Страница 1 от 1
AUTORAIL: "Икарус" на релси
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 3:02 pm
от Mario Evstatiev
Някъде из форума се бе дискутирала тази чудата техника, но ето че намерих малко повече данни, чертеж и снимки.
ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ
Дължина с буферите: 35 600 мм
Ширина: 2 600 мм
Най-голяма височина: 3 600 мм
Междурелсие: 1000/ 1435 мм
Тип: Дизел - моторна гарнитура
Колоосна форума: 1-А-А-1
Максимална скорост: 100 км/час
Служебна маса: 43 т
Колоосно натоварване: 12,5 т
Задвижване: 2Х250 kW дизелови двигатели
Предавателна система: Хидравлична
Устройство за бдителност: ДА - активен тип, действащо по време
Скоростомерна инсталация: HASLER RT12/A28 0 - 120 км/час
Управление: електро - пневматическо
БРОШУРА:
http://ganzdata.hu/cat/bz/images/fullsize/bz60112.JPG
ТЕХНИЧЕСКИ ЧЕРТЕЖ
ОБЩ ВИД
САЛОН
САНИТАРЕН ВЪЗЕЛ
КОМАНДЕН ПОСТ

Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 3:10 pm
от bdz46
1-A-A-1
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 3:20 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:1-A-A-1
Грешка при изписването. Всяка тягова група задвижва по една колоос - вътрешната на всеки вагон.
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 7:07 am
от Nikss
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 10:20 am
от VESO
За второстепенните неелектрифицирани участъци е идеален.Така и повече закрити за пътническо движение отсечки биха получли своя шанс.В съседна Румъния също експлоатират такива релсови превозни средства , вижте
тук и
тук.А
това е от Сърбия.
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 7:16 pm
от Mario Evstatiev
Весо, това са шинобуси. Икаруса-мотриса също е подобно нещо, но класа над тези дараци.
Публикувано на: Пет Апр 08, 2011 10:51 am
от Nikolay_Yovchev
lok45111 написа:Весо, това са шинобуси. Икаруса-мотриса също е подобно нещо, но класа над тези дараци.
Точно така. И в Сърбия им викат "шинобуси". Возил съм се на такова нещо в Сърбия преди години. Малко е странно, а на мен ми беше смешно

. Все едно автобус с шофьор, ама на релси. В момента има подобни, внос от Швейцария, втора ръка. Пътуват по линията Ниш-Зайчар- Неготин- Прахово и Зайчар-Бор-Майданпек.
Публикувано на: Пет Апр 08, 2011 8:06 pm
от Mario Evstatiev
Нека пак да напомня, че сръбския шинобус си е чист рейс на релси докато ИКАРУС-райла си е дизелова мотриса.
Публикувано на: Пет Апр 08, 2011 10:04 pm
от turboto
lok45111 написа:Нека пак да напомня, че сръбския шинобус си е чист рейс на релси докато ИКАРУС-райла си е дизелова мотриса.
я пак....

))))

Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 11:44 am
от Mario Evstatiev
Това на снимката, показана от теб е чист ШИНОБУС - автобус, пригоден за движение по ЖП линии.
АУТОРАЙЛ е дизелова съчленена мотриса и като такава има всички необходими устройства - теглично-отбивачни съоръжения, автоматична спирачка със сгъстен въздух, сигнализация съгласно действащите ЖП нормативи.
Правете разлика между двете

Публикувано на: Пон Апр 11, 2011 3:45 pm
от Nikolay_Yovchev
Това чудо дори няма буфери, а броня, за пръв път виждам такъв хибрид

Бях виждал чехите бяха направили SKODA RTO фабрично от TIR на автобус, ама не очаквах, че мога да видя подобно нещо. Снимката е страхотна!