
Администратор
Красавицата 441 - 701 е заминала миналата седмица заедно с още три нейни съмишленички от подсерията 700 на капитално - възстановителен ремонт в предприятеие за ремонт на локомотиви в Словакия. Според договора, сключен между ЖЕЛЕЗНИЦЕ СРБИJЕ и Словашката фирма, на машините ще се извърши цялостен възстановителен ремонт без изменение на схемите. Ще бъде положен нов силов и команден кабелаж, както и ще бъдат ремонтирани всички възли и агрегати. Отделно ще се заменят някои по - важни апарати. Предвиден е монтаж на експериментални контактори "ШКОДА" в силовите вериги. Машината се очаква да се прибере в края на месец Октомври, след което веднага ще поеме влакове по мрежата на ЖС.
Успех 441 - 701!
Успех 441 - 701!
Последно промяна от Mario Evstatiev на Вто Мар 20, 2012 9:01 am, променено общо 2 пъти.
64.19

Администратор
Локомотивите 441-701 и 441-702, които отидоха на капитален ремонт в Словакия вече са пристигнали в Белград. След като се извършат всички тестове, те ще бъдат пуснати в експлоатация. Ето снимки от форума railfan-belgrade.org. Амтори на снимките са damir661 и bjosip:




Забелязва се доста добрият външен вид на локомотива, както и доста освежените кабини. Осветлението на кабината е с луминисцентна лампа, което за първи път се използва в локомотив от този тип.




Забелязва се доста добрият външен вид на локомотива, както и доста освежените кабини. Осветлението на кабината е с луминисцентна лампа, което за първи път се използва в локомотив от този тип.
64.19
Много хубаво са ги направили! 

Един вагон, ама пълен! (4627)

Администратор
Поради интерес към темата, отново я връщам на дневен ред. На питането за снимки на 441-701 и другите 441-700, ремонтирани в Словакия, снимки може да намерите при колегите от сръбския ЖП форум в тази тема:
http://railserbia.net/forum/viewtopic.php?f=1&t=3594
____________________________________
Интересно е да се отбележи, от началото на тази година, Сръбскигте железници за ремонт на серия 441 търсят и услугите на RELOC - Craiova, където първоначално се изпращат машини от подсерия 600. В последствие започват да пращат и представители на останалите подсерии, което говори за добрите резултати от ремонта. Румънците, според мненията на сръбски машинисти, са се справили с ремонта добре. При задълбочен поглед се виждат някои типични за румънците елементи и похвати, използвани при серия 441. Ето няколко снимки на ремонтиран в RELOC локомотив серия 441:



http://railserbia.net/forum/viewtopic.php?f=1&t=3594
____________________________________
Интересно е да се отбележи, от началото на тази година, Сръбскигте железници за ремонт на серия 441 търсят и услугите на RELOC - Craiova, където първоначално се изпращат машини от подсерия 600. В последствие започват да пращат и представители на останалите подсерии, което говори за добрите резултати от ремонта. Румънците, според мненията на сръбски машинисти, са се справили с ремонта добре. При задълбочен поглед се виждат някои типични за румънците елементи и похвати, използвани при серия 441. Ето няколко снимки на ремонтиран в RELOC локомотив серия 441:



64.19

Администратор

Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор

Администратор
Да не развалям темата - само да вметна - навремето навивахме зелени ленти по крушките на пулта по Шкодичките - пълно ТНТМ и не умаряха очите.
На моя автомобил таблото е със зелени ленти - до Чехия предимно нощно каране - пак умора никаква.
Друг е въпроса за осветление на стая - експерементирал съм със зелен луминисцент - наистина очичките заминават...
На моя автомобил таблото е със зелени ленти - до Чехия предимно нощно каране - пак умора никаква.
Друг е въпроса за осветление на стая - експерементирал съм със зелен луминисцент - наистина очичките заминават...
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2



Администратор
Информация
Модератори