Страница 1 от 1
Публикувано на: Съб Ное 21, 2009 7:33 pm
от 44142
Едно питане към borislaviv. След като се запалиха 44071 и 44091 излезна телеграма да се сложат термички в изправителите. В ПД доколкото знам ползват термичката за "зимен-летен" режим. В Го по същия начин ли се постъпва. Питам понеже в ПД като изкарат лок от ремонт и почва едно постоянно светене на пожарната лампа и си мисля, че просто ако се ползват тези термички най вероятно не са настроени на нужната температура на задействане.
Публикувано на: Съб Ное 21, 2009 8:13 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Едно питане към borislaviv. След като се запалиха 44071 и 44091 излезна телеграма да се сложат термички в изправителите. В ПД доколкото знам ползват термичката за "зимен-летен" режим. В Го по същия начин ли се постъпва. Питам понеже в ПД като изкарат лок от ремонт и почва едно постоянно светене на пожарната лампа и си мисля, че просто ако се ползват тези термички най вероятно не са настроени на нужната температура на задействане.
В преустройството на депо Пд се ползват тези за "зимен/летен". В ГО би трябвало да е същото. Ако се настроят на нужната температура няма да имам проблеми. Иначе за преустройството - аз имам схемите, при интерес мога да ги кача.
Публикувано на: Съб Ное 21, 2009 8:19 pm
от 44142
Дай да ги мернем.
Публикувано на: Съб Ное 21, 2009 8:49 pm
от borislaviv
Преустройството на пожароизвестителната инсталация е едно недомислие,защото е правена само с разглеждане на схеми, а не с поглед в локомотива кое как е. Не може да препоръчват двата от кабелите да се прокарат в конектора на тяговия изправител, а третия да се прокара извън него защото в конектора няма място за третия проводник. И той се пуска отделно.Освен това термостатите на моста, които се използват са за температури около 0 градуса,и те трябва да се настройват за 80 градуса, което не е коректно за механиката им. Между другото ние първи си блъскахме главите с новата схема и първия локомотив беше 44-121 и след нея една софийска. После идваха при нас от другите депа да видят как става. Вдигна се доста шум за една незначителна работа. Като че ли сме направили кой знае какъв подвиг.
Публикувано на: Съб Ное 21, 2009 8:53 pm
от 44142
Благодарско за разяснението.
Публикувано на: Нед Ное 22, 2009 5:55 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Дай да ги мернем.
Принципна ел. схема на преустройство на ПИИ на 68Е1, 2 и 3
Принципна ел. схема на преустройство на ПИИ на 68Е4, 5 и 6

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 5:34 pm
от amon
borislaviv написа:Преустройството на пожароизвестителната инсталация е едно недомислие,защото е правена само с разглеждане на схеми, а не с поглед в локомотива кое как е. Не може да препоръчват двата от кабелите да се прокарат в конектора на тяговия изправител, а третия да се прокара извън него защото в конектора няма място за третия проводник. И той се пуска отделно.Освен това термостатите на моста, които се използват са за температури около 0 градуса,и те трябва да се настройват за 80 градуса, което не е коректно за механиката им. Между другото ние първи си блъскахме главите с новата схема и първия локомотив беше 44-121 и след нея една софийска. После идваха при нас от другите депа да видят как става. Вдигна се доста шум за една незначителна работа. Като че ли сме направили кой знае какъв подвиг.
Т. е. проводници 706А (707А) и 706Б-706 (707Б-707) преминават през D1 а проводник 760А (761А) се пуска някъде зад групата. Това чисто технологично е неправилно тьй като по този начин групата става неотделима от останалата част на ел. инсталацията. Варианта е проводниците да се свържат през допълнително поставен в групата клеморед (условно Х1) като това дава възможност при демонтиране веригата да се раздели без да се нарушава целостта на някой от проводниците.
Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 10:24 pm
от borislaviv
Точно така ги и правиме. Слагаме една лустър-клема тройна и така свързваме проводниците, съответно означени.Къде ще си играя да разглобявам конектори и да пускам кабели. И то да работиш на тясно място и надолу с главата.
Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 10:38 pm
от Mario Evstatiev
borislaviv написа:Точно така ги и правиме. Слагаме една лустър-клема тройна и така свързваме проводниците, съответно означени.Къде ще си играя да разглобявам конектори и да пускам кабели. И то да работиш на тясно място и надолу с главата.
Монтажна схема на преустройството на ПИИ, така ще дадем яснота:

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 10:47 pm
от borislaviv
Това е както го правим. Но в първата инструкция която получихме-някъде 2007 или2008 година,пишеше точно така: двата проводника се пускат през конектора на моста, даже се посочваха на кои игли, които са свободни.Явно практиката си е казала думата и това решение е преправено във вида представен ни от Марио.
Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 10:50 pm
от Mario Evstatiev
borislaviv написа:Това е както го правим. Но в първата инструкция която получихме-някъде 2007 или2008 година,пишеше точно така: двата проводника се пускат през конектора на моста, даже се посочваха на кои игли, които са свободни.Явно практиката си е казала думата и това решение е преправено във вида представен ни от Марио.
Първия вариант "Разложки" в Пд е доста особен и от него вредата ще се разбере когато трябва да се вади група. Кабелите са пуснати покрай реакторите, някъде из групата и директно на термостата. Дръпни с крана групата и ще видиш как ще се наклони леко към кабелите, ще каже "дзън" и ще си излезе. "Амон"-овия вариант е с един нормален 380V 6А клеморед, достатъчно надежден, че да издържи и иобезпечи сигурността на връзката. И дава добри резултати.
Публикувано на: Пет Ное 27, 2009 6:37 pm
от amon
И не на последно място е удобно да се провери изправността на термостата без за това да е необходимо да се чекнеш зад групата (зад втора група си е направо геройство да се намъкне човек

)