Мнения: 24
Регистриран на: Сря Сеп 15, 2010 7:15 am
Местоположение: Сливен
Здравейте, бихте ли ми обяснили какво представлява вагонът отоплител, за какво се използва и задължително ли е да има такъв на всяка гара? Предварително благодаря за отговора. :)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Стационарните вагон-отоплители служат единствено да помещават един стар локомотивен трансформатор и съответното помощно оборудване (защити, прекъсвачи, компресор и др.), от който се захранват колонките за предварително стационарно електрическо отопление на пътническите влакове в големи начални гари.
Такива вагони има само в няколко гари, а на някои места, оборудването е поместено в сграда, вместо във вагон.
Мнения: 24
Регистриран на: Сря Сеп 15, 2010 7:15 am
Местоположение: Сливен

Мнение от ElLoko »

Благодаря за бързия отговор. :)
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

А тези за влаковете какво имат и как действат ?
И понеже не се изразих ясно става дума онези примерно които се закачат на влака София - Кардам след дизела и служат за отопление на влака в студените зимни вечери.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Имат парен котел за парно отопление или дизелов агрегат за електрическо отопление.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

И в зависимост от разграничението , което направи Тодор различаваме два типа - обикновени вагон - отоплители и вагон - генератори.Първите изглеждат така:
- като фургон;
- като товарен вагон.
и се водят серия 60 (тип "Dom").
От вторите не съм виждал.Засичал съм единствено такива , само че на турските железници.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Имаме само един такъв, който работи по 28-ма линия (ако работи).
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На мен ми казаха , че работил преди години в депо Димитровград , после го изпратили някъде и бракували.Дали изобщо го има и къде се намира в момента , не знам.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ако визирате вагон-отоплителя, подобен на товарен вагон, такъв имаше по едно време в ПО, пускаха го на пътническите за Свиленград. Виждал съм го и на влак за Пещера.

Тези, които са като фургон, са стандартни. Във ВА имаше и такъв, направен от прикачен вагон на ДМВ 18 серия.
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

Тези за ток добре, а тези които са на котел и произвеждат пара как става отоплението ? Нали вагоните са с електрическо отопление или аз се лъжа ?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Повечето вагони имат и парно отопление.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

От миналата зима вече нямаме електрически вагон-отоплител ( т.нар. ВЕО 34) поради блокиране на двигателя , през лятото уж зпочнаха да го възстановяват но май това възстановяване ще се изрази в разглобяването му на съставните му части и последващо бракуване.
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

Преди време когато нашите седмаци караха международните от и за Румъния слагаха по един вагон отоплител с пара. Ако сте забелязяли кардамските + Силистренските преди си бяха с 47 които са и с пара.
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

И сегашните 43 са с пара.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Голяма мъка е да разкачат провода за парата през зимата, когато замръзне всичко.
Куриозно е и да назначават 55-та серия да отоплява влака.
Публикувай отговор

Обратно към “ТЕХНИЧЕСКА КОНСУЛТАЦИЯ | Technical Consultation”

Информация