След разкритията на "Стандарт" преди година транспортният министър Александър Цветков се обяви срещу далаверата с вноса на архаични спални вагони на космически цени и дори обяви, че дава сделката с "Арвекс" на прокуратурата. Докато чакаме обаче третата власт да се произнесе, назначеното от Цветков ново ръководство на БДЖ запретна ръкави да проведе втора процедура за доставка на спални вагони, при това по същите престъпни критерии като сделката с "Арвекс". Независимо от факта, че доставката им ще се финансира с 20 млн. лв. от опоскания бюджет по договора между държавата и БДЖ за обществени услуги. Според запознати железниците са заложили технически изисквания към вагоните, които не отговарят на евроизискванията, за да облагодетелстват отделна фирма. При това отново БДЖ е поискало закупуване само на стари вагони.
В ИА "Железопътна администрация" обаче отрязали жепейските мераци и заложили нови условия: да бъде обявен търг само за нови вагони, БДЖ да ги плати чак когато те бъдат доставени и задължително да бъдат поканени за участие българските производители на вагони. Така бъдещата далавера била елиминирана, поради което и досега търгът не е обявен, а министър Цветков все още не е освободил шефовете на БДЖ. P.S.
Луда работа ...........а ние чакаме нещата в БДЖ да се оправят
