Страница 1 от 2

Съкращения на персонала

Публикувано на: Нед Юли 04, 2010 4:54 pm
от Petko Ivanov
На гара Пирдоп са съкратени 6 човека от компанията. Явно нещата не са розови след навлизането на "DB SHENKER"

Публикувано на: Нед Юли 04, 2010 6:19 pm
от EuroSprinter
Нормално само в БДЖ се държат на щат безполезни хора

Re: Съкращения на персонала

Публикувано на: Нед Юли 04, 2010 9:55 pm
от disell
Petko Ivanov написа:На гара Пирдоп са съкратени 6 човека от компанията. Явно нещата не са розови след навлизането на "DB SHENKER"
Тези хора сега не са ли прехвърлени към "DB SHENKER" както стана при навлизането на БЖК преди 2-3 години , например в гара Разделна част от маневрените бригади се прехвърлиха от БДЖ в БЖК така да се каже автоматично .

Re: Съкращения на персонала

Публикувано на: Вто Юли 06, 2010 10:03 pm
от Petko Ivanov
disell написа: Тези хора сега не са ли прехвърлени към "DB SHENKER" както стана при навлизането на БЖК преди 2-3 години , например в гара Разделна част от маневрените бригади се прехвърлиха от БДЖ в БЖК така да се каже автоматично .
"DB SHENKER" ,като модерна компания, увеличава обема на работа без да увеличи пропорционално персонала си. Така хората работят повече, но и получават повече

Публикувано на: Сря Юли 07, 2010 9:47 am
от disell
Е все пак трябва да са почнали с някакъв персонал , та мнението ми беше , четой не е нает "от улицата" а предполагам от БДЖ или БЖК.

Публикувано на: Сря Юли 07, 2010 10:02 am
от pipo
Е все пак трябва да са почнали с някакъв персонал , та мнението ми беше , четой не е нает "от улицата" а предполагам от БДЖ или БЖК.
Машинистите в Шенкер са предимно от Карловското депо,но има и от Пловдивското.

Публикувано на: Нед Окт 03, 2010 4:26 pm
от vlak233
Напоследък забелязвам доста голяма"Ограда " от локомотиви на БЖК на Разделна.Често по обяд стават близо 5 - 6 броя 87 серия.От маневристи но влаковете пътуващи от и за работа дочувам , че не им оставало много.Някакви си 2 месеца.Мисля дори е закрито помещението на бжк в Русе разпределителна.На къде отива тази компания?

Публикувано на: Пон Окт 04, 2010 5:16 am
от Nikss
Вероятно на към фалит. :roll: Шенкера май ги изяде с парцалите. Освен на Разделна, Юли месец на Пирдоп засякох и аз 5-6 броя 87 и една 52. :roll:

Публикувано на: Пон Окт 04, 2010 6:44 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Вероятно на към фалит. :roll: Шенкера май ги изяде с парцалите. Освен на Разделна, Юли месец на Пирдоп засякох и аз 5-6 броя 87 и една 52. :roll:
Не говорете глупости. Компанията тепърва ще просперира. Освен това има идеи, които ако се реализират, БЖК ще отвее плявата на някои други превозвачи, направени с мръсни пари.

Публикувано на: Пон Окт 04, 2010 8:17 am
от driver
как шенкера отвяха плявата на бжк с1 влак незнам

Публикувано на: Пон Окт 04, 2010 12:12 pm
от Nikss
lok45111 написа:
Nikss написа:Вероятно на към фалит. :roll: Шенкера май ги изяде с парцалите. Освен на Разделна, Юли месец на Пирдоп засякох и аз 5-6 броя 87 и една 52. :roll:
Не говорете глупости. Компанията тепърва ще просперира. Освен това има идеи, които ако се реализират, БЖК ще отвее плявата на някои други превозвачи, направени с мръсни пари.
Я кажи ние ли говорим глупости или фактите говорят друго? Все пак ще наблюдаваме случая и прословутите идеи дали ще се реализират. :wink:

Публикувано на: Пон Окт 04, 2010 12:52 pm
от gonzo8611
Нищо вярно няма в това. БЖК си карат редовните влакове , че даже имат и някои допълнителни.Машините просто са чакали да поемат поредната товарачка.

Публикувано на: Пон Окт 04, 2010 3:04 pm
от Nikss
Това е нещо друго. :)

Публикувано на: Пон Окт 04, 2010 7:38 pm
от Mario Evstatiev
gonzo8611 написа:Нищо вярно няма в това. БЖК си карат редовните влакове , че даже имат и някои допълнителни.Машините просто са чакали да поемат поредната товарачка.
Най-правилно казано. Повечето влакове на БЖК са нощни и с почивки. Ето ти защо в опорните пунктове Повеляново и Пирдоп денем има гарирани локомотиви.

Публикувано на: Пон Окт 04, 2010 7:40 pm
от VESO
И в Повеляново ли има? :shock: Досега съм виждал само на Разделна , като тази гледка е повече от обичайна.