Страница 1 от 4

Нетрадиционни снимки от Българските железници

Публикувано на: Нед Авг 13, 2006 9:12 pm
от rexkos
Предлагам в тази тема всеки може да опише нещо нетрадиционно от българските железници, което е видял. Ако иска може и да пусне и снимка. :D
Ето нещо и от днес. Чифтът 10208/10209 за Драгоман беше начело с димитровградския Файтър 43517.2. Любопитното тук е фактът как е изобщо е стигнал до София, камо ли па да тегли пътнически влак до Драгоман. Доколкото ми е известно димитровградските електровози (те са само 4) поемат трафика по 4-та линия, като главно обслужват локалните влакове Михайлово-Димитровград.Предполагам, че е възможно да се подвизват тук-таме с ТВ и по 3-та. Още по-интригуващ е фактът е, че за втори път през този месец виждам 43 517 да се разхожда до София и да обслужва някой влак до Драгоман. :lol:
Ето снимка на 43517.2 с току-що пристигналия 10209 от Драгоман. Снимката е моя и е правена миналия петък на 4 август.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632903755537812500.jpg

Публикувано на: Нед Авг 13, 2006 9:59 pm
от 44142
кое му е странното. депо карлово и депо димитровград се числят към основно депо пловдив. следователно лок се водят на депо пловдив. лок 43517 вместо да работи в димитровград е пратен да работи в депо карлово. влак 30112 се обслужва с лок и лок бригада от депо карлово. лок е дошъл с този влак до сф и стой цял ден докато не стане време за влк 30113. вместо да виси лок в депо сф те го пращат да врътне едно чифте до драгоман и след това си отива на 30113. по този начин деломайстора печели една маш за някой друг влак.

Публикувано на: Пон Авг 14, 2006 7:13 am
от rexkos
44142 написа:кое му е странното. депо карлово и депо димитровград се числят към основно депо пловдив.
А защо тогава на табелата на локомотива пише Стара Загора, а не Пловдив? :)

Иначе в София съм срещал доста нетрадиционни ситуации:
06 119 с влака за Перник през Волуяк
Чайката с По машина, а не Софийска
Същия път и Дианата със Сф машина, а не По

Публикувано на: Пон Авг 14, 2006 8:57 am
от 44-134
Същия път и Дианата със Сф машина, а не По
Тва стана откакто депо Пловдив почна да остава без машини
Същото е било и 1602/1601 да върви до Враца с Варненска машина

Публикувано на: Пон Авг 14, 2006 11:28 am
от 44142
никой няма да сезне да маца с четка по лок за да смени един надпис.
по въпроса за чайката и дияната отговорът е много прос. някоя сф маш е закарала оптима или ТВ до пловдив и вместо да го върнат втора на някой влак нареждат лок да остане в ПО. същото е положението и с някоя пловдивска маш. при това положение деломайстора решава на кой влак зда даде чуждата маш или ако няма избор от маш направо я дава. за това си видял 155 на 3601 и 157 на 8603.

Публикувано на: Пон Авг 14, 2006 7:29 pm
от bdz46
Разберете, че няма нищо особено да видите варненска машина на Кулата или мездренска в Бургас, ако щете и русенска в Димитровград ЮЖ. Машините са със стандартни колооси и пантографи и могат да се движат еднакво добре навсякъде, още повече, че в един депа има дефицит, а в други излишък. Затова ГО лок работят в Кв и Бс. Необичайно ще е ако видите 8601 с 43 556, защото не се случва всеки ден, а чужди машини за Драгоман има по няколко на ден, та дори и 46 229 се подвизава там понякога.

Публикувано на: Пон Авг 14, 2006 8:07 pm
от rexkos
От чуждите машини по София-Димитровград ЮЖ най-много се подвизват пловдивските. Те главно теглят МДТВ-тата и част от Оптимите. На локалните за Драгоман напоследък доста често може да се види Го машина. Виждал съм по линията и Русенска, Мездренска и Дупнишка. Никога не съм мервал варненска и бургаска.

Публикувано на: Пон Авг 21, 2006 7:07 am
от Mario Evstatiev
Сега се сещам за друго нетрадиционно. УБВ 3601 с 55 003, видяна онзи ден от мен и 46242 на гара София. Също така съм виждал и ПВ 71213 с 55 169 поради липса на електровоз, същият бил зает да кара товарен влак до Лом. Други странни неща:
-46 219 на гара Симитли(при откриване на електрификацията);
-44 001 на ПВ 20223/20224;
-01.23 начело на МДТВ за Драгоман(два чифта);
-Два броя JŽ 441 в състава на товарен влак;
-46 026 начело на ПВ 30113;
-Гарова маневра Кулата(редовно назначена) с ДЛ 07 042;
-МБВ 293 до София със 661- 149(за струг в Пд);

Публикувано на: Съб Сеп 02, 2006 4:09 pm
от rexkos
Днес в 14:20 на гара Драгоман се намираше МБВ 490 начело с 42184. Ето и две снимки:

Изображение
Изображение

Замина от гара Драгоман с 25 минути закъснение.

Публикувано на: Сря Сеп 27, 2006 9:25 pm
от Гост
Ееееее,добре е.25 минути,не е чак толкова зле,освен че хората който са бързали са закъснели МАЛКО :lol: :arrow:

Публикувано на: Сря Дек 27, 2006 5:21 pm
от rexkos
Шок!!! :!:
Днес в състава на МБВ 490 имаше червен EX-DB вагон. За какво ли служеше? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Който не вярва, нека види!
http://rexkos.web.data.bg/gallery/stora ... G_0069.jpg
http://rexkos.web.data.bg/gallery/stora ... G_0070.jpg

Публикувано на: Чет Дек 28, 2006 11:17 am
от Vladyar
Мога да потвърдя, по същото време се разхождах по пероните на гарата.

Публикувано на: Пет Дек 29, 2006 10:17 pm
от VESO
Ето една по-скоро интересна,отколкото нетрадиционна снимка от композицията на 60213,установена на гара Земен.Мотрисата вляво е 10027-4+10028-2,обслужваща 60212.Впрочем дименето и каденето по неелектрифицираните линии до преди идването на мотрисите DESIRO бе нещо повече от традиция. :P

Публикувано на: Нед Яну 28, 2007 9:19 pm
от rexkos
Ето какво видях днес на Драгоман:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633056133665551250.jpg
Някой може ли да каже нещо по въпроса? :)

Публикувано на: Нед Яну 28, 2007 9:24 pm
от 42 072.9
Ако има придружаващи влака хора се возят там, виждал съм охранители при спрял влак да слизат от вагона и да обикалят около композицията.
Същите разполагат със радиостанции, фенери с които вечер е много удобно за работа.