


Последно промяна от Saruman на Пон Фев 28, 2011 1:51 pm, променено общо 1 път.
След дълга пауза по технически причини най-сетне успях отново да направя един кратък фото репортаж от 9-та линия.
Денят бе 14.02.2011 за едни празник на влюбените за други празник на Св.Трифон Зарезан , за трети и на двамата а за някой и от сутринта (после едва едва ги натоварваха в 9623 за да се приберат
).
За обслужване на влакове 9620 / 9623 беше даден отличника локомотив 44.088.3 първата снимка е от среща в Сеново със спящ представител на конкуренцията БЖК 60.0519, ето го и него в по-близък план 60.0519 , в гара Вятово надминахме техен влак теглен от двойна тяга "англичани" 87.022 и 026 но поради това , че бяха далеч на предна дистанция не успях да ги заснена , после ги засякох в Русе-разпределителна : 87.026 и 87.022 , втория но от друг ъгъл :87.022.
Ето и най-новото бижу на БДЖ в тази криза за ремонтирани дизелови локомотиви което видях преди около 10-на дни на товарна проба 07.048 , извъртайки глава след като го заснех видях в далечината познати форми цък , пристигнахме навреме в гара Русе и за времето докато направим маневрата направих няколко бързи кадъра : отличника 44.088 на "предна" дистанция очаква заминаването на 40105 с 43.513 , тук вече са излетели 43.513 , връщайки се в Русе разпределителна тайно се надявах "германеца" да не е отпрашил за Румъния , оказа се че си стои и чака кротко (не успях да разбера само дали е локомотив на DB Schenker Romania или на друг превозвач но другия път може да успея):066.1003 , талига 1 , талига 2 , заедно с 07.048 се бяха подредили за една добра снимка :братовчеди.
Дойде време да тръгнем отново на път: 90316 с 44.088 в очакване на зелен сигнал , докато това стане един добър старец спря до нас :51.010 и 51.010 отпред.
Връщайки се последните две снимки са от гара Разград където видяхме още един джентълмен да отива предполагам за помощ на другите двама в гара Вятово 87.006 и последната снимка на 9623 с 44.088.
Денят бе 14.02.2011 за едни празник на влюбените за други празник на Св.Трифон Зарезан , за трети и на двамата а за някой и от сутринта (после едва едва ги натоварваха в 9623 за да се приберат

За обслужване на влакове 9620 / 9623 беше даден отличника локомотив 44.088.3 първата снимка е от среща в Сеново със спящ представител на конкуренцията БЖК 60.0519, ето го и него в по-близък план 60.0519 , в гара Вятово надминахме техен влак теглен от двойна тяга "англичани" 87.022 и 026 но поради това , че бяха далеч на предна дистанция не успях да ги заснена , после ги засякох в Русе-разпределителна : 87.026 и 87.022 , втория но от друг ъгъл :87.022.
Ето и най-новото бижу на БДЖ в тази криза за ремонтирани дизелови локомотиви което видях преди около 10-на дни на товарна проба 07.048 , извъртайки глава след като го заснех видях в далечината познати форми цък , пристигнахме навреме в гара Русе и за времето докато направим маневрата направих няколко бързи кадъра : отличника 44.088 на "предна" дистанция очаква заминаването на 40105 с 43.513 , тук вече са излетели 43.513 , връщайки се в Русе разпределителна тайно се надявах "германеца" да не е отпрашил за Румъния , оказа се че си стои и чака кротко (не успях да разбера само дали е локомотив на DB Schenker Romania или на друг превозвач но другия път може да успея):066.1003 , талига 1 , талига 2 , заедно с 07.048 се бяха подредили за една добра снимка :братовчеди.
Дойде време да тръгнем отново на път: 90316 с 44.088 в очакване на зелен сигнал , докато това стане един добър старец спря до нас :51.010 и 51.010 отпред.
Връщайки се последните две снимки са от гара Разград където видяхме още един джентълмен да отива предполагам за помощ на другите двама в гара Вятово 87.006 и последната снимка на 9623 с 44.088.
Няколко нови снимки , денят е 24.02.2011 г за обслужване на БВ 2614 беше даден
44.139 , тези дни явно ще са последните зимни проблясъци със сняг : зима в Търговище на гара Телиш след светването на зелената светлина ми се стори , че ще стане хубава снимка в стил бяло-зелено-червено а се получи
това.На другия ден бяхме отново с "бърз" локомотив 44.109 и между Мездра-изток и Роман заснех
снежно завихряне при 125 км/ч след влака , ако се направи клип гледано встрани ще изглежда много по-добре ми се струва ,докато чакахме в Червен бряг се появи другия последен мохикан който все още се движи : 33.007/008 , една снимка и от гара Горни дъбник
БВ 2613 с 44.109 .
След приключване на работа направих 2 нощни снимки от депо Варна :07.081 и изпадналите в дълбока кома 07.090 и 10.005/006
Втората част от снимките е от извънредна повезка по 28 линия поради издъхване на едно от ДМВ-тата и 28104 се наложе да се обслужи с карпатско дезиро , ето снимка на звяра в гара Вълчи дол :55.064 , тук даже малко позакъсняхме поради изчакване на ЛТВ ЛТВ 28711 , разминаване като в доброто старо време : 07.076 .
В гара Добрич-север видях един 52 серия с неизвестен номер който си стоеше кротко в студа:снимка 1 , снимка 2.
44.139 , тези дни явно ще са последните зимни проблясъци със сняг : зима в Търговище на гара Телиш след светването на зелената светлина ми се стори , че ще стане хубава снимка в стил бяло-зелено-червено а се получи
това.На другия ден бяхме отново с "бърз" локомотив 44.109 и между Мездра-изток и Роман заснех
снежно завихряне при 125 км/ч след влака , ако се направи клип гледано встрани ще изглежда много по-добре ми се струва ,докато чакахме в Червен бряг се появи другия последен мохикан който все още се движи : 33.007/008 , една снимка и от гара Горни дъбник
БВ 2613 с 44.109 .
След приключване на работа направих 2 нощни снимки от депо Варна :07.081 и изпадналите в дълбока кома 07.090 и 10.005/006
Втората част от снимките е от извънредна повезка по 28 линия поради издъхване на едно от ДМВ-тата и 28104 се наложе да се обслужи с карпатско дезиро , ето снимка на звяра в гара Вълчи дол :55.064 , тук даже малко позакъсняхме поради изчакване на ЛТВ ЛТВ 28711 , разминаване като в доброто старо време : 07.076 .
В гара Добрич-север видях един 52 серия с неизвестен номер който си стоеше кротко в студа:снимка 1 , снимка 2.

браво много хубави снимки




Чавдар пак очарова с фоторазходката си и събуди приятни емоции.От тази снимка , коя е електричката зад 07-00-цата?
52-00-ката е интересна.Спомням си , че преди време беше видял две 52-00-ки (110 и 145) в някаква база на "Агротида" - Ген. Тошево.Дали някоя от тях (по - точно 110 , понеже 145 е сив на цвят) не е дошла тук?
52-00-ката е интересна.Спомням си , че преди време беше видял две 52-00-ки (110 и 145) в някаква база на "Агротида" - Ген. Тошево.Дали някоя от тях (по - точно 110 , понеже 145 е сив на цвят) не е дошла тук?

а за пръв път ли пускат 33.007/8 за Червен бряг

Днес по служебни въпроси се озовах в ГО-лямото депо , след приключване на работата се разходих до диз.цех където се възстановява 03.12 , хората си работеха по него обаче май скоро няма да стане .Интересно впечатление ми направи наличието на нещо като аеродинамична обшивка на надбуферните фенери която да този момент не бях виждал по наши парни локомотиви тъкмо си мислех наум , че като се прибера ще питам нашия съфорумец Tramway за тази работа и той случайно се появи там , след кратко обяснение от негова страна разбрах , че така са били оригинално доставени , другото хубаво нещо което ме удиви бе прожекторът който бе изпълнен много добре и беше с монтирана халогенна крушка автомобилен тип , представям си как идеално ще свети и в същия момент се сетих за прожекторите на 55 серия и гагата ми увисна
.
Снимки не правих защото от Tramway има предостатъчно а и нямах фотоапарат а само мобилен телефон с който направих малко по-късно снимки просто за протокола.В същото хале беше и изтърбушения до гол кош 07.091 ( да вметна едно малко отклонение-преди време имаше снимка пак на един гол кош от седмак между 07.080 и 07.034 и се чудехме тук кой е локомотива понеже нямаше абсолютно никакви табели та на едната талига успях да видя с тебешир , че е 07.058 ) а сега са се върнем пак в цеха където зад изкормения се мъдреше един "германец"
цък ,снимка 2 , заснех и номерът му от който се подразбира , че е към подразделението на DB Schenker Rail Romania , за каква повреда е там не успях да разбера но видях , че е изолиран 2-ри ТД и правеха нещо по покрива до реостатните съпротивления . Излизайки от цеха отидох да видя и подготвения за път 16.01 :
снимка 1
снимка 2

Снимки не правих защото от Tramway има предостатъчно а и нямах фотоапарат а само мобилен телефон с който направих малко по-късно снимки просто за протокола.В същото хале беше и изтърбушения до гол кош 07.091 ( да вметна едно малко отклонение-преди време имаше снимка пак на един гол кош от седмак между 07.080 и 07.034 и се чудехме тук кой е локомотива понеже нямаше абсолютно никакви табели та на едната талига успях да видя с тебешир , че е 07.058 ) а сега са се върнем пак в цеха където зад изкормения се мъдреше един "германец"



Информация
Модератори