Страница 1 от 3
Катастрофата на 45 163
Публикувано на: Пон Фев 15, 2010 6:11 pm
от n0_aLoNe
Днес сутринта локомотив 45 163.3 се сблъсква със снегорин на прелез близо до гара Биримирци.
По БНТ1 излъчиха репортаж за случая.
Публикувано на: Пон Фев 15, 2010 6:21 pm
от bobara_e_tuk
Няма ли някакъв клип в интернет, за да видим подробности по случаят
Re: Катастрофата на 45 163
Публикувано на: Пон Фев 15, 2010 7:01 pm
от 44-134
n0_aLoNe написа:Днес сутринта локомотив 45 163.3 се зблъсква със снегорин на прелез близо до гара Биримирци.
По БНТ1 излъчиха репортаж за случея.
Kлипове няма. Машиниста е с опасност за живота, кабината на машината е почти в машинното.
П.П. Научете се да пишете грамотно.
Публикувано на: Пон Фев 15, 2010 7:18 pm
от lubo_katastrofata
Клип ИМА
"влак уби шофьор на снегорин в софия
2010-02-15
00:00:33 мин."
http://www.btv.bg/videos/users_matter.pcgi
Re: Катастрофата на 45 163
Публикувано на: Пон Фев 15, 2010 7:40 pm
от n0_aLoNe
44-134 написа:n0_aLoNe написа:Днес сутринта локомотив 45 163.3 се зблъсква със снегорин на прелез близо до гара Биримирци.
По БНТ1 излъчиха репортаж за случея.
Kлипове няма. Машиниста е с опасност за живота, кабината на машината е почти в машинното.
П.П. Научете се да пишете грамотно.
Да благодаря ти, писах от телефона ми, като гледам, не си пропуснал да ме коригираш.

Публикувано на: Пон Фев 15, 2010 8:02 pm
от bobara_e_tuk
Все пак без косури не може

Публикувано на: Пон Фев 15, 2010 8:53 pm
от amon
На първо четене ако не е деформирана рамата ще се наложи смяна на кабина и оперативен кабелаж към нея.
Публикувано на: Пон Фев 15, 2010 10:23 pm
от assen5
Нужно ли е да има две теми по един и същ въпрос?
Публикувано на: Пон Фев 15, 2010 10:31 pm
от Saruman
Впрочем 3 и в актуална информация 2 се коментира въпроса!
Публикувано на: Вто Фев 16, 2010 8:28 pm
от Vlakov
Saruman написа:Впрочем 3 и в актуална информация 2 се коментира въпроса!
Еми аз като гледам amon коментира техническата часат и състоянието на локомотива в другите теми се коментира от друга гледна точка по случея
Публикувано на: Вто Фев 16, 2010 8:57 pm
от amon
Да, това е разликата. Дискусията се води в съответствие с тематиката на съответния подфорум. Тук се разглеждат чисто техническите страни на инцидента.
Публикувано на: Вто Фев 16, 2010 9:03 pm
от Mario Evstatiev
amon написа:Да, това е разликата. Дискусията се води в съответствие с тематиката на съответния подфорум. Тук се разглеждат чисто техническите страни на инцидента.
Чисто философски: Една барака не струва повече от един човешки живот.
Чисто технически: "Надин" е близо до депото. Чаркаляка се трансплантира на спрените машини и така. От тая две Подуянки могат да се вдигнат на крака.
Публикувано на: Вто Фев 16, 2010 9:06 pm
от 44142
Сменя се кабината на 163 и е готова. Ограбените в ПД ако се възтановяват ще мине много време докато се изправят на крака. Просто от лок е скубано и докато се оправи всичко.
Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 9:44 am
от Mario Evstatiev
Следващите кадри не са за хора със слаби нерви!
Те ще разкрият, че машиниста е направил всичко по силите си да намали силата на удара и, че снегорина е изскочил буквално преди да бъде връхлетян от товарния влак. Медиите се опитаха да очернят загиналия наш колега, вероятно по поръчка на мафиотите от "ТИТАН", но истината е друга. Човека, дал живота си заради един пиян водач на почистваща машина е стоял до последно, вярвайки, че ще намали последиците от неизбежния удар...
Ето снимките на 45 163:

Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 9:48 am
от 44142
Чак в трансформаторното е вкаран лок. Вероятно не е освободен от следователите лок.