Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

bdz46 написа:Лятото влаковете за морето са били и с 25 вагона.
Да, а на Елин Пелин или Побит Камък те чака, помощната за Вакарел.
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

n0_aLoNe написа:
bdz46 написа:Лятото влаковете за морето са били и с 25 вагона.
Да, а на Елин Пелин или Побит Камък те чака, помощната за Вакарел.
ахах верно ли на вакарел помагат и на патници? :lol:
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

elektrovoz46 написа:
n0_aLoNe написа:
bdz46 написа:Лятото влаковете за морето са били и с 25 вагона.
Да, а на Елин Пелин или Побит Камък те чака, помощната за Вакарел.
ахах верно ли на вакарел помагат и на патници? :lol:
Помагат на всеки който е наднорма... Сега се сетих че навремето на Карнобат събираха влаковете от Варна и Бургас за София в един лятото и по празници се получаваше композиция от сигурно 20+ вагона. Дали и се е налагало да ползва помощна машина по 3та?
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

07 написа:
elektrovoz46 написа:
n0_aLoNe написа: Да, а на Елин Пелин или Побит Камък те чака, помощната за Вакарел.
ахах верно ли на вакарел помагат и на патници? :lol:
Помагат на всеки който е наднорма... Сега се сетих че навремето на Карнобат събираха влаковете от Варна и Бургас за София в един лятото и по празници се получаваше композиция от сигурно 20+ вагона. Дали и се е налагало да ползва помощна машина по 3та?
е добре де тея 20вагона коитото ги дарпат над норма ли са
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

По 40 тона единия са 800 тона... по нанагорнище 18-20 промила къ я мислиш таа работа? :lol: 15 вагона мисля, че не са проблем, но повече искат помощна... :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

Nikss написа:По 40 тона единия са 800 тона... по нанагорнище 18-20 промила къ я мислиш таа работа? :lol: 15 вагона мисля, че не са проблем, но повече искат помощна... :?
е добре една празна вертужка от 22вагона качва вакарел а тези 15-20патнически вагона ли няма..?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

lok45111 написа:БВ 4640/4641 Шумен - Пловдив - Шумен

Бърз влак "Павелъ Вълчевъ" :lol:
И пътническите влакове Шумен - Варна - Шумен с номера 2016X се наричат още пътнически влакъ "Павелъ Вълчевъ". 8) :D
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

elektrovoz46 написа:
Nikss написа:По 40 тона единия са 800 тона... по нанагорнище 18-20 промила къ я мислиш таа работа? :lol: 15 вагона мисля, че не са проблем, но повече искат помощна... :?
е добре една празна вертужка от 22вагона качва вакарел а тези 15-20патнически вагона ли няма..?
Качва я, ама с лок 45, които са с редуктори за 110 км/ч и имат по-голяма теглителна норма от лок 44, които са с редуктори за 130 км/ч и по-малка теглителна норма. За пример виждал съм лок 45 да изкарва 39 вагона (1504 тона) от Чб към М, а това си е нанагорнище (не много голямо, но ако е 2000 тона влакът, нямаш помощен и спреш на входния на Мит после няма тръгване). :D :lol:
Иначе един празен вертушен вагон мисля, че е към 37-38 тона... слагаме ги средно по 37,5 тона => една вертушка с 22 вагона (празни) е към 820-825 тона и с лок 45 се изкарва, но ако е 44 ще се поозори.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Обикновено празните товарни вагони са не повече от 22t.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

При което една празна вертушка от 22 вагона е към 480-490 тона. В сравнение БВ с 20 вагона е около 800 тона. Е как няма да я изкара товарачката без помощна? :lol:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

Да, така бяхме с 46.2хх нз точно коя, но беше с редуктори за 130км/,ако не се лъжа и качихме вакарел без почти никакви проблеми!
А преди това със същата машина и с още 12 вагона отзаде, пълна вертужка, неможахме да качиме Разменна.

Поправката е от Модератор.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Виж сега драги приятелю, по-горе се говореше за локомотиви Шкода, не за 46, които са почти с двойно по-голяма мощност (за сравнение на Шкодите часовата е 3140 кВт, на 46 е 5400). 46 предполагам ще се справи да качи Вакарел с 800 т БВ (20 ваг). :roll: Стига да е сухо разбира се. :D
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

Nikss написа:Виж сега драги приятелю, по-горе се говореше за локомотиви Шкода, не за 46, които са почти с двойно по-голяма мощност (за сравнение на Шкодите часовата е 3140 кВт, на 46 е 5400). 46 предполагам ще се справи да качи Вакарел с 800 т БВ (20 ваг). :roll: Стига да е сухо разбира се. :D
Е добре аз ти казвам че е с редуктори за 130км! А и преди тези шкоди са били по-новички и повече са дърпали така, че е едно и също.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

За да се преценят теглителните мвъзможности в ръководящия наклон за даден участък, всеки бордови дневник има страница с универсалните норми на различните серии ТПС. Ако бърз влак е с маса 900 тона, ще му трябва помощна от Еп до Вакарел. Такава практика имаше преди няколко години, когато бившия влак №337(сега 3637) минаваше през Пловдив за Варна поради затваряне на 3-та за ремонт. От Сф даваха помощна машина до Вк, от където си продължаваше само с влаковия локомотив. На връщане, това ставаше от Септември.

Помощна до към 2004 г. даваха и на 8627 през лятото, когато състава беше голям и масата на влака над 850 тона.

Ех, славни времена...
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Като се размечтахме толкоз, нека и аз да задам своя въпрос... тъй като изготвям разписания на влакове с проектни скорости, на БВ 2627 съм предвидил общо 18 вагона състав... така като ги смятам по 40 тона единия излиза 720 тона... една 44-ка ще се справи ли с обслужването му ако времепътуването от Сф до Ва е 6 ч 15 мин, а на ГО има престой 12' за смяна на бригадите и разкачването на русенската група (6 вагона), а влакът продължава за Ва продължава с 12? 46 200 ако е сухо времето ще се справи, но с 44 ще е голямо мъчение. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация