди тръгване игла да падне няма де да падне.Фраш от всякъде.И се запитах тея лелки от касите не следят ли какво що сепродава,като трябва да се пусне една партенка да закачат още един вагон.Вярно сигурно си има процедури ама за половин час при малко желание вярвам, че щяха да могат да закачат поне още един вагон.
И като за финал да попитам - защо на нощният влак не смениха машината, а на обедния я смениха ? Каква е логиката да се сменят машините ? Не е ли само да се сменят бригадите ?
Е малко, дълго стана.Но смятам, че има над какво да се поговори.
Та тръгвам аз за София с нощния 22.30 от Варна.Влака с бе с приятно отоплени вагони.Всичко по пътя беше наред,като не броя, че на два пъти като някакъв престъпник ми бе светнато в очите и с заповеден тон бе казано "Билети и карти за проверка !!!!".И така до Горна друг екшън липсваше.
Като пристигнахме на Горна Оряховица ме зачовърка един въпрос.Добре де защо не се обединят нощния от Кардам и от Варна, да речем на Синдел да ги съединят и така да стане по подобие на обедния влак от София до Варна/Бургас през Пловдив ??? Не виждах смисъл от два вечерни горе-долу с разлика от час да има.Хем по-малко инфраструктурни такси, някои бе споменал, че БДЖ на НКЖИ плаща такова нещо,ще се плащат пък и малко оптимизация.
Сетне като се прибирах от София с обедния стана голямото шоу.В влака зверски студ,ама иначе кабела за предварително отопляне включен.Питах насам-натам има ли няма ли парно,кога ще го пуснат е познайте.Беше ми директно казано - като искам топло има бол автобуси до Варна.
И се зачудих - защо в Варна може да ти е приятно и топло,а в София да умираш от студ.Някак си няма логика.
Сетне стана другото чудо.Половин час някъде преди тръгване игла да падне няма де да падне.Фраш от всякъде.И се запитах тея лелки от касите не следят ли какво що сепродава,като трябва да се пусне една партенка да закачат още един вагон.Вярно сигурно си има процедури ама за половин час при малко желание вярвам, че щяха да могат да закачат поне още един вагон.
И като за финал да попитам - защо на нощният влак не смениха машината, а на обедния я смениха ? Каква е логиката да се сменят машините ? Не е ли само да се сменят бригадите ?
Е малко, дълго стана.Но смятам, че има над какво да се поговори.