Страница 1 от 6
Въпроси и отговори
Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 7:35 pm
от stoqn_bdz
Защо при Р-сериите има отделен километраж, а не се ползва този, който е на ел. таблото, който е до уреда за измерване на тока към тяговите двигатели?
Re: Въпрос
Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 7:40 pm
от n0_aLoNe
stoqn_bdz написа:Защо при Р-сериите има отделен километраж, а не се ползва този, който е на ел. таблото, който е до уреда за измерване на тока към тяговите двигатели?
Не се казва километраж, а скоростомер.
Не се използва защото няма приводи. Той е електрически скоростомер.
Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 7:49 pm
от stoqn_bdz
Аха, мерси.Извинявам се за грешката.
Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 8:26 pm
от borislaviv
А освен това електрическия скоростомер няма възможност да маркира скоростта, налягането в провода, часа и др. показатели, както Hasler-което се явява един вид черна кутия.
Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 8:28 pm
от 42 072.9
А и е крайно неудобен от експлоатационна гледна точка.
Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 8:35 pm
от 44142
Отделно при лок с АЛС не може да има ел скоростомер понеже на мястото където е привода се монтира гебера за АЛС.
Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 8:41 pm
от Nikss
На русенските 44 се говореше, че работят, но аз лично не съм виждал, за да потвърдя.

Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 8:43 pm
от 44142
Работят.
Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 8:44 pm
от Nikss
Интересно как не са ги направили като файтърите - хаслер само в 1-ва кабина, във 2-ра само ел.скоростомер.

Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 8:45 pm
от borislaviv
Да работят, ама нямат АЛС. Не е проблем да се възстановят и другаде, но при повреда на хаслера така и така влакът е оставен.
Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 8:52 pm
от 44142
borislaviv написа:Да работят, ама нямат АЛС. Не е проблем да се възстановят и другаде, но при повреда на хаслера така и така влакът е оставен.
Прав си. Просто няма смисъл от тях при положение, че има хаслери.
Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 9:00 pm
от Nikss
Може да са предценили, че може да им послужат за нещо... знам ли.

Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 9:03 pm
от 44142
Те могат да послужат но при сегашните нормативи не вършат работа. Примерно по линия съоражена с АЛС ако се повреди регистриращия скоростомер пак се оставя влака. А може на лок със стандартно оборудване където има скоростомер той да се ползва. Нали се записват данните.
Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 9:12 pm
от Ghost
44142 повреди ли се регистриращият скоростомер /дори само часовника да откаже/ влакът се оставя в първата попътна гара независимо съоръжена ли е линията с АЛС.

Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 9:14 pm
от 44142
Това е ясно. Имах в предвид, че точно заради това са не използваеми тези ел скоростомери при сегашните нормативи. Дори и да работи както е на русенските винаги се гледа хаслера понеже той е важния.