Мнения: 2
Регистриран на: Вто Дек 29, 2009 8:26 pm
Местоположение: varna
моля за помощ нядявам се че съм попаднал на правилното място. надявамсе въпросът ми даневи се стори много тъп а ,тои е :
по какъв начин завивът вагоните
Как завиват вагоните.
ако някои знае дами го обясни по простичко
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Аз лично, признавам си, не мога да ти помогна. Единствено знам, че колкото е по-остра една крива при вписването й ребордите на вагоните свирят много и се получава неприятно стържене. Тук определено и дължината на самия вагон е от значение. Онзи ден един плевенски машинист работещ от 27 г. в БДЖ зададе на мен, 44.123 и Саруман същия въпрос, но останахме като гръмнати и не можахме да му отговорим. Въпросът ти не е никак тъп, напротив, много е смислен. Аз лично също ще се радвам да прочета отговора как влаковете се вписват в кривите, какво става с колоосите, защо едната изминава по-малко път, а другата повече и т.н. :arrow: Оставям думата на колегите. Вие сте!
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Labros написа:Само да се отстранят правописните и пунктуационни грешки от първоизходящото мнение.
Момчето явно още не може да се накефи на находката. :wink: Нека го оставим да се поуспокои, пък дано се сети да си редактира мнението. Ако не, бърсалката е насреща. :twisted:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

И заглавието на темата не е зле да се промени."Как завиват вагоните?" според мен е по - удачен избор. :wink:
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
stogesto написа:моля за помощ нядявам се че съм попаднал на правилното място. надявамсе въпросът ми даневи се стори много тъп а ,тои е :
по какъв начин завивът вагоните
Как завиват вагоните.
ако някои знае дами го обясни по простичко
влаковете не завиват - те се вписват в криви
колелата на влака са твърдо свързани с оста, за да се впишат в кривата е необходимо вътрешното колело да измине помалко път от външното, тъй като двете колела се въртят с едни и същи обороти то единствения начин да изминат различен път е да са с различен диаметър, на влака колелата са конусни, и при движение по права се търкалят по един и същ диаметър при движение в крива вътрешното колело се търкаля по по-малък диаметър от външното........
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

В крива височината на глава релса е различна. По този начин става възможно вписването. Също така и подобно на локомотивите вагонните талиги също се завъртат около централен болт.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

44-134 написа:В крива височината на глава релса е различна. По този начин става възможно вписването. Също така и подобно на локомотивите вагонните талиги също се завъртат около централен болт.
Не навсякъде имаш надвишение, не всички локомотиви и вагони са с талиги
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Конусовидните бандажи помагат само до някъде, и то когато са с пресен профил. В по-малки радиуси и при изтъркан бандаж вътрешното колело приплъзва.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

bdz46 написа:Конусовидните бандажи помагат само до някъде, и то когато са с пресен профил. В по-малки радиуси и при изтъркан бандаж вътрешното колело приплъзва.
Човека искаше с най-прости думи да му кажем...
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

07 написа:
bdz46 написа:Конусовидните бандажи помагат само до някъде, и то когато са с пресен профил. В по-малки радиуси и при изтъркан бандаж вътрешното колело приплъзва.
Човека искаше с най-прости думи да му кажем...
Е нищо де, малко допълнителна информация не е излишна. :)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

На мен всъщност не ми стана ясно какво точно иска да му кажем.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:На мен всъщност не ми стана ясно какво точно иска да му кажем.
Как става вписването в криви на пътническите вагони. Поне така го разбрах аз. Явно момчето е ново и оше навлиза в сферата.
64.19
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Какъвто въпроса такъв и отговора !
Имаше по Дискавъри едно общообразователно филмче касаещо такива по елементарни неща , като : Защо ребордите са от вътрешната страна на колелата и защо конусната част е с по-големия диаметър пак отватре , а не обратно ! Доста приятно за гледане и даващо отговор на елементарни въпроси !
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

bdz46 написа:На мен всъщност не ми стана ясно какво точно иска да му кажем.
Какво става с колоосите на вагон при вписване в крива. :)
Публикувай отговор

Обратно към “ТЕХНИЧЕСКА КОНСУЛТАЦИЯ | Technical Consultation”

Информация