Страница 1 от 1

Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 6:14 pm
от Ghost
lok43r има и други случаи, но аз визирам изключително серия 46 200 с "майстор" шоп в нея. 8)

Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 6:50 pm
от dido73
Ghost написа:lok43r има и други случаи, но аз визирам изключително серия 46 200 с "майстор" шоп в нея. 8)
И как майстор шоп скъса бандажа на 46-234?
Ghost написа:Пореден случай на скъсан бандаж. Интересно ще е да се види от коя страна са щемпелите на бандажа. Досегашните скъсвания винаги бяха на цифра най-вече на 1 и 7. Всички скъсвания до сега са все по Софийско. Нито един в Бургас или в Пловдив.
Изводът е: дървен шоп в 46 200 е една особено опасна комбинация. 8)
Щемпелите са от външния край на бандажа. Ако обвиняваш някой за нещо направо си го кажи, не се прави на остроумен!
Като толко сигурен кажи този и този са виновни защото са направили тези и тези грешки.
Кви са тия половинчати работи.

Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 8:26 pm
от Ghost
Admin: Успокойте тона, моля и се придържайте към темата! Важи за всички участници в спора!

dido73 за скъсан бандаж не можеш да обвиниш машинист. Причината за скъсване е или в некачествена плавка или в неспазване на стегнатостта при набиване. Но все пак статистиката за скъсани бандажи на 46 200 е интересна. Само по Софийско.
А израза "дървен шоп" е нарицателен. Кадърните вече карат под земята. Отгоре останаха като този http://vbox7.com/play:266b4f6a . Представи си го в локомотив. С мобилен телефон и се хвали как на всякъде е преди време и и изкарал душата на машината. Гордост голяма. Комплексарска работа. Аз това не го одобрявам.
Разбира се има и кадърни машинисти все още. 8)

Публикувано на: Съб Дек 26, 2009 12:53 am
от lok43r
Хубаво все пак че не си си спестил последното изречение...

Електрически локомотиви серия 46 | Electric locomotives seri

Публикувано на: Нед Дек 27, 2009 8:35 am
от choveka_vlak
Предлагам в по-спокоен тон да се обсъжда повдигната тема!!! Моето становище е че този вид (конструктивно) локомотив не е за нашия профил на пътя в България от една страна и от друга необмислените през годините постоянно променяни товарни норми. Не на последно място" кантаросването", (самообучелите се кантарджии по депата, в последствие изчезнали поради добро заплащане). Тъй че проблемите са комплексни и дори разглеждани по отделно не бива да влагаме толкова яд и злоба! :twisted:

Публикувано на: Пон Дек 28, 2009 8:43 am
от Mario Evstatiev
Ghost, не съм съгласен, че машинистите са основния проблем на 46200 в София. Ще припомня, че докато машините на бургазлии бяха(и още са) адски неподдържани хигиенно, софиянци безупречно си пазеха работното място и машините, които работят в Сф са изключително чисти. Освен това, тенденцията за късане на бандаж си има друго обяснение - кривите по 5-та, където тези машини предимно се ползват. Бургазлии си имат едно - две рамена, по които се карат влакове с 46-та серия. Освен това, интензитета на натовареност на шопските 46200 е немалък. По някога се правят по 400 км на повеска, имам явни примери за това. Тъй, че не може да се съди кой е майстор и кой не по това, колко бандажа имало скъсани в еди кое си локомотивно депо.

Публикувано на: Пон Дек 28, 2009 7:51 pm
от Ghost
lok45111 не си чел добре горните ми постове. Обясних коректно за късането на бандажи. Но това за чистотата е смехотворно. В София досега локомотив 46 200 не е измиван външно. 46 205 вървя седмици неизмита след удар на крава. Да не споменавам миризмата. Ако имаш предвид вътрешно чистене да там, си прав. Така ги чистят,че не оставят и шунтовете по апаратните шкафове и някое друго въже по заземителните щанги.
За тяговите рамена, километри и норми също имаш невярна информация.

:arrow: Последните постове трябва да се преместят в "46 200 в Сф"

Публикувано на: Пон Дек 28, 2009 9:02 pm
от 44142
Много го ненавиждате депо СФ. Шунтовете са крадат в БС. На ПО лок също липсваха шунтове но ви еудобно да твърдите, че СФ ги крадат.

Публикувано на: Пон Дек 28, 2009 9:34 pm
от Ghost
44142 "Баш Електровозаджия" . Депо София е известно на "Иван Вазов 3" като Бермудския триъгълник. Каквото влезе повече не излиза.
Аз например мога да напиша само хубави неща за депо ГО. Но както е тръгнало от целият форум струи един такъв хладен негативизъм. Всички пишат само за негативната страна на БДЖ. Получава се нещо като новините. Бих се радвал ако някой пусне тема "Градивното в БДЖ". И отново нещо негативно омазахме цялата тема с философии. А идва пак сняг и като се почне Н12, Н22, Н28 и честити празници. 8)

Публикувано на: Пон Дек 28, 2009 9:54 pm
от Mario Evstatiev
Ghost написа:44142 "Баш Електровозаджия" . Депо София е известно на "Иван Вазов 3" като Бермудския триъгълник. Каквото влезе повече не излиза.
Аз например мога да напиша само хубави неща за депо ГО. Но както е тръгнало от целият форум струи един такъв хладен негативизъм. Всички пишат само за негативната страна на БДЖ. Получава се нещо като новините. Бих се радвал ако някой пусне тема "Градивното в БДЖ". И отново нещо негативно омазахме цялата тема с философии. А идва пак сняг и като се почне Н12, Н22, Н28 и честити празници. 8)
Този форум е позитивно настроен към БДЖ, но негативно настроен към междудеповските войни.

УТРЕ ЩЕ ЧИСТЯ!

Публикувано на: Пон Дек 28, 2009 10:02 pm
от Ghost
По скоро премести мненията. Все пак това е форум. Ако нещо е за триене се премества в темата "Излишен багаж", която съществува във всеки добре подържан и администратиран форум. Поздрави. 8)

Публикувано на: Пон Дек 28, 2009 10:10 pm
от Mario Evstatiev
Ghost написа:По скоро премести мненията. Все пак това е форум. Ако нещо е за триене се премества в темата "Излишен багаж", която съществува във всеки добре подържан и администратиран форум. Поздрави. 8)
ПРЕМЕСТЕНО!