
Администратор
На вниманието на уважаемите колеги Машинисти и всички, които попитаха за документацията за ЕМВ 30/31!
Благодарение на един колега, Форумът се сдоби с ръководството в електронен вариант, така, че да бъде споделено със всички, които се интересуваха от него.
*Авторските права са изключително на БДЖ-ТПС-Локомотиви ЕООД и SIEMENS.
*Ръководството е предназначено за лична употреба! Всяко разпространяване с комерсиална целе наказуемо!
*Ръководството е БЕЗПЛАТНО!
ЛИНК:
http://store4.data.bg/lokomotiven/tech_ ... 30_new.pdf
Благодарение на един колега, Форумът се сдоби с ръководството в електронен вариант, така, че да бъде споделено със всички, които се интересуваха от него.
*Авторските права са изключително на БДЖ-ТПС-Локомотиви ЕООД и SIEMENS.
*Ръководството е предназначено за лична употреба! Всяко разпространяване с комерсиална целе наказуемо!
*Ръководството е БЕЗПЛАТНО!
ЛИНК:
http://store4.data.bg/lokomotiven/tech_ ... 30_new.pdf



Акредитиран фотограф
Харесаха ми 2 та милиона километра за смяна на лагери. Не ми хареса температурния диапазон за работа на ЕМВ, биоразграждащото масло, буталния компресор и най вече това, че не е упоменато, че зимата машинистта трябва да си носи "духалка" в чантата, а пътниците няма да им се наложи да ползват закачалки.
Трябва да се отбележи - това не е ръководство тъй като в него не е упоменато как се управлява ЕМВ, как се експлоатира, нито пък нещо за ремонта. Това е просто общо запознаване с устройството. Тоест бюлетин.
Като изключим това специални благодарности на човека, който го е качил. Друго си е да четеш на български.
Трябва да се отбележи - това не е ръководство тъй като в него не е упоменато как се управлява ЕМВ, как се експлоатира, нито пък нещо за ремонта. Това е просто общо запознаване с устройството. Тоест бюлетин.
Като изключим това специални благодарности на човека, който го е качил. Друго си е да четеш на български.

Да но откъде друга информация, като всичко свързано с Дезирата е тема инкогнита.Ghost написа:Харесаха ми 2 та милиона километра за смяна на лагери. Не ми хареса температурния диапазон за работа на ЕМВ, биоразграждащото масло, буталния компресор и най вече това, че не е упоменато, че зимата машинистта трябва да си носи "духалка" в чантата, а пътниците няма да им се наложи да ползват закачалки.
Трябва да се отбележи - това не е ръководство тъй като в него не е упоменато как се управлява ЕМВ, как се експлоатира, нито пък нещо за ремонта. Това е просто общо запознаване с устройството. Тоест бюлетин.
Като изключим това специални благодарности на човека, който го е качил. Друго си е да четеш на български.
Нещо не ми се връзва това твърдение.Досега на всички доставени ТПС са комплектовани както с описания, така и принципни и монтажни схеми и инструкции.07 написа:За повече от това се плаща - и мама на тати не дава без пари............borislaviv написа:]
Да но откъде друга информация, като всичко свързано с Дезирата е тема инкогнита.
До сега всички доставени серии са били от най малко 40 бройки (единствено 61ва е по малко) и по линия на СИВ.....borislaviv написа:Нещо не ми се връзва това твърдение.Досега на всички доставени ТПС са комплектовани както с описания, така и принципни и монтажни схеми и инструкции.07 написа:За повече от това се плаща - и мама на тати не дава без пари............borislaviv написа:]
Да но откъде друга информация, като всичко свързано с Дезирата е тема инкогнита.
До сега, но за Сименсите се чудехме как да отрежем от цената - и ето резултата не получаваме пълна документация, нито напълно обучен сервизен персонал, за сметка на това даваме на Сименс хале във Варна където си плащаме като попове.......

Навремето в соц. страните Чолаков. На запад, обаче, не е имало такава практика, като си купиш телевизор да ти дадат и схемата. Просто в соц. обществото понятието авторско право и фирмена тайна губеше смисъл, изключая военното производство и някои други специфични производства. Продукцията за бита нямаше авторски права и фирмена тайна, за да се крие устройството/схемата и да се доплаща за придобиването им.bdz46 написа:Навремето телевизорите, автомобилите и т. н. също вървяха със схеми, ама сега няма.borislaviv написа:Досега на всички доставени ТПС са комплектовани както с описания, така и принципни и монтажни схеми и инструкции.
Тук не е по-различно.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
dido73 написа:]Навремето в соц. страните Чолаков. На запад, обаче, не е имало такава практика, като си купиш телевизор да ти дадат и схемата. Просто в соц. обществото понятието авторско право и фирмена тайна губеше смисъл, изключая военното производство и някои други специфични производства. Продукцията за бита нямаше авторски права и фирмена тайна, за да се крие устройството/схемата и да се доплаща за придобиването им.
Напротив имало е, баща ми има телевизор Сименс, купен през 1980та всичките му схеми и таблици са вътре.... има и една пералня AEG - ел. схемата е залепена от вътрешната страна на горния капак - за да не я загубиш..... и тя ще стане на 30 тази година......

Хм, странно. Когато през 1985-та родителите ми купиха за брат ми и мен радио-касетофонче Panasonic RX-5180/A от кореком нямаше схема. Имаше ръководство, брошура със картинки и гаранционна карта. Явно не е било правило да се слага схема а изключение.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Май японците въведоха тая мода - да няма схеми при самото изделие а само в сервиза..... както и да е днес това е обхванало всички сфери на техникатата - информацията е ценна стока, баща ми е запален радиолюбител и има няколко трансивера - без схеми са бях му ги намерил в интернет преди време - имаше ги качени от други любители, днес за всичко се иска пари..... дори и за фабричен код за отключване на 17 годишен авто-радио касетофон с тая разлика че в холандия срещу смс на цена 2 евро получаш смс с номера, а в България сикат 20 кинтаdido73 написа:Хм, странно. Когато през 1985-та родителите ми купиха за брат ми и мен радио-касетофонче Panasonic RX-5180/A от кореком нямаше схема. Имаше ръководство, брошура със картинки и гаранционна карта. Явно не е било правило да се слага схема а изключение.

Информация
Модератори