
Голям сняг, голям студ, голям яд. Тази зима създаде много трудности на DB.
Замръзнали стрелки или влакове заседнали във снежни вихрушки не са нищо ново (в такива случаи пътниците проявяват разбиране), но сега около Мюнхен има и проблеми с липса на влакове.
6-7 ЕМВ-та от серия 425 вече две седмици са в депото в Мюнхен заради технически проблеми. Трябват още няколко седмици за да ги поправят, ми разказаха железничари. Дотогава във движението ги заменят по-стари локомотиви със по няколко вагона, както например тази композиция:
Мюнхен, 29.01.2010. Вместо от ЕМВ, този влак се състои от 110 292, 110 347 и три вагона между тях.
http://www.veselins-eisenbahn.de/volltreffer110292.htm
Проблема е че композициите от локомотиви и вагони не са достатъчни за да заменят всички ЕМВ-та. Та някои влакове през седмицата бяха съкратени, което много ядоса най-вече хората, които ги позват за да ходят на работа или да се връщат от работа. Оплакали са се в Баварското министерство на транспорта, та сега то ще провери какви точно са причините и дали мерките взети от DB Regio Oberbayern са достатъчни.
Надявам се БДЖ да не прави същите грешки: Да не дава стари локомотиви и вагони на старо желязо веднага след пристигането на нови мотрисни влакове. Че кой знае, всичко се случва - може някой ден да се наложи временно да се заменят не 7 ами например 20 влака...

В конкретния случай хората са свикнали следобяд да има влак на всеки 30 минути, а понеже една композиция липсва има влак само на всеки час.
По принцип нямаме право да се чудим ако през зимата вали сняг! Винаги си е валяло! Но наистина в западна Европа всички системи са малко по-чувствителни, особено Англия е напълно неподготвена за случай на по-силен снеговалеж, че там почти никога няма сняг.
По принцип нямаме право да се чудим ако през зимата вали сняг! Винаги си е валяло! Но наистина в западна Европа всички системи са малко по-чувствителни, особено Англия е напълно неподготвена за случай на по-силен снеговалеж, че там почти никога няма сняг.
Информация
Модератори