Страница 1 от 1

проблеми при потегляне на съставите

Публикувано на: Нед Окт 31, 2010 5:35 pm
от mitak07020
днес на гара първомай дойде пътнически влак който след престой неможа да потегли .При всеки опит локомотива издърпваше вагоните напред след което те пак са връщаха назад.Знаете ли от какво е причинено това

Публикувано на: Нед Окт 31, 2010 5:39 pm
от icobdz
Задържал вагон.

Публикувано на: Нед Окт 31, 2010 5:39 pm
от disell
Недоразхлабена спирачка най-вероятно, при такава ситуация най-лесно е да дадеш за малко на "ударно пълнене" или с изравнителя да повишиш налягането в ГВ малко над нормалното , ако и това не помогне се проверяват вагоните кой е останал задържан и се разхлабват принудително .

Публикувано на: Нед Окт 31, 2010 5:45 pm
от icobdz
disell написа:Недоразхлабена спирачка най-вероятно, при такава ситуация най-лесно е да дадеш за малко на "ударно пълнене" или с изравнителя да повишиш налягането в ГВ малко над нормалното , ако и това не помогне се проверяват вагоните кой е останал задържан и се разхлабват принудително .
Точно заради ударно пълнене е останал задържан най вероятно при спирането маш. е задържал повече и за да не спре по рано е дал на първо повече от необходимото и някой по чувствителен ФВ се е настроил за по високо налягане и при 5 ат. не е разхлабвал.

Публикувано на: Нед Окт 31, 2010 6:01 pm
от Heruvim
Въпросче: Един вагон с блокирали спирачки усеща ли се така явно? При камионите се случва да влачат по една блокирала ос и да се заблуди шофьора, но с оглед на това, че при влак масите са в пъти по-големи си мислих, че като нищо локомотива си тръгва с малко повече зор и вагончето се влачи по релсите с блокирали колооси.

Публикувано на: Нед Окт 31, 2010 6:08 pm
от icobdz
Въпрос на опит, занаеш от къде и с какъв влак тръгваш и как трябва да потегли ако нещо не е наред следва да разбереш.
Отделно при задържал вагон влака първо тръгва защото първите вагони са лашнали и след това те дърпа заради задържалия вагон трудно е да се пропусне.

Публикувано на: Нед Окт 31, 2010 6:12 pm
от 07
Heruvim написа:Въпросче: Един вагон с блокирали спирачки усеща ли се така явно? При камионите се случва да влачат по една блокирала ос и да се заблуди шофьора, но с оглед на това, че при влак масите са в пъти по-големи си мислих, че като нищо локомотива си тръгва с малко повече зор и вагончето се влачи по релсите с блокирали колооси.
Точно при камион няма начин да не се усети или види пушека.... просто на шофьора не му дреме.... или си знае възможностите и няма смисъл да се опитва да лашка принудително...

Публикувано на: Нед Окт 31, 2010 6:56 pm
от Heruvim
Разбира се, че при камион ще се усети. Исках да кажа, че може да тръгне при това без особена трудност, но не може да се движи така. Та, за влак си мислех, че ще е по неосезаемо.

Публикувано на: Нед Окт 31, 2010 8:09 pm
от 07
Heruvim написа:Разбира се, че при камион ще се усети. Исках да кажа, че може да тръгне при това без особена трудност, но не може да се движи така. Та, за влак си мислех, че ще е по неосезаемо.
Ами с КамАЗ съм подпалвал съединител, но неможа да тръгне празен с едно блокирало колело...

Публикувано на: Пон Ное 01, 2010 7:57 am
от Иван_Вълков
Само един въпрос , вагоните от този пътнически влак от Първомай след това не заминаха ли с БВ 1672 към от Пловдив за София защото имаше 15 минути закъснение на Пазарджик и на втория АВ вагон нещо тракаше на едната талига много гадно.

Публикувано на: Пон Ное 01, 2010 12:58 pm
от Heruvim
07 написа:
Heruvim написа:Разбира се, че при камион ще се усети. Исках да кажа, че може да тръгне при това без особена трудност, но не може да се движи така. Та, за влак си мислех, че ще е по неосезаемо.
Ами с КамАЗ съм подпалвал съединител, но неможа да тръгне празен с едно блокирало колело...
Да, ама сигурно говориш за двигателно колело.
Иначе аз визирах случай на блокиране на колелата на ремарке, каквото всъщност се явява и вагона.