Да, а на Елин Пелин или Побит Камък те чака, помощната за Вакарел.bdz46 написа:Лятото влаковете за морето са били и с 25 вагона.

Техник
Помагат на всеки който е наднорма... Сега се сетих че навремето на Карнобат събираха влаковете от Варна и Бургас за София в един лятото и по празници се получаваше композиция от сигурно 20+ вагона. Дали и се е налагало да ползва помощна машина по 3та?elektrovoz46 написа:ахах верно ли на вакарел помагат и на патници?n0_aLoNe написа:Да, а на Елин Пелин или Побит Камък те чака, помощната за Вакарел.bdz46 написа:Лятото влаковете за морето са били и с 25 вагона.
е добре де тея 20вагона коитото ги дарпат над норма ли са07 написа:Помагат на всеки който е наднорма... Сега се сетих че навремето на Карнобат събираха влаковете от Варна и Бургас за София в един лятото и по празници се получаваше композиция от сигурно 20+ вагона. Дали и се е налагало да ползва помощна машина по 3та?elektrovoz46 написа:ахах верно ли на вакарел помагат и на патници?n0_aLoNe написа: Да, а на Елин Пелин или Побит Камък те чака, помощната за Вакарел.
Последно промяна от elektrovoz46 на Съб Фев 06, 2010 10:07 pm, променено общо 1 път.


Качва я, ама с лок 45, които са с редуктори за 110 км/ч и имат по-голяма теглителна норма от лок 44, които са с редуктори за 130 км/ч и по-малка теглителна норма. За пример виждал съм лок 45 да изкарва 39 вагона (1504 тона) от Чб към М, а това си е нанагорнище (не много голямо, но ако е 2000 тона влакът, нямаш помощен и спреш на входния на Мит после няма тръгване).elektrovoz46 написа:е добре една празна вертужка от 22вагона качва вакарел а тези 15-20патнически вагона ли няма..?Nikss написа:По 40 тона единия са 800 тона... по нанагорнище 18-20 промила къ я мислиш таа работа?15 вагона мисля, че не са проблем, но повече искат помощна...


Иначе един празен вертушен вагон мисля, че е към 37-38 тона... слагаме ги средно по 37,5 тона => една вертушка с 22 вагона (празни) е към 820-825 тона и с лок 45 се изкарва, но ако е 44 ще се поозори.
Последно промяна от Nikss на Съб Фев 06, 2010 10:29 pm, променено общо 1 път.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am


Виж сега драги приятелю, по-горе се говореше за локомотиви Шкода, не за 46, които са почти с двойно по-голяма мощност (за сравнение на Шкодите часовата е 3140 кВт, на 46 е 5400). 46 предполагам ще се справи да качи Вакарел с 800 т БВ (20 ваг).
Стига да е сухо разбира се. 


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Е добре аз ти казвам че е с редуктори за 130км! А и преди тези шкоди са били по-новички и повече са дърпали така, че е едно и също.Nikss написа:Виж сега драги приятелю, по-горе се говореше за локомотиви Шкода, не за 46, които са почти с двойно по-голяма мощност (за сравнение на Шкодите часовата е 3140 кВт, на 46 е 5400). 46 предполагам ще се справи да качи Вакарел с 800 т БВ (20 ваг).Стига да е сухо разбира се.

Администратор
За да се преценят теглителните мвъзможности в ръководящия наклон за даден участък, всеки бордови дневник има страница с универсалните норми на различните серии ТПС. Ако бърз влак е с маса 900 тона, ще му трябва помощна от Еп до Вакарел. Такава практика имаше преди няколко години, когато бившия влак №337(сега 3637) минаваше през Пловдив за Варна поради затваряне на 3-та за ремонт. От Сф даваха помощна машина до Вк, от където си продължаваше само с влаковия локомотив. На връщане, това ставаше от Септември.
Помощна до към 2004 г. даваха и на 8627 през лятото, когато състава беше голям и масата на влака над 850 тона.
Ех, славни времена...
Помощна до към 2004 г. даваха и на 8627 през лятото, когато състава беше голям и масата на влака над 850 тона.
Ех, славни времена...

Като се размечтахме толкоз, нека и аз да задам своя въпрос... тъй като изготвям разписания на влакове с проектни скорости, на БВ 2627 съм предвидил общо 18 вагона състав... така като ги смятам по 40 тона единия излиза 720 тона... една 44-ка ще се справи ли с обслужването му ако времепътуването от Сф до Ва е 6 ч 15 мин, а на ГО има престой 12' за смяна на бригадите и разкачването на русенската група (6 вагона), а влакът продължава за Ва продължава с 12? 46 200 ако е сухо времето ще се справи, но с 44 ще е голямо мъчение. 

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори