Страница 1 от 3
Лазерна лаборатория Шевролет Силверадо.
Публикувано на: Вто Май 04, 2010 8:48 am
от valerko
А за този звяр какво ще кажете. Уникална машина...в Европа са около 10-тина. Гордостта на НК ЖИ. На нея бачкам.
http://vbox7.com/play:c7692695
Който иска да я види на живо в периода от 10.05 до 28.05 ще работиме в района на ЖПС Плевен. Тръгваме от Левски та до Ч.бряг.
Публикувано на: Вто Май 04, 2010 9:06 am
от NiGhtPiSH
Би ли ни разяснил повечко за машинката? Принцип на работа и прочие?
Публикувано на: Вто Май 04, 2010 9:57 am
от valerko
NiGhtPiSH написа:Би ли ни разяснил повечко за машинката? Принцип на работа и прочие?
Отпред на машината се монтира едно лазерно устройство което снема профили през колкото метра му кажа, обикновено на стълбове за КМ /около 50 м/, контактна мрежа, перони /през 20-30 м/, траншеи /през 20-30 м или по преценка/, тунели /през 10-20 м/, мостове /по преценка/ въобще всичко което е на отстояние 10-тина метра влиза в лаптоп, който е вътре в колата и впоследствие се съпоставя с габарит 1СМ1, 1СМ2, 0СМ и се вижда в тримерна координатна система къде има нарушен габарит. Скорост на мерене 5 км/ч, транспортно по жп го дават около 70 км/ч, но повече от 30 не сме вдигали. По автомобилен път......малиииииииии, там не питайте. Качва се за минутки не железния път на прелез или някъде, където глава релса е почти равна с настилка, пръст, разтоварища. Слиза се пак там и пердаши по шосе. Шевролета и оборудването е доставка по ФАР през 2001 г, работи от 2002, мотора е 6600 м3 на Хамър, 8 цил., 450 кс, автоматик, дизел...слаба му е рекламата, по-точно никаква, иначе може да носи луди пари на НК ЖИ, през 2007 е работил в Унгария, като чистия приход за 2 седмици е около 12000 евро. Друго ако ви е интересно, просто питайте.
Публикувано на: Пон Сеп 06, 2010 9:22 am
от valerko
Ще работиме от 13.09. до 21.09 Г.Оряховица-Левски. Да се готви Ст.Загора и Пловдив...през октомври сме Пловдив-Михайлово.
Публикувано на: Пон Сеп 06, 2010 10:51 am
от 43.309
София-Пловдив няма ли да мерите?

Публикувано на: Пон Сеп 06, 2010 3:26 pm
от 46 242
valerko написа:Ще работиме от 13.09. до 21.09 Г.Оряховица-Левски. Да се готви Ст.Загора и Пловдив...през октомври сме Пловдив-Михайлово.
. Какво ви е заключението за Левски-Червен Бряг(без Пордим-Гравица, за което знаем вече че не е добре)
Публикувано на: Пон Сеп 06, 2010 6:23 pm
от valerko
43.309 написа:София-Пловдив няма ли да мерите?

Мерено е преди 3-4 г.
Какво ви е заключението за Левски-Червен Бряг(без Пордим-Гравица, за което знаем вече че не е добре)
Рядко има нещо негабаритно в междугарие. Както и рядко има габаритен някой перон. Случва се също да има негабаритен сигнал но е рядкост. По-интересно е на пътеизмерителя разпечатката да се види, пълна мизерия, щото с Шевролета не може да се измери междурелсие, флеш, разлика в нива, надвишение в криви, въобще геометрията на жел.път. Там положението е трагично. Говоря конкретно за тунел 3 Гълъбец, Д.Камарци-Мирково...да правилно сте чули, за новия тунел с новите Y траверси иде реч.
Публикувано на: Пон Сеп 06, 2010 6:57 pm
от 43.309
Може да ни снимаш някоя и друга разпечатка ако ти се занимава.

Публикувано на: Вто Сеп 07, 2010 12:08 am
от 46 242
Валерко изтрепа на два пъти рибата: 1.Лабораторията не може да хване геометрията на пътя.
2.Гълъбеца е с параметри по-лоши отпреди ремонта. Сънувам кошмар или да.!?!?
Публикувано на: Вто Сеп 07, 2010 12:16 am
от 07
46 242 написа:Валерко изтрепа на два пъти рибата: 1.Лабораторията не може да хване геометрията на пътя.
2.Гълъбеца е с параметри по-лоши отпреди ремонта. Сънувам кошмар или да.!?!?
Нали виждаш че 1 и 2 нещо са несъместими.... Хем не може да хване геометрия на пътя хем бил по-зле....
Публикувано на: Вто Сеп 07, 2010 8:17 am
от valerko
07 написа:46 242 написа:Валерко изтрепа на два пъти рибата: 1.Лабораторията не може да хване геометрията на пътя.
2.Гълъбеца е с параметри по-лоши отпреди ремонта. Сънувам кошмар или да.!?!?
Нали виждаш че 1 и 2 нещо са несъместими.... Хем не може да хване геометрия на пътя хем бил по-зле....
Не си наясно...имам измерванията на тунела от Шевролета и от пътеизмерителя. Това са две независими измервания. Шевролета мери строителен габарит /1CM1, 1СМ2 и т.н./ над глава релса /измерва на 270 градуса/ докато пътеизмерителя мери флеш, междурелсие, надвишение, пропадания. Тъпо казано Шевролета мери над релсата, пътеизмерителя мери релсата.
Валерко изтрепа на два пъти рибата: 1.Лабораторията не може да хване геометрията на пътя.
2.Гълъбеца е с параметри по-лоши отпреди ремонта. Сънувам кошмар или да.!?!?
Не знам измерванията преди ремонта какви са, но като за нов ремонт има какво да се желае. Спокойно...перкайте с 90 км няма проблем.
Може да ни снимаш някоя и друга разпечатка ако ти се занимава.
Уууу, знаеш ли колко е много...поне 7-8 см дебелина на безконечна хартия. Въобще не ми се занимава.
Публикувано на: Вто Сеп 07, 2010 10:08 am
от 46 242
Ok,сега те разбрах. Тунела, преди е след него за сега е 85. Догодина ще се види може ли повече. А Одърне-Пордим нали става и за 130,а Ясен-Г.Дъбник за 115/120 по път 2 ? Ако можеш погледни. Мерси предварително!
Публикувано на: Вто Сеп 07, 2010 10:32 am
от valerko
46 242 написа:Ok,сега те разбрах. Тунела, преди е след него за сега е 85. Догодина ще се види може ли повече. А Одърне-Пордим нали става и за 130,а Ясен-Г.Дъбник за 115/120 по път 2 ? Ако можеш погледни. Мерси предварително!
Аз си мислех, че е 90. Няма значение за 5 км няма да го правиме на въпрос. За други отсечки не знам какви са скоростите. Само от Златица до Д.Камарци имам разпечатка от пътеизмерителя и там ги пише. На Шевролета когато мериме не ни интересува скоростта. Пордим-та чак до Левски би трябва да е с по-висока скорост, че 24 км се е изпънала една права и мисля, че цялото междугарие е над 120 км, а може и 130 да е, не съм сигурен.
Публикувано на: Вто Сеп 07, 2010 5:33 pm
от 46 242
Пордим-Левски е 120 по двата пътя.Левски-Каменец п2 и Пордим-Одърне п2 се държи много добре и спокойно може 130 да стане.
Публикувано на: Вто Сеп 07, 2010 5:46 pm
от 07
valerko
Извинявам се, не разбрах че си гледал и измерванията от пътеизмерителя!