Нека продължа с хронологията на спомените си:
2001 Лятото: Яко тичане по Карлово и въобще по дестинация Монтана - Карлово. Любим влак ми беше 7106 до Сф и от там 321 до Кв, после 322 за 7107. По принцип от Монтана за 7106 нямаше връзка, тъй като 7106 на БО беше към 03 часа. За това хващах ПВ 71214 до БО, от там БВ 731 до Лм, от там 72216 до БР и вече 7106 до Сф. Пиша влаковете със номерата, с които бяха тогава. Правех и пътувания до Варна с 337 и се връщах с 336. Обикновено си намирах място в задната кабина до ВА, така, че доста бях задоволен откъм пътуване в електровозите
2002г.: Продължавах с ходенията по Карлово по старата схема, докато не спряха така обичания от мен "пиянски" 7106/7107. Нахвана ме тъга. Направих си нова "обвръзка" Монтана - Карлово, която задължително включваше преспиване в резервните стаи на Миячката. Намерих си още приятели в железниците, посещавах вече и Локомотивно депо - Бургас.
2003г.:Тук в живота ми нахлу и Сръбската вълна. Едно отиване в Београд, благодарение на човек от Кончар(не българин) ми вля и тази стимулираща инжекция

Опознаване на нова тяга, нови хора, нови депа, въобще нещо красиво. Появи се в живота ми трицифреното щастие - сериите 441 и 471. След завръщането ми в БГ още веднъж се срещнах със "щастието", оцветено в червено и с внушаваща дължина 22 метра. Междувременно пътувах отново по Варна, карах насам - натам влакове и т.н. От 17 Август 2003 заживях в ЖП Общежитие - Витиня и само три месеца ме деляха от започването на работа в депото. Така и стана. На 22 Декември 2003г. ми беше първият работен ден в ел. депо Подуяне.
2004г.: Никакви особени промени. Работех в депото като ел. техник. От пролетта започнах на екипировката, след като ТП бригадите минаха на редовна смяна. Започнах и да пътувам с машинист, вече пенсионер от Карловския график. Яко разтриване на 46 и 46 200, докато не ми втръснаха и не ми дойде акъла, че от това не става машина!!! Така през късния период на лятото осъзнах, че няма по - добро от доброто старо Ванче(44/45). Нямаше други особени промени. През късната есен започнах работа по симулатора за локомотиви серия 45 във ВТУ "Т. Каблешков" и там доста се стараех.
2005г.: Все още работех по симулатора във ВТУ. В депото имах малки проблеми с очите, за което ме изпратиха на ТЕЛК и бях преназначен като "викач-наряд", като какъвто и работя сега. Любовта към машините не си отиде и за това през Април 2005 г. се осмелих да поискам от Директора на депото един стар пулт от серия 45, на базата на който си направих и личния симулатор. Любовта към 44/45 се утвърди. През есента отново заминах за три дни в ЖТП-Београд, където покарах малко от тяхните "жабета" серия 441. Върнах се и пак по старо му. Любовта към Ванчетата не ме напускаше въпреки всичко
2006.: Отворих този форум
