Страница 1 от 1

Юнион Пасифик Биг Бой (Голямото Момче)

Публикувано на: Съб Авг 19, 2006 4:08 pm
от Ivan
Един доста внушителен локомотив

Изображение

Изображение

Изображение

Публикувано на: Съб Авг 19, 2006 4:10 pm
от Mario Evstatiev
Локомотива между другото е предсатвител на системата "Mallet", което означава, че е с две независими енергийни групи. Тоес двигателния механизъм е разделен на две части. В България такъв локомотив е бил 09.01

Публикувано на: Съб Авг 19, 2006 4:55 pm
от Гост
Някой знае ли колко е колоосното натоварване на този локомотив ?

Публикувано на: Съб Авг 19, 2006 5:39 pm
от Ivan
KRAKOMOBILA написа:Някой знае ли колко е колоосното натоварване на този локомотив ?
Ще разровя ;)

Публикувано на: Съб Авг 19, 2006 6:23 pm
от bdz46
Системата Mallet е с две много зависими енергиини групи. Втората парна машина се задвижва с отработилата пара от първата машина. Цялата работа е свързана с много неудобства, като необходимост от високотемпературни гъвкави връзки за парата между машинните рами главната рама. Сега това не е проблем, но преди не е било лесно да се направи гъвкава тръба, която да издържа трайно на високата температура на парата (400-600 градуса С).

Публикувано на: Нед Авг 20, 2006 10:17 pm
от 07
По дискавъри казаха че локомотива без тендера е 350 тона на снимката броя 8 двигателни колооси и 1 или 2 подържащи така че отива над 30 тона на ос :) А между другото за какво междурелсие е?

Публикувано на: Нед Авг 20, 2006 10:57 pm
от Ivan
07 написа:По дискавъри казаха че локомотива без тендера е 350 тона на снимката броя 8 двигателни колооси и 1 или 2 подържащи така че отива над 30 тона на ос :) А между другото за какво междурелсие е?
Ми в америка с какво междурелсие са?

Публикувано на: Нед Авг 20, 2006 11:09 pm
от Mario Evstatiev
Имат и 1435 мм. и по - широко, но не помня колко. Но иначе масовото им междурелсие е 1435 мм.

Публикувано на: Нед Авг 20, 2006 11:11 pm
от 07
В САЩ имаха три основни междурелсия 1435 и 2 по големи но не се сещам колко......

Публикувано на: Нед Авг 20, 2006 11:21 pm
от Ivan
07 написа:В САЩ имаха три основни междурелсия 1435 и 2 по големи но не се сещам колко......
мда 1435 е, движил се е по линиите на Юнион Пасифик демек в западна америка :?

Намерих малко информация за междурелсията използвани в Америка..
Значи в някои северни щати и в канада се е използвало междурелсие... 1829мм,после Англичаните са им докарали междурелсие 1524мм,което е било използвано в южните щати,но след Американската гражданска война е намалено на 1448мм също в Сан Франциско за градската железница се използва 1676мм.И стандартното,се е използвало от Юнион Пасифик основно и други железопътни компании в Америка.

Публикувано на: Чет Авг 31, 2006 5:36 pm
от SGP
Локомотива между другото е предсатвител на системата "Mallet", което означава, че е с две независими енергийни групи. Тоес двигателния механизъм е разделен на две части. В България такъв локомотив е бил 09.01
Грешка. Такъв локомотив Malett е бил 29.01, стар номер 250. 09.01 е бил четирицилиндров, система Vierling

Публикувано на: Чет Авг 31, 2006 8:28 pm
от Гост
SGP написа:
Локомотива между другото е предсатвител на системата "Mallet", което означава, че е с две независими енергийни групи. Тоес двигателния механизъм е разделен на две части. В България такъв локомотив е бил 09.01
Грешка. Такъв локомотив Malett е бил 29.01, стар номер 250. 09.01 е бил четирицилиндров, система Vierling
Да наистина е така!

Публикувано на: Чет Авг 16, 2007 11:16 am
от Гост
Ето тва изрових в нета http://www.rrpicturearchives.net/pictur ... t%20St.jpg


по Дискавъри даваха как го местят заедно със още един локомотив до хълм където вече е стационарен музеен експонат