Мнения: 100
Регистриран на: Нед Юли 02, 2006 10:42 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Чингхай-тибетската железница( Qīngzàng Tiělù 青藏铁路), свързва Ксининг,Чингхай с Лхаса,Тибет в КНР.


Изображение


Участакът от Голмуд до Лхаса се открива на 1 юли 2006 от президента ХУ Джинтао, с отпътуването на първите два пътническа влака, Чинг 1 ("Qing 1" (Q1)) от Голмуд до Лхаса и от отсрещтната страна на Цанг 2 ("Zang 2" (J2)) от Лхаса. Железницата е първата свързваща Китай с автономната тибетска провинция, нямаща досега железница заради голямата си надморска височина и пресечен терен. Първите опити без хора са провеждат на 1 май 2006. Струваща $4,2 милиарда отсечка е дълга 1 140 km, на средна надморска височина 4 000 метра, най-високата железопътна линия в света и една от най-трудните за изграждане, изискваща дълги участъци от повдигнати коловози върху нестабилна трайно замръзнала земя, много мостове и тунели. В изграждането ѝ взимат участие около 20 000 души, като във някои от височонните участъци се е работило дори с кислородни маски.

Направени са директни линии до Лхаса от главни градове като Пекин, Ченгду, Чонгду, Чонгцинг, Ксининг и Ланджоу, но не и до Шанхай.

Линията минава през прохода Тангула на 5 072 метра надморска височина и е най-високият участък от железопътна линия в света.

Изображение

1 338 м. дългия Фенгхуошан тунел е най-високият железопътен тунел в света. Намира се на 4 905 м. надморска височина. 3 345 метровия Янгбайджинг тунел е най-дългият по линията. Намира се на 4 264 м. надморска височина и на около 80 км северо-западно от столицата на провинцията Лхаса.

Линията Голмуд-Лхаса е дълга над 960 км, над 80% от нея е построена на над 4 000 м. надморска височина. Повече от половината от този участък (550 км) е построен върху вечна замръзналост (температурата на която от мин. 2 години до хилядолетия не е надхвърляла 0° C). За стабилността на замръзналата земя има изградени охладителни системи. По тази отсечка има общо 675 моста с обща дължина 159,88 км.

Вагоните на влака са с изкуствено налягане и с кислородни запаси.


Изображение
Oxygen Supply ше рече кислородна маска (буквално Кислородно Захранване)

Изображение

някой ако знае китайски да превежда аз не знам :D
можеби, температура на въздуха отвън,влажност,атмосферно налягане,количество на кислорода в въздуха
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Добро начинание,... добра тема!, първоначално ще добавя няколко снимки и ако стане дискусия и обмяна на информация ще е от полза на всички. Ето снимките,:Изображение
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
И тази, Изображение
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
И тази, Изображение
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
И тъй като се наричаме Форум-локомотиви, следва:- Тибетски локомотив в подготовка и изпитание, преди замине на работа!. Изображение
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Тук предлагам да предположите,... каде е това???, тоест става въпрос за горната снимка. Предварителен поздрав за отговорилите вярно!. :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
А ето и готовото "изделие" преди експорт за местозначението си!. Изображение Очаквам, както вашите познания така и коментари...
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Публикувай отговор

Обратно към “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Информация