Страница 1 от 8

Модернизирани сини теснопътни вагони

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 9:54 pm
от VESO
Днес , 17-ти февруари отидох да видя какво представлява теснопътният вагон , боядисан отвън като нормалните 63-ки.По външен вид не се отличава абсолютно с нищо от модернизираните си зелени събратя.Общ вид на вагона:
Изображение

а тук
Изображение

е в компанията на сутрешния състав на 16101 , който както знаем вози композицията на 16220.На синия вагон имаше табела , указваща дестинация "Септември - Велинград - Септември".

И сега отговор на въпроса , който може би си задавате - какъв е интериора вътре? Ето какъв е.Намерих един работник от теснопътната гара , който ми каза , че като този вагон ще има модернизирани още няколко и тенденцията била седалките вътре да бъдат единични , а не общи , както досега.

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 10:02 pm
от Mario Evstatiev
Браво, вагона е чудесен. Седалките също радват. Сега ако купим дизели втора ръка от Австрия или Швейцария с ел. отоплителен извод, за климатик може да си мечтаем. Ако има още снимки, пусни ги.

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 11:42 pm
от VESO
Аз си мисля друго - да не би да прекатегоризират вагона от втора в първа класа? Дано да не е така , понеже работникът ми спомена нещо подобно , но това били слухове в завода.Да напомня - има още един вагон с идентичен интериор , но тапицерията е различна и изглежда така:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
Чуденето ми за категоризацията на синия вагон никак не е случайно.Вгледайте се в разположението на седалките.В единия типа е салон , 2 от ляво и 2 от дясно , а в другия - салон , две отляво , една от дясно. Е , тази конфигурация не ви ли напомня на сравнение на второкласна и първокласна 63-ка. Дори имаме вече теснопътен вагон с такава ливрея отвън.И какво следва......

Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 12:13 am
от Nikss
Следва да престанат с тия простотии... малко ли беше да искат на влаковете с ДМВ Дезиро да се плаща за пътуване в салона 1-ва класа? Кой луд ще тръгне на ПВ да плаща като поп за някакви си 100-тина километра, които може да се устискат и във 2-ра класа? Такова нещо е недопустимо във време на криза. Стига с рязането на глави. Не стига, че вагоните ни са бараки, нямат климатици и са постоянно мърляви и вонящи, ми пък искат до безкрайност с трици да се ловят маймуни... няма да стане тая.

Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 12:37 am
от VESO
Преди време известен столичен журналист възкликна по повод увеличаване на глобите в данъчното законодателство , касаещи данъчно - оигурителните нарушения: "Това е начин държавата да събере повече пари , понеже хазната е празна!". Ами тези номера с първата класа в DESIRO-то и сега с теснопътните вагони , които може би се гласят за първокласни , не е ли начин БДЖ да посъберат малко пари? Току виж , че се получило. Но да не стане така , че както отмениха първата класа в 10-00-ките , идентично да се развият нещата и при теснопътните вагони.Като се сетим финансовото състояние на компактна маса от населението , живеещо в селищата по участъка Велинград - Разлог , тези "първокласни" вагони ще си пътуват само с превозната бригада.И ще дойде ден , в който първата класа няма да важи.

Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 5:36 am
от bobara_e_tuk
Изглеждат много добре новите вагони :roll:

Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 7:04 am
от Nikss
Силно ме съмнява да пуснат теснопътни първокласни вагони... хората в днешно време нямат какво да ядат, тия пък първокласни вагони пускат... само ще се лангъркат празни... по-добре да ги използват да привличане на още пътници чрез тоя комфорт.

Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 8:40 am
от Mario Evstatiev
Момчета, никой няма да прави първокласни вагони по теснолинейката. За да е първокласен вагона, трябва да покрива и други изисквания, а при теснолинейните такива, това значи да е с по един ред седалки от двете страни и куп други работи.

Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 10:13 am
от Tramway
Спокойно, хора, няма да има първа класа! Никой няма намерение да търкаля по една абсолютно празна каруца за сметка на претъпкване на останалите. Туй е просто едно нормално обзаведено вагонче, ще следват и още.

Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 9:52 pm
от 07
Някога е имало и 1ва класа на южната теснолинейка (когато е имало и БВ по нея)....

Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 10:44 pm
от VESO
Имало е и бюфети , преди време заснех два от тях - този и този , но не знам дали още са в това състояние , или са нарязани.
Аз мисля , че вместо да се чудят какви изгъзици и модернизации на теснопътните вагони да правят , от завода би могло да помислят за възстановяване на бюфетите.Определено едно такова действие в тази насока ще бъде от голяма полза.

Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 11:43 pm
от bobara_e_tuk
Аз мисля, че никой пръста си няма да мръдне за бюфетите.

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 9:18 am
от stankos
VESO написа:Имало е и бюфети , преди време заснех два от тях - този и този , но не знам дали още са в това състояние , или са нарязани.
Аз мисля , че вместо да се чудят какви изгъзици и модернизации на теснопътните вагони да правят , от завода би могло да помислят за възстановяване на бюфетите.Определено едно такова действие в тази насока ще бъде от голяма полза.
Ти пък да вземат да привлекат клиенти , та после да се чудят как да ги изгонят !
Достатъчно е , че се правят прилични композиции с неудобни разписания , та си имат оправдание : " Ето ние им пускаме хубави вагони , а те пак не искат да се возят !".

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 11:04 am
от NiGhtPiSH
Мен ми е, чудно защо няма смесени влакове по теснолинейката.

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 11:06 am
от bdz46
Имаше, но последният товародател се отказа от железницата преди 7 години.
Сега няма кой да се навие да си качи стоката на влак при тази отблъскваща политика на БДЖ с баснословни цени и претоварване в Септември.