Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Пускам тази тема, силно възмутен от отношението на БДЖ към нощните влакове 8626/7. Зиме, лете 4 седящи вагона и 1 спален. На какво прилича това? Колко писма трябва да изпиша до БДЖ, това нещо да се промени? Всеки път, от еди коя си дата е пуснат допълнителен вагон. Е, аз такъв не виждам, пък и един вагон, при липсата на 8687/6 в летния сезон, е меко казано смешно. Влаковете са претъпкани, има правостоящи!!!
Отправям апел към модератора, да запознае с проблема отговорните лица на ул. "Вазов" 3.
Отправям апел към модератора, да запознае с проблема отговорните лица на ул. "Вазов" 3.
предполагам, че не слагат понеже са нощни влакове и си мислят, че няма много пътуващи хора 

лятото е трагедия да се пътува в тези влакове, поради причината, че трябва да стойш прав, зимата защото е много студено в вагоните
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
Невиждам какво лошо е да се пусне този влак.Плюс това трябва да се пусне и влак Плевен-Бургас-Плевен.И този който го бях пуснали минала година до бургас,който замина в 8.00 от ЦГ.За мен е недопустимо това аз предлагам даже да се пуснат повече влакове за морето.Това тяхното на какво прилича вместо да връщат и отблъскват пътниците да си поблъксат главите малко с този проблем през летния сезено и да му намерят разумнно решение

Администратор
Проблемите с 8627/8626 не са асмо до броя на вагоните, ами и до състоянието им. Редовно на тези влакове се пускат скапани софийски каруци от различни серии. Нощните влакове, особено в активния сезон са много популярни и трябва да се мисли в насока за увеличаване на състава и поддържането му изряден и с читави вагони, в противен случай ще си изгоним пътниците...
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Модератор

Аз също подкрепям идеята за завръщането на тоя влак :Плевен-Бургас- Плевен, през Шумен. Има много пътници за него и през зимата и особено лятото....


Успокойте се!
Нашият приятел от Пзк Веско е писал не 1 или 2 пъти за състоянието на т.нар. "вагони" на БВ 8627/8626, но отговорът е един и същи - това има, това се пуска.
За 8612/8613 мисля, че няма да се избият хората да пътуват в 40 градусовите жеги. По-добре да вземат малко вагони от тях и да сложат повече на 8627/8626. Който пътува през летните месеци с влак ако е през деня трябва да е с климатик, инак най-добрия вариант си е по хладното (нощем). Дано дървените глави от Вазов 3 го осъзнаят.
Нашият приятел от Пзк Веско е писал не 1 или 2 пъти за състоянието на т.нар. "вагони" на БВ 8627/8626, но отговорът е един и същи - това има, това се пуска.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Стискайте ми палци за 26-ти сутринта , че пътувам с 8626 и изтръпвам при мисълта на какво мога да случа.Молете се също така първокласният вагон да не е станалата известна 50-ка с exDB седалки , че ще трябва да ходя в спалните вагони.Nikss написа:Успокойте се!
Нашият приятел от Пзк Веско е писал не 1 или 2 пъти за състоянието на т.нар. "вагони" на БВ 8627/8626, но отговорът е един и същи - това има, това се пуска. ...

Колкото до нощните влакове Плевен - Бургас и обратно , смятам отрицателното решение за пускането им за неблагоразумно и прибързано.Така отрязват директната връзка на няколко града (Плевен , В.Търново , Габрово чрез Ц. ливада и Трявна) към Южното черноморие.Тук искам да посоча , че влакът ще е удобен и за сливналии , тъй като те нямат влак , който да пристига сутринта в Бургас , а едва ли са много желаещите да използват посред нощ връзката 3637 - 8627 на Зимница или Карнобат , след като интервалът между двата влака е повече от час.
Информация
Модератори