Страница 1 от 1
Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 11:52 pm
от 46 242
Утре е последната серия проби Сп-Пазарджик, да не забравите !
Публикувано на: Нед Дек 06, 2009 11:55 pm
от VESO
И пак с 211 начело.
Ако не бях на работа , щях да се вдигна.
Публикувано на: Пон Дек 07, 2009 11:33 am
от Ghost
Не е сигурно, че ще е 46 211.

Публикувано на: Пон Дек 07, 2009 11:36 am
от Mario Evstatiev
Ghost написа:Не е сигурно, че ще е 46 211.

Важното е пробите да минат успешно, за да се подготвят вагоните за пускане в експлоатация.
Публикувано на: Чет Яну 07, 2010 10:07 am
от Ivan
За каква скорост ще ги пробват?
Публикувано на: Чет Яну 07, 2010 11:35 am
от Mario Evstatiev
Ivan написа:За каква скорост ще ги пробват?
До Vконструктивна на вагоните ще се правят изпитанията. Да се надяваме този път да няма ядове, че още чакаме обновена композиция.
Публикувано на: Пет Яну 08, 2010 11:08 pm
от Nikss
Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 9:28 am
от Mario Evstatiev
Някой отразил ли е вчерашната проба?
Очакваме подробности и евентуално снимки

Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 12:36 pm
от bdz_bg
Вчера като се прибирах с 1627 видях,че имаше цяла композиция в завода,но незнаех,че е имало проби.
Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 1:53 pm
от VESO
А кой каза , че тези дни е имало проби? Не видяхте ли , че темата е от 6-ти декември?
Вагоните в Септември - 5 на брой стоят там може би от около месец.Не всички от тях са минали проби успешно.
Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 2:59 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:А кой каза , че тези дни е имало проби? Не видяхте ли , че темата е от 6-ти декември?
Вагоните в Септември - 5 на брой стоят там може би от около месец.Не всички от тях са минали проби успешно.
Имали са проблем доколкото разбрах с механиката и вратите. На два от вагоните, вратите са се отваряли и в движение при V = 130 км/час. Това е меко казано недопустимо.
Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 6:18 pm
от VESO
За вратите не знам , но имало "танци" при скорост над 100 км/ч.Заключението на комисията било , че талигите имали изместен център на тежестта , затова и спрели пробите на последните вагони , които чакаха да минат.
Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 6:23 pm
от 44.123
Значи се получава същата работа като при сегашните 63-ки така го разбирам.

Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 11:35 pm
от bdz_bg
Ако си останат до 100 и се появяват същите проблеми при скорост над същата няма смисъл от модернизацията.Абсолютно излишно харчене на пари, пък като се види,че завода в Сп не работят качествено, поръчките да се дават на завода в Дряново.Лично аз съм с крайно отрицателно мнение за завода в Септември поради това,че бяхме посрещнати изключително недоброжелателно.

Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 11:57 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Забелязва се немърливост в работата на ВРЗ-99 Септември. Почти всички пътически и спални вагони, минали през тях, след известно време дават разни дефекти. Май само за товарни вагони и боя ги бива...
И за далавери
