Страница 1 от 19

DB Schenker

Публикувано на: Сря Яну 20, 2010 1:59 pm
от driver
Нещо за новия немски превозвач...

Други превозвачи | Other rail carriers

Публикувано на: Сря Яну 20, 2010 2:19 pm
от choveka_vlak
Поне за днес, "тепърва баба за дърва"!, ... :wink:

Други превозвачи | Other rail carriers

Публикувано на: Сря Яну 20, 2010 2:20 pm
от choveka_vlak
А ако знаеш нещо!, Заповядай!, можеш да споделиш... :wink:

Публикувано на: Сря Яну 20, 2010 3:16 pm
от NiGhtPiSH
Принципно се чува, дори пишеше в Стандарт, че се очаква да подадат лиценз И за пътнически превози. Като, ако го подадат скоро, ще го получат май месец.

Първоначално ще се използват за отвозване 232 и 171, които са налични в Пирдоп и са собственост на LSD.

Публикувано на: Сря Яну 20, 2010 6:13 pm
от driver
А какво ще возят и дали ще е само с дизелова тяга?

Публикувано на: Сря Яну 20, 2010 7:15 pm
от Labros
...

Публикувано на: Сря Яну 20, 2010 8:16 pm
от NiGhtPiSH
Още не са получили лиценз. Както казах, очаквам тягата да бъде 232 и 171, които са в Пирдоп.

Шенкер е дъщерна на DB и преди две години купих EWS (един от големите ЖП оператори в Англия) и се занимават отдавна с товарни превози из Европа.

Публикувано на: Сря Яну 20, 2010 8:32 pm
от VESO
Хора , оправете заглавието на темата , че ставаме за смях.

Изображение

Публикувано на: Нед Фев 07, 2010 10:04 am
от NiGhtPiSH
Опитах се да направя връзка с DB Schenker Rail, но неуспешно.

Публикувано на: Нед Фев 07, 2010 10:21 am
от Mario Evstatiev
NiGhtPiSH написа:Опитах се да направя връзка с DB Schenker Rail, но неуспешно.
Вероятно когато започнат дейност, у нас ще имат представителство и там ще може да се направи връзка с тях. За момента явно още не се знае нищо, нито какъв подвижен състав ще използват, нито от кога и какви превози ще стартират. Някой спомена, че Гарчев ще движи у нас дейността, а 232-ките, които дойдоха в Пирдоп ще стартират превозите, но това ще се види в последствие. Нищо чудно да се докарат и електровози от серия 120(подобни на Булмаркет 86).

Публикувано на: Нед Фев 07, 2010 11:44 am
от 42 072.9
Според слуховете ще са едно-две "поколения" след 86-та на Булмаркет.

Публикувано на: Нед Фев 07, 2010 11:55 am
от Mario Evstatiev
42 072.9 написа:Според слуховете ще са едно-две "поколения" след 86-та на Булмаркет.
Не ми се вярва да докарат Е189, поне не и на този етап. Сигурно ще започнат с по - стар ПЖПС докато тръгне работата, после ще подновят парка.

Публикувано на: Пон Фев 08, 2010 8:38 pm
от skorost
lok45111 написа:
42 072.9 написа:Според слуховете ще са едно-две "поколения" след 86-та на Булмаркет.
Не ми се вярва да докарат Е189, поне не и на този етап. Сигурно ще започнат с по - стар ПЖПС докато тръгне работата, после ще подновят парка.
Требе да има невярващи и вярващи! За да има диалог, а не само монолог!

Публикувано на: Чет Фев 11, 2010 8:58 am
от Mario Evstatiev
Да внеса малко информация по въпроса:

"DB Schenker Rail" - България ще достави 5 локомотива от Дания - EA3000, но по - нова модификация от тези на "Булмаркет". Тоест вероятно ще дойдат машини с №№ EA3021 - EA3025, въпреки, че тази информация не е потвърдена на 100%

В експлоатация остават досегашните машини в Пирдоп - маневрените локомотиви V60D, V100(DB 204), V200(DV 219) и DB серия 232.
___________________________

Компанията е собственик и на локомотив 171-008-6, който представлява особено богатство, тъй като серията е в графата "музеен подвижен състав" и немските ЖП клубове се избиват за атракционни пътувания с този локомотив. Клуба на 171-ва серия в Германия е правил опити да реализира атракцион у нас, но това не е станало поради неналичие на национален лиценз на предишния собственик на локомотива - LOGISTIC SERVICE DANUBIUS. Да се надяваме, след като нещата потръгнат, Г-н Гарчев да започне сътрудничество със Сдружението и този локомотив да реализира приходи за компанията под формата на атракционни ангажименти.

Публикувано на: Пет Фев 12, 2010 10:33 pm
от choveka_vlak
"DB Schenker Rail" - България ще достави 5 локомотива от Дания - EA3000, но по - нова модификация от тези на "Булмаркет". Тоест вероятно ще дойдат
Не е редно да се прибързва със каквато и да е информация... Л-тивите ЕА-3000 са построени без модефикации по образец. за справка: DSB намирате локомотиви и разглеждате, там пише всичко. Никой в Европа не се опитва да открива топлата вода, тъй че редно е да изчакаме и тогава да коментираме...