Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ
за или протиф спазването на правелника и обслужване на влаковете с АЛС въпреки закаснението което се натрупва...
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

А какво е АЛС ?
П.П.А по темата - да газиш правилник никак не е на добре.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

ми това е Автоматичнна Локомотивна Сигнализация и не позволява на машиниста да превишава скороста за движение за участъка и да минава на червено
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

В нормалните железници АЛС се възприема като част от ОТ от страна на железния път и е по-важна от тотмана от страна на подвижния състав. В локомотивите АЛС е пломбиран във включено положение и всички линии са оборудвани. Там подобен въпрос е все едно да питаш трябва ли МРЦ да има светофори.

При нас обаче идеята е генерално опорочена отвсякъде. Щом с работещ АЛС не може да се спазват обходите, значи или разписанието е калпаво, или АЛС е калпав или и двете.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

В повечето случаи и двете. :wink: :lol: :D :twisted: :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Май имаше начин да се избегне карането с АЛС, без да правиш нарушения.
Иначе, системата не е разработена хубаво.
Някой прелези с АПУ работещо идеално, ги засича като повредени и трябва да минаваш с 15, при работещо АПУ. Не можеш да караш остро към затворен сфетовор. За теси кусури се сещам за сега, има и още.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не може да караш без АЛС и без да правиш нарушение.
Можеш да караш с включен АЛС на режим БИ (UCA), но това е все едно изобщо да не го включваш - контролира единствено да не превишаваш максималната скорост, която си задал на пулта.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Точно това имах предвид, да го оставиш в режим БИ.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

ок ще караме на UCA в крайна сметка товалие решението и товали е смисала на цялата работа и всички пари който се пилеят за подръшката на системата.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация