Страница 1 от 2

Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 8:48 pm
от Nikss
Сутринта засичайки в дефилето не видях на 2611 да има бистро. :? Сетили се бяха обаче да му налюскат 4 допълнителни 63-ки, 3 от които първокласни. :D 2610 си няма тъй като вчера 2611 нямаше. :arrow:

Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 8:58 pm
от VESO
Типично хитруване на дребно от страна на БДЖ.Допълнителните вагони са първокласни и като свършат местата , пътниците са принудени да закупуват такива с по - скъпите цени.Това обаче е нож с 2 остриета и може да изиграе лоша шега на превозвача.

Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 9:21 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Типично хитруване на дребно от страна на БДЖ.Допълнителните вагони са първокласни и като свършат местата , пътниците са принудени да закупуват такива с по - скъпите цени.Това обаче е нож с 2 остриета и може да изиграе лоша шега на превозвача.
Допълнителните вагони се означават и третират като второкласни, независимо от обзавеждането им. Стига писахме глупости!

Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 10:07 pm
от Labros
Проблема не до класите. Проблема идва от факта, че 63-ките са ограничени до 100 км. В пътния лист се пише, че има такива вагони и стой та гледай закъснения после...

Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 10:48 pm
от VESO
lok45111 написа: Допълнителните вагони се означават и третират като второкласни, независимо от обзавеждането им. Стига писахме глупости!
Това е добре , но когато с Наско ходихме до Черквица с тогавашния 2611 , допълнителният вагон беше първокласна 63-ка , означена като такава с табелка "A2" и вътре бяха допускани пътници само с билети за първа класа.Така и не се напълни , а отзад в останалата част от композицията нямаше никъде свободни места.Хората бяха като в консерва , а ниe пътувахме прави през цялото време от София до Плевен.Затова съм и скептично настроен към пускането на първокласни вагони като допълнителни.

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 6:59 am
от Mario Evstatiev
На "Слънчев бряг" лятото пътуваше първокласен вагон, означаван и третиран като второкласен. Освен това, допълнителните вагони се пускат за обикновените пътници. Просто няма достатъчно второкласни вагони, поради което се подава каквото има.

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 12:13 pm
от Labros
Снимка на допълнителния вагон на влак 8612 от 19.12, заради който произлязоха толкова неуредици:

Изображение

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 12:22 pm
от pavel
Марио, относно допълнителните вагони не бъди толкова сигурен. Прав си, че така трябва да бъде, наистина, но някои хора си четат евангелието както си искат. Пресен пример от тази сутрин. Отидох на бюрото на Централна гара и си поисках билет отиване-връщане до Сливен за 23.12 за "Чавката". Касиерката ми заяви, че за 23-ти са останали места само първа класа. Добре, хубаво, напълно възможно е да е така. Но ми написа място във вагон А2? Това много ме учуди и естествено я попитах. Обясни ми, че допълнителните вагони, в които има места, са само първокласни и съответно трябва да ми даде билет за първа класа. А сега де...царят дава, пъдарят не дава. В резултат ме обърсаха 33 лева-почти колкото струва автобусният билет. Ако им поставиш въпроса по-остро ти казват, че промяна на класа на вагона става само с телеграма от Пътнически превози. А ония няма как да знаят с какви вагони без наряд разполага депо БезНадежда, че да пускат телеграми за всеки отделен случай, както уж се изисква.

А иначе друг път съм пътувал с допълнителен А вагон със същия влак, но беше с номер 21 и без да се доплаща за първа класа. Сега въпросът е кой е сложил номера А2 вместо 21,22 и т.н.

ЛОКОМОТИВИ Форуми -> Дискусии | Discussions here

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 2:13 pm
от choveka_vlak
No coment!,... :D Админа е на ход!,... :-k

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 3:03 pm
от pavel
За 23-ти декември 2009 г. няма седящи места за:
• бърз влак № 2637 София – Добрич, който заминава от София в 21:25 ч.
В състава на влака са включени два второкласни вагона с 160 седящи места и един първокласен вагон с 54 седящи места.
• бърз влак № 3623 София – Карлово – Бургас, който заминава от София в 16:05 ч.
В състава на влака са включени четири второкласни вагона с 312 седящи места и един първокласен вагон с 58 седящи места.
Какъв е тоя съчинен вагон А2 май само тиквениците знаят. И къде са им допълнителните вагони? В г*за им?

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 3:25 pm
от Labros
Подай оплакване, че да вземат становище по проблема. Някой лъже. Целта е да се разбере кой хитрува на дребно.

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 4:01 pm
от desiroml
pavel написа:Марио, относно допълнителните вагони не бъди толкова сигурен. Прав си, че така трябва да бъде, наистина, но някои хора си четат евангелието както си искат. Пресен пример от тази сутрин. Отидох на .....
А иначе друг път съм пътувал с допълнителен А вагон със същия влак, но беше с номер 21 и без да се доплаща за първа класа. Сега въпросът е кой е сложил номера А2 вместо 21,22 и т.н.
Открил си истината. Подават се вагони в наличност, но се номерират според телеграмата за бонус-вагона. Марио е прав за бившия 2610. Там са си 21, 22 и 23. А на любимата ми чайка, с която също често пътувам до любимия си Сливен, преди всеки празник е различно - ту 21, 22, ту A2. Смятам, че трябва да се радваме на A-вагони, номерирани като B. А за цената - нормално за календарен ден, а и автобусите рядко пътуват под 4,5 часа, особено в дни като 23дек. А са и доста по-неудобни за толкова дълъг път. Така, че не се чувствай прецакан. Следващия път планирай по-рано своето пътуване.

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 4:10 pm
от desiroml
pavel написа:
За 23-ти декември 2009 г. няма седящи места за:
• бърз влак № 2637 София – Добрич, който заминава от София в 21:25 ч.
В състава на влака са включени два второкласни вагона с 160 седящи места и един първокласен вагон с 54 седящи места.
• бърз влак № 3623 София – Карлово – Бургас, който заминава от София в 16:05 ч.
В състава на влака са включени четири второкласни вагона с 312 седящи места и един първокласен вагон с 58 седящи места.
Какъв е тоя съчинен вагон А2 май само тиквениците знаят. И къде са им допълнителните вагони? В г*за им?
И за това не бива човек да се ядосва. Просто допълнителните вагони се разписаха доста по-късно от началото на предварителната продажба. Ще се наместят нещата, но е неприятно, че се получават такива неточности.

Между другото ви предлагам в подобни случаи да се замислите за пътуване по таблица 4. Това е вариант, когато няма места в предпразнични БВЗР и не толкова скъп, защото няма календарни цени в таблица 4, а си у дома за празника. И то без да вредиш прекомерно на околната среда!

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 4:24 pm
от pavel
Ами да си оправят телеграмата за влака. Не може всичко да зависи от това дали благосклонен или тъп чиновник е на смяна. Нямам против да се подават първокласни вагони, като няма други, но не съм съгласен да се изнудват хората да плащат за първа класа поради липса на второкласни. И толерирането, правенето реклама на БДЖ е най-малкото неуместно. Това, че автобусите не ги бива, не променя факта, че само в България пътуването с автобус е по-бързо и по-удобно изцяло по вина на "превъзнасяната" дерибейска организация БДЖ. Съгласен съм, че трябва да се пътува с влак, но с друг оператор-превозвач, не с БожеДокарайниЖиви. Кой знае с какво закъснение ще се изтъпани влака.....Да вземат лиценза на тази пишман-организация и толкова!

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 5:04 pm
от desiroml
pavel написа:Ами да си оправят телеграмата за влака. Не може всичко да зависи от това дали благосклонен или тъп чиновник е на смяна. Нямам против да се подават първокласни вагони, като няма други, но не съм съгласен да се изнудват хората да плащат за първа класа поради липса на второкласни. И толерирането, правенето реклама на БДЖ е най-малкото неуместно. Това, че автобусите не ги бива, не променя факта, че само в България пътуването с автобус е по-бързо и по-удобно изцяло по вина на "превъзнасяната" дерибейска организация БДЖ. Съгласен съм, че трябва да се пътува с влак, но с друг оператор-превозвач, не с БожеДокарайниЖиви. Кой знае с какво закъснение ще се изтъпани влака.....Да вземат лиценза на тази пишман-организация и толкова!
Доста пресилено! Националния ни превозвач осигурява едно много добро ниво с оглед на управлението на държавата, икономическото ни положение, социалния си ангажимент и цените на предлаганите услуги. Твърдя, че подобно съотношение (толкова благоприятно) услуга/цена няма в нито една от 14-те членки на ЕС, които съм посетил с влак, както и в още 4 европейски държави извън съюза.
Друг е въпроса, че това съотношение е благоприятно съобразно нашия джоб. Това не означава, че мудната и раздута администрация на превозвача няма какво да направи, дори без финансовата помощ на държавата. Закостенелите тикви, бедния асортимент услуги и негъвкавата ценова политика са причини за изоставането в развитието на БДЖ. Служителите също не са достатъчно съвестни - не обръщат внимание на външния си вид (за тези, имащи пряк контакт с пътуващите), не спазват правилата за реда във влаковете и гарите (например пушат, а другото не искам даго казвам), не са любезни с пътниците и крадат (за техен срам). Това разбира се не е генерализация. Има множество отлични служители!!! За нещастие лицето на компанията обикновено са "двойкаджиите". Това е така поради факта, че ние постоянно недоволстваме от нещо (за 10min закъснение ще се намери тъпак, който да иска оставката на министъра), а и неграмотни журналя бълват простотии, уронващи престижа на железниците. Всички железопътни администрациии имат своите проблеми, свързани с особеностите на техните държави. Призовавам всички да ценят най-екологичния ни и най-честен спрямо държавния апарат превозвач!