
моля за помощ нядявам се че съм попаднал на правилното място. надявамсе въпросът ми даневи се стори много тъп а ,тои е :
по какъв начин завивът вагоните
Как завиват вагоните.
ако някои знае дами го обясни по простичко
по какъв начин завивът вагоните
Как завиват вагоните.
ако някои знае дами го обясни по простичко

Аз лично, признавам си, не мога да ти помогна. Единствено знам, че колкото е по-остра една крива при вписването й ребордите на вагоните свирят много и се получава неприятно стържене. Тук определено и дължината на самия вагон е от значение. Онзи ден един плевенски машинист работещ от 27 г. в БДЖ зададе на мен, 44.123 и Саруман същия въпрос, но останахме като гръмнати и не можахме да му отговорим. Въпросът ти не е никак тъп, напротив, много е смислен. Аз лично също ще се радвам да прочета отговора как влаковете се вписват в кривите, какво става с колоосите, защо едната изминава по-малко път, а другата повече и т.н.
Оставям думата на колегите. Вие сте!


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:03 pm, променено общо 1 път.

влаковете не завиват - те се вписват в кривиstogesto написа:моля за помощ нядявам се че съм попаднал на правилното място. надявамсе въпросът ми даневи се стори много тъп а ,тои е :
по какъв начин завивът вагоните
Как завиват вагоните.
ако някои знае дами го обясни по простичко
колелата на влака са твърдо свързани с оста, за да се впишат в кривата е необходимо вътрешното колело да измине помалко път от външното, тъй като двете колела се въртят с едни и същи обороти то единствения начин да изминат различен път е да са с различен диаметър, на влака колелата са конусни, и при движение по права се търкалят по един и същ диаметър при движение в крива вътрешното колело се търкаля по по-малък диаметър от външното........


Администратор
Какъвто въпроса такъв и отговора !
Имаше по Дискавъри едно общообразователно филмче касаещо такива по елементарни неща , като : Защо ребордите са от вътрешната страна на колелата и защо конусната част е с по-големия диаметър пак отватре , а не обратно ! Доста приятно за гледане и даващо отговор на елементарни въпроси !
Имаше по Дискавъри едно общообразователно филмче касаещо такива по елементарни неща , като : Защо ребордите са от вътрешната страна на колелата и защо конусната част е с по-големия диаметър пак отватре , а не обратно ! Доста приятно за гледане и даващо отговор на елементарни въпроси !

Информация
Модератори