Pozdrav, Marko i dobrodošao na forum!
Razlike su velike između dvijh tipa motorni vozovi. Serija 32 je proizvodana 1971 g. u RVZ - Riga. Ona je stara konstrukcija. Upravljanje e kontaktorsko ' relejno. Glavni regulacioni aparat se zove
KSP i postoji na prikolice u metalni orman ispod sanduka. Razlićiti su i upravljačnice.
Serija 32
Serija 33
Razlike su i u putnički prostor, u razmeštaj sedišta, u broj vrata i t.d.
Veliko se razlići obrtna postolja na serija 33 od ova na serija 32. Evo slike:
Obrtna postolja na serija 33
Putnički prostor na serija 32
Putnički prostor na serija 33
Ima i druge razlike. Upravljanje na serija 33 je elektronsko, razlićiti se i vučni motori i t.d.
Na serija 32 tip vučnog motora je: 1TД - 004
Na serija 33 tip vučnog motora je: 1ТД8 - 1
Raylike ima i u električni šeme, u kočnica i u pneumatska oprema. Na serija 32 kočnica je ruski tip s rasporednik
292 - 001 i elektropneumatski rasporednik
305 - 000. Kočnik mašinovođa na serija 32 je ruski tip
394 - 000, a na serija 33 on je
OERLIKON FVE - 406, proivoda na MZT - Hepos. Rasporednik na serija 33 je elektropneumatski tip
FVF - 100.
Pozdrav!