Аз съм студент във ВТУ "Св.Св. Кирил и Методий" и като такъв ползвам правото си на намаление в жп транспорта, но на какво ставам жертва всеки път... ПВ40103 и ПВ40105 идват винаги пълни на гара Велико Търново и ние сме принудени да се тъпчем в коридорите и в свръзките между вагоните... Кондукторите просто няма как да минат и затова не се и мъчат... Тези два влака са композиция от 2-3 вагона всеки път при положение, че се пукат по шефовете... Как е възможно питам аз в 21. век, да се тъпчем като животни... Все пак си плащаме билетите, макар и на половин цена, но нали останалата половина я дава нашата мила родина... Да не говорим, че тези вагони са повече от ужасни откъм хигиена... все едно превозван свинчета за продан... Да пътуваш всеки път прав от Велико Търново до Стара Загора или Дъбово не е сред мечтите ми, но се случва най-редовно. Пак питам... Това ли е БДЖ? Така ли се пътува в 21. век? Предварително благодаря за отговора макар и да не се надявам много на реакция.

Вагоните са русенски , някой път един от тях е горнооряховски.Спомням си , когато с Наско и майка му се връщахме от Горна до Ст. Загора и бяхме прави почти през цялото време.Майка му седна на изведената седалка на мястото на едната тоалетна , а на В. Търново се качи огромна група студенти , идващи си от кандидатстудентски изпити. И 3-те вагона в композицията бяха конски , не знам защо на ГО не прикачаиха поне още един допълнителен , при положение , че влакът дойде от Русе с немалка населеност.40104 също много се пълни , особено когато идвам със "Сл.бряг" и на Сзт във влака няма свободни места.

От скоро тези влакове се движат почти изцяло с ГО вагони