Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna
45149

Мнение от 45-170 »

45-149 вчeра работих с нея5621,направо са приключили тотално АБ И механиката и е много зле :(
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Я дай малко подробности. Аз чух, че е прекалено тънка, ограничена на 80 км/ч, работеща с куп неизправности и трън в очите на всички. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Не е ограничена. Много странно, работи си добре. Топла е, не духа, работи и реостата.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Още по-добре и дано е така. Аз само споделям чутото от работили с нея машинисти. :)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Днес отново беше на 5621/5624
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Поблъсква малко повече във втора кабина.
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

при свален пантограф батерията пада на 35v за много кратко време и никои не я спира за ремонт
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Лок има проблем с зарядното, поради което презарежда батерията на 36-48 волтовия извод. Днес сутринта и се наляха 15 литра вода и за сега държи без да пада напражението. Обаче това не си е работа по този начин да се скапват батерийте. Всичко зависи от ремонта а ПД вече е........ Примерно на 44100 са сменяли предпазител на калорифер. Явно при монтажа не са погледнали и са го монтирали на обратно след което ги е мързяло да го завъртят, а тове вече неможе да се оправдае с липсата на части.
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

тук си прав,никои не му е зор за локомотивите.днес 45-149 е писана ТП но маи се очертава да не влиза
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

Днес се прибрах с нея 2610 егати и ремонта имаме,единственото хубаво в нея са новите бандажи друго всичко е под всякаква критика особено механиката и.какво е записано в дневника и за ремонт нищо не е пипнато.Маи трябва да започнеме да отказваме локомотиви за път или да се пускат масово рапорти за да се пооправят нещата :cry:
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

081 и тя е същата, само бандажите са и хубавото нещо. 074 и тя.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Маневрата депо в ПД не си гледа работата. Докато ги приемат след ремонт в такова състояние ще са така. Ако ги отказват, ремонта няма да има избор и ще ги правят.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Явно трябва да се пускат рапорти. Докато тия от ремонта при всяко ТП бършат амортисьорите с парцали да имитират, че са ги сваляли и ревизирали, няма да има читави маш в депото.
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

ами тогава да започваме да ги пишем рапортите за всеки локомотив изкаран от ремонт с нередности,в противен случаи може и да нямаме локомотиви до лятото
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация