
Администратор
От 2007 г. у нас се подвизава и представител ан модификацията V100.20, познат като немска серия 212. Локомотива е на служба в "Терна"-фирмата, която ремонтира и удволява Пловдив - Свиленград.
Локомотива е 4 осен, с колоосна формула B-B и максимална скорост 100 км/час. Производител: DEUTZ
Ето няколко авторски снимки:
212-057-4
http://foto.bg/data/5892/212-057-4.jpg
212-318-0
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 12-318.jpg
Пулт за управление
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 18pult.jpg
Локомотива е 4 осен, с колоосна формула B-B и максимална скорост 100 км/час. Производител: DEUTZ
Ето няколко авторски снимки:
212-057-4
http://foto.bg/data/5892/212-057-4.jpg
212-318-0
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 12-318.jpg
Пулт за управление
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 18pult.jpg
От мен клип с потеглянето на една от тези машини от гара Поповица.

Администратор
Привет от снежна и красива Катуница!
Днес двучленна форумна група извърши необявено мероприятие, имащо за задача да излови и заснеме 212-ката, работеща за "ТЕРНА". Както подобава, групата отпътува от София с БВЗР 8611, като по време на сутрешния анализ опита от вкусното капучино, предлагани във вагона тип "бистро". Времето, което имахме в Пловдив бе оползотворено под формата на кратък последен анализ на задачите и проверка на форума от администраторския орган.
Пътуването от По до Ка се извърши с ПВ 10243, обслужван от мотриса "Дезиро". Информация за местонахождението на търсения локомотив получихме още в движение.
Както подобава, задачата премина без трудности и перипетии, а в знак на колегиалност, форумния екип се включи в почистването от сняг на подходната пътека на гара Катуница като по този начин отмени дежурния ръководител, който и без друго си имаше доста работа по изпращане на прозорец в междугарието Катуница - Поповица.
Гръцките представители на "Терна" бяха запознати и по - долу ще видите резултата.
На гарата бяхме посрещнати от началник - смяната на "ТЕРНА" и след като се запозна с целите и мотивите относно проекта по заснемане на локомотива ии, както и след категоричната подкрепа на гръцкия чорбаджия, групата бе допусната до локомотива, където машинист, работещ за компанията ни запозна с устройството и особеностите на немската техника.
На мен лично ми направи впечатление кранмашиниста, за който получих описание и ще отворя допълнителна тема в "техническата консултация".
Локомотива е с допълнително монтирани у нас скоростомери "Хаслер" RT-12i за да покрива изискванията за лицензиране за движение по жп мрежата ни.
212-057-4 е минал ревизия на спирачките на 12.12.2008 г. в Пловдив. Оборудването на Индуси - то от кабината е демонтирано, но антената си стои на талигата.
Личното ми впечатление от локомотива е, че е доста добре стопанисван от "Терна", а и персонала, работещ с него изказа много добри думи относно техническата годност и експлоатационната готовност.
Ето и част от снимките на локомотива(още довечера)


И сега една снимка - поздрав за колегата и мой приятел Иван Кацев

Днес двучленна форумна група извърши необявено мероприятие, имащо за задача да излови и заснеме 212-ката, работеща за "ТЕРНА". Както подобава, групата отпътува от София с БВЗР 8611, като по време на сутрешния анализ опита от вкусното капучино, предлагани във вагона тип "бистро". Времето, което имахме в Пловдив бе оползотворено под формата на кратък последен анализ на задачите и проверка на форума от администраторския орган.
Пътуването от По до Ка се извърши с ПВ 10243, обслужван от мотриса "Дезиро". Информация за местонахождението на търсения локомотив получихме още в движение.
Както подобава, задачата премина без трудности и перипетии, а в знак на колегиалност, форумния екип се включи в почистването от сняг на подходната пътека на гара Катуница като по този начин отмени дежурния ръководител, който и без друго си имаше доста работа по изпращане на прозорец в междугарието Катуница - Поповица.
Гръцките представители на "Терна" бяха запознати и по - долу ще видите резултата.
На гарата бяхме посрещнати от началник - смяната на "ТЕРНА" и след като се запозна с целите и мотивите относно проекта по заснемане на локомотива ии, както и след категоричната подкрепа на гръцкия чорбаджия, групата бе допусната до локомотива, където машинист, работещ за компанията ни запозна с устройството и особеностите на немската техника.
На мен лично ми направи впечатление кранмашиниста, за който получих описание и ще отворя допълнителна тема в "техническата консултация".
Локомотива е с допълнително монтирани у нас скоростомери "Хаслер" RT-12i за да покрива изискванията за лицензиране за движение по жп мрежата ни.
212-057-4 е минал ревизия на спирачките на 12.12.2008 г. в Пловдив. Оборудването на Индуси - то от кабината е демонтирано, но антената си стои на талигата.
Личното ми впечатление от локомотива е, че е доста добре стопанисван от "Терна", а и персонала, работещ с него изказа много добри думи относно техническата годност и експлоатационната готовност.
Ето и част от снимките на локомотива(още довечера)
И сега една снимка - поздрав за колегата и мой приятел Иван Кацев



Администратор
Марио , да те помоля да преименуваш темата по вариантите , които предлагам:
I вариант.
"Подвижен състав , собственост на TERNA". Така тематиката е много строго конкретизирана , а с промяната на названието , ще можем да дискутираме и други машини на компанията , ако се появят по нашата мрежа.Да напомня , тяхна собственост е както 55-213 (със стар номер) , така и тези машини:
- снимка 1;
- снимка 2.
Логото.
Доколкото знам , TERNA имат и вагони , ето един от тях.
II вариант.
По идентичен начин като другите компании - "БУЛМАРКЕТ" , Унитранском груп , GASTRADE - България и DB Schenker , така да има обособена тема за тази фирма и темата да се нарича "TERNA".Хем в нея ще се дискутира информация относно компанията , хем ще се пускат снимки на локомотиви , а какво видяхме , има както работни машини , така и вагони , хем заглавието на темата ще стане един вид по - обобщено.
Аз смятам за по - удачен вторият вариант. Как мисли форума?
I вариант.
"Подвижен състав , собственост на TERNA". Така тематиката е много строго конкретизирана , а с промяната на названието , ще можем да дискутираме и други машини на компанията , ако се появят по нашата мрежа.Да напомня , тяхна собственост е както 55-213 (със стар номер) , така и тези машини:
- снимка 1;
- снимка 2.
Логото.
Доколкото знам , TERNA имат и вагони , ето един от тях.
II вариант.
По идентичен начин като другите компании - "БУЛМАРКЕТ" , Унитранском груп , GASTRADE - България и DB Schenker , така да има обособена тема за тази фирма и темата да се нарича "TERNA".Хем в нея ще се дискутира информация относно компанията , хем ще се пускат снимки на локомотиви , а какво видяхме , има както работни машини , така и вагони , хем заглавието на темата ще стане един вид по - обобщено.
Аз смятам за по - удачен вторият вариант. Как мисли форума?

Администратор


Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm
Информация
Модератори