за или протиф спазването на правелника и обслужване на влаковете с АЛС въпреки закаснението което се натрупва...
В нормалните железници АЛС се възприема като част от ОТ от страна на железния път и е по-важна от тотмана от страна на подвижния състав. В локомотивите АЛС е пломбиран във включено положение и всички линии са оборудвани. Там подобен въпрос е все едно да питаш трябва ли МРЦ да има светофори.
При нас обаче идеята е генерално опорочена отвсякъде. Щом с работещ АЛС не може да се спазват обходите, значи или разписанието е калпаво, или АЛС е калпав или и двете.
При нас обаче идеята е генерално опорочена отвсякъде. Щом с работещ АЛС не може да се спазват обходите, значи или разписанието е калпаво, или АЛС е калпав или и двете.


Техник
Май имаше начин да се избегне карането с АЛС, без да правиш нарушения.
Иначе, системата не е разработена хубаво.
Някой прелези с АПУ работещо идеално, ги засича като повредени и трябва да минаваш с 15, при работещо АПУ. Не можеш да караш остро към затворен сфетовор. За теси кусури се сещам за сега, има и още.
Иначе, системата не е разработена хубаво.
Някой прелези с АПУ работещо идеално, ги засича като повредени и трябва да минаваш с 15, при работещо АПУ. Не можеш да караш остро към затворен сфетовор. За теси кусури се сещам за сега, има и още.

Техник
Информация
Модератори