Страница 1 от 4
РЖД
Публикувано на: Пон Ное 08, 2010 8:53 am
от VESO
С изненада забелязах , че такава тема липсва.Затова в началото пускам линк към един интересен сайт , който ме заинтригува.
http://eng.tmholding.ru/
Думата имате вие.
Публикувано на: Пон Ное 08, 2010 11:20 am
от disell
Нищо особено няма в това което си пуснал - линк към сайта на ТРАНСМАШХОЛДИНГ , един от двата най-големи машиностроителни концерна (другия е СИНАРА , даже аз пък ще пусна негов линк :
http://www.sinara-group.com/) свързани с железопътния транспорт в Русия .
Аз преди често влизах в тях и пусках информация за някое ново производство или пък във връзка с някое от съвместните предприятия които напоследък доста често взеха да се появяват :със СИМЕНС , АЛСТОМ, БОМБАРДЕР и т.н.
Но напоследък не се е появявала някаква новост която да си заслужава препращането освен тази за новия двуетажен вагон-първи по рода си произведен в Русия за междурелсие 1520 мм.
А ето и линка само , че на руски за тези на които английският не им е силен:
http://www.tmholding.ru/
Публикувано на: Пон Ное 08, 2010 1:50 pm
от vesko7
Скоро ще има развитие. РЖД са поръчали 200 електровоза ЭП20, съвместна разработка на Новочеркасский Электровозостроителний Завод с Alstom, на обща стойност 1 миард евро.
Статия
Картинка
Командна кабина отвън
Пулт за управление
Публикувано на: Пон Ное 08, 2010 5:38 pm
от NiGhtPiSH
РЖД продължават и сътрудничеството със Siemens, като имат поръчка за 200 влака Desiro RUS "Ласточка", от които 40 са за олимпиадата в Сочи 2014.
Новите EП20 изглеждат много добре, огромна разлика с досегашния руски дизайн. Общо взето РЖД дърпат, доста нагоре като качество на подвижния състав.
Очаква се Сапсаните да са невероятно печеливши като за първа година експлоатация.
Публикувано на: Пон Ное 08, 2010 11:52 pm
от disell
Като гледам на последната снимка май за първи път в локомотив произведен в Русия няма да го има онзи чукан наречен "кран-машинист условен номер ...."
Публикувано на: Вто Ное 09, 2010 12:49 am
от bdz46
Сигурен съм, че и този ще е условен номер...
Но все пак изоставянето на СЛ-2М, а след това и на усл. № 395, нескопосано копирани от Hasler и Knorr, е голям напредък за РЖД, макар и закъснял с 30-тина години.
Сега остава да започнат да слагат на пътническите вагони нещо по-нормално от мазохистичния усл. № 292.
Публикувано на: Вто Ное 09, 2010 7:33 am
от Mario Evstatiev
Копирането на "Хаслер" от руснаците си има име - КЛУБ-У(Комплексна Локомотивна Уредба за Безопасност - превод на Бълг), тоя кран-машинист е нещо ново за руснаците. Лично аз се чудя дали е тамошно творение или е купен направо от някъде. Производители на спирачки, командвани с вентил - манипулатор дал Бог по Европа. Но ако е руско, със сигурност е новост. Освен това, забелязва се, че оснев старите кранове и скоростомери, са се отказали и от дървените бутони за бдителност, които до скоро бяха задължителни дори и за най-новата им тяга. Явно наистина започват, макар и закъснели, да гледат към новите технологии.
Публикувано на: Сря Фев 02, 2011 11:07 pm
от NiGhtPiSH
Публикувано на: Чет Фев 03, 2011 11:39 am
от Nikss
На пръв поглед лъха огромна мощност от този звяр. Дай малко подробности.

Публикувано на: Чет Фев 03, 2011 2:03 pm
от vesko7
Уикипедия
В момента вървят изпитания на 001 - който е с редуктори за 200 км/ч и 002 - с редуктори за 160 км/ч. В руските и украинскипе форуми темата е много активна - правят се аналогии с ES64U2 , 109E и Prima2 - нищят се тяговите двигатели, IGBT инверторите, окачването, дисковите спирачки, кабината, даже и външния вид.
p.s Това ще бъде локомотива който ще обслужва влаковите Москва - Сочи по време на Зимните олимпийски игри през 2014г. заедно с високоскоростните "Сапсан" - руския вариант на ICE3 - който за сега е доста проблемен от гледна точка на колооси, IGBT инвертори и разбирасе познатите ни проблеми с климатиците ...
Публикувано на: Чет Фев 03, 2011 9:09 pm
от Nikss
Сцепно тегло: 129 тона
Конструктивна скорост: 220 км/ч
Максимална теглителна сила при потегляне: 450 kN
Работа при температура до -50 °C
Часова мощност: 7200 kW
Трайна?
Като цяло ми изглежда доста добра и надеждна машинка. 50 такива парчета според мен идеално биха се вписали в нашия пейзаж.
Дали ще отлепи 5000 тона товарачка на равното? От нашите машини, 46 200 с редуктори за 130 км/ч при сухо време могат да отлепят до 4000 тона товарачка на равно, според указаните теглителни норми.

Публикувано на: Чет Фев 03, 2011 11:35 pm
от NiGhtPiSH
Аналогията с Prima/II/, Taurus, Vectron, 109E е наистина резонна, защото това е принципен скок и първият локомотив от ново поколение в РЖД. Приликите с Prima са, защото Alstom има вече 25% участие в Трансмаш Холдинг.
Другите електровози залегнали в програмата са двусекционните 2ЭС10 разработка на "Уралски Локомотиви" (смесено дружество между Синара и Siemens), които са леко горзнички, като замесител на стареещите ВЛ11.
Очакват се над 250 състава Desiro RUS, което е аналогично на Desiro ML, за заместване на остарелите електрички от сериите ЕР и ЕД. Доколкото ми е известно ще са 10-вагонни.
А ТМХ разработват изцяло нов тип влак за регионални превози, така че следващите години се очаква усилено модернизиране на РЖД и повишаване на комфорта на пътниците и ефективността на превозите.
Публикувано на: Пет Фев 04, 2011 7:48 am
от Nikss
Ухуу, тоз втория хептен звяр с тез 8800 kW часова...

първия обаче ме кефи повече.

Публикувано на: Пет Фев 04, 2011 11:59 am
от Тената
Тас първата да не е с 3 двойни талиги

Публикувано на: Пет Фев 04, 2011 12:33 pm
от NiGhtPiSH
Да локомотивът е с колоосна формула Bo'Bo'Bo' (двуосна талига, с двете оси задвижвани от ТД). Руснаците доста често ползват такова разпределение на осите и по-рядко Co'Co' (предимно при дизеловата тракция и при ЧС2)