Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Днес от 11:30 в приемната на Централно управление на "БДЖ-ЕАД" ще бъде представена пред официални гости и журналисти, най - новата услуга за пътниците - продажбата на илети чрез Интернет. С това нововъведение, националният превозвач отваря нова страница в историята си и се доближава с още една голяма крачка към своите клиенти.

Представител на Сдружение "Български Локомотивен Форум" е поканен и ако не се обърка нещо, ще присъства на това събитие, за да даде яснота по въпроса.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

http://dnevnik.bg/bulgaria/2010/06/22/9 ... ti_no_bez/

Освен да прочета статията, направих си труда и да прегледам част от коментарите. Любим ми е този:
написан от Десен:
"Може би единственото нещо по-малоумно нещо от БДЖ са хората които работят в него или хората които го ползват за да се придвижват с него.
Това е транспорт за добитък, а не за хора.
Знам че коментара ми е остър, но за тия които мислят така - нека си отговорят - хора затварят ли се с болт от вън като във влака Кардам?"

Е тоя определено има доста развинтено въображение!!! :twisted: :D
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

:D вече пробвах да си поръчам билет за 8691 за 2 юли, ще видим какво ще стане :lol:
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Лелее такова ли било онлайн купуването на билет... леле боже, а аз си мислех ,че ще е нещо мн по по по...
Нещо, което студенти биха разработили по-добре като дипломна работа.
Подкрепям напълно !
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Не четете, сега е просто купуване на билет чрез интернет, до нова година след създаването на база данни, нещата ще придобият УЖ по-цивилизован вид.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Системата, за да добие завършен вид, трябва да се развие сериозно, което изисква време. За момента и това е напредък - да можеш да си поръчаш билет по интернет, който после директно да си получиш. Остава да направят система за е-резервации, която значително ще облекчи пътуващите.
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Или билет, който да си разпечаташ сам с уникален баркод. Но се изисква акъл.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

lok45111 написа:За момента и това е напредък - да можеш да си поръчаш билет по интернет, който после директно да си получиш.
Страшен напредък - плащаш повече, за да си купиш билет по несравнимо по-неудобен и бавен начин.
Това не е напредък, а абсурд и поредно орезиляване на БДЖ пред хората.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

NiGhtPiSH написа:Или билет, който да си разпечаташ сам с уникален баркод. Но се изисква акъл.
Такава система се практикува при електронни билети за концерти, автобус, че дори и за самолети. Но в България явно тази технология още е непозната или някой го е страх да я въведе.
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

lok45111 написа:
NiGhtPiSH написа:Или билет, който да си разпечаташ сам с уникален баркод. Но се изисква акъл.
Такава система се практикува при електронни билети за концерти, автобус, че дори и за самолети. Но в България явно тази технология още е непозната или някой го е страх да я въведе.
В чужбина това се практикува за всички видове патувания,където ида съм бил за да си купиш билет отиваш поръчваш си онлайн след което си го вадиш от принтера и билета ти е готов,и хората са му свикнали на това защото е пет пъти по-мързелива работа от това да отидеш до гишето и да си купиш..!
skype:jokera_152
Мнения: 4
Регистриран на: Вто Апр 06, 2010 3:36 pm
Местоположение: София

Мнение от BatkoVladko »

"Дружеството е платило около 30 хил. лв. за разработката. "Нейни автори са програмисти на компанията, затова толкова се гордеем с нея", каза още Събчев.

Направо стават за смях!
Мнения: 149
Регистриран на: Сря Юни 29, 2011 5:30 pm
Местоположение: Filibe

Мнение от SaiLeR »

Интересно системата явно не се ползва.Тия 30 хиляди лева са отишли подяволите.Предполагам принципа е същия като при билетите за концерти, купуваш от интернет и пак отиваш да го завериш на билетни каси.С което пак не спестяваш нищо на БДЖ.

А колко по лесно щеше да е, купуваш през интернет(ePay, PayPal), получаваш си билета, принтираш го(дано не е А4 формат), кондукторите получават един списък с уникалени номера и кодове към всички закупени онлайн билети и просто проверяват по списък в влака.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Тези пари не са отишли "по дяволите " , а при когото трябва !
Липсва желание за въвеждане на нормално работеща система за продажба на билети през интернет , а възможности има много !
Публикувай отговор

Обратно към “Тарифи, превозни документи и превозна дейност | Fares, tickets and transport activity”

Информация