Съкращения на персонала
Публикувано на: Нед Юли 04, 2010 4:54 pm
На гара Пирдоп са съкратени 6 човека от компанията. Явно нещата не са розови след навлизането на "DB SHENKER"
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Тези хора сега не са ли прехвърлени към "DB SHENKER" както стана при навлизането на БЖК преди 2-3 години , например в гара Разделна част от маневрените бригади се прехвърлиха от БДЖ в БЖК така да се каже автоматично .Petko Ivanov написа:На гара Пирдоп са съкратени 6 човека от компанията. Явно нещата не са розови след навлизането на "DB SHENKER"
"DB SHENKER" ,като модерна компания, увеличава обема на работа без да увеличи пропорционално персонала си. Така хората работят повече, но и получават повечеdisell написа: Тези хора сега не са ли прехвърлени към "DB SHENKER" както стана при навлизането на БЖК преди 2-3 години , например в гара Разделна част от маневрените бригади се прехвърлиха от БДЖ в БЖК така да се каже автоматично .
Машинистите в Шенкер са предимно от Карловското депо,но има и от Пловдивското.Е все пак трябва да са почнали с някакъв персонал , та мнението ми беше , четой не е нает "от улицата" а предполагам от БДЖ или БЖК.
Не говорете глупости. Компанията тепърва ще просперира. Освен това има идеи, които ако се реализират, БЖК ще отвее плявата на някои други превозвачи, направени с мръсни пари.Nikss написа:Вероятно на към фалит.Шенкера май ги изяде с парцалите. Освен на Разделна, Юли месец на Пирдоп засякох и аз 5-6 броя 87 и една 52.
Я кажи ние ли говорим глупости или фактите говорят друго? Все пак ще наблюдаваме случая и прословутите идеи дали ще се реализират.lok45111 написа:Не говорете глупости. Компанията тепърва ще просперира. Освен това има идеи, които ако се реализират, БЖК ще отвее плявата на някои други превозвачи, направени с мръсни пари.Nikss написа:Вероятно на към фалит.Шенкера май ги изяде с парцалите. Освен на Разделна, Юли месец на Пирдоп засякох и аз 5-6 броя 87 и една 52.
Най-правилно казано. Повечето влакове на БЖК са нощни и с почивки. Ето ти защо в опорните пунктове Повеляново и Пирдоп денем има гарирани локомотиви.gonzo8611 написа:Нищо вярно няма в това. БЖК си карат редовните влакове , че даже имат и някои допълнителни.Машините просто са чакали да поемат поредната товарачка.