Понеже се получи дискусия с модераторите ми е интересно какво смятат потребителите на форума по въпроса.
Форумът има 43 раздела. В половината раздели има по 1-2-3-5-10 теми, които заемат едва половината екран. Според някои администратори и модератори така форумът е по-систематизиран и по-лесно се открива търсената информация.
Има раздел за серия 41, която отдавна не е в експлоатация и не може да се очаква, че ще има голяма активност във връзка с такива локомотиви, дори да се възстанови движещ се експонат. В момента там има 6 теми.
Има отделни раздели за серия 42/42 100 и 43/44/45, въпреки че те са принципно еднакви, а серия 42 е в края на експлоатацията си с едва 4-5 локомотива в движение.
Има отделен раздел за серия 46 с едва 4 теми.
Има раздел "43/44/45 дискусии", съдържанието на който почти изцяло се припокрива с раздел 43/44/45. В същото време няма раздел за дискусии за серия 46 200, 41, 42 100 и т. н.
Има отделен раздел за ЕМВ 30/31 и 32/33, в първият има "цели" 3 теми.
Има раздел "Вагони - техническа част" с 8 теми, всичките важни (кой знае защо, след като и важни, и обикновени, те винаги са най-отгоре).
Има раздели "Техническа консултация" и "Въпроси и отговори", които са с до голяма степен припокриващо се предназначение.
Раздели "Тарифи и ПД" и "Специализирана ЖП техника" са само с по 5 теми и са една до друга, въпреки че са коренно различни.
Раздел "Да си поговорим за железници" има цели 174 теми - 20 пъти повече от повечето други раздели.
Предложението е:
Обединяват се ел локомотивите в общи раздели "Серия 41÷45", Серия 46/46 20/44 001/2", Серия "60/61";
Създава се общ раздел за всякакъв друг ТПС, където се коментира неща, отнасящи се за всички серии (Ремонта на скоростомерите, прозвищата на локомотивите, пултовете и др.);
Сливат се разделите за 30/31 и 32/33 в общ раздел "ЕМВ";
Сливане на "Когато парата движеше..." и "Парни локомотиви";
Сливане на "Вагони - техническа част" и "Специални вагони" и преместване на няколкото дискусионни теми от спец вагоните в "Дискусии";
Преминаване на БЖК към "Други превозвачи" и раздела става "Частни превозвачи";
Сливане на "Техническа консултация" и "Въпроси и отговори" поради припокриващи се функции;
Откриване на раздел ЖИ, в който ще се прелее половината съдържание на "Да си поговорим за железници". Въпреки, че форумът е уж за локомотиви, темите за намаления, стрелки, светофори, гари и ОИ са колкото тези за локомотивите;
Да се изясни предназначението на "Нещата от живота", където могат да отидат теми от сорта на "Началниците също плачат" (макар да става дума за гари, темата е изцяло с житейска насоченост).
Разделите "Архив" могат да се обединят, в тях има малко теми, а в единия даже няма нито една. Така и така там се влиза много рядко и няма да се затрудни особено намирането на дадена тема при 2-3 страници големина на раздела.
Оптимизиране на броя на важните теми и начинът на категоризирането на немите като важни. Единственият ефект от важните теми е, че те стоят най-отгоре в раздела, а в някои раздели почти всички (или всички) теми са важни, което ги обезсмисла като такива. Освен това така дискусионните теми, които са по-посещавани изпадат на дъното на раздела.
Според мен ръководството изпитва страх към раздели с повече от половин страница. По-смели предложения не смея да давам.
Форумът има 43 раздела. В половината раздели има по 1-2-3-5-10 теми, които заемат едва половината екран. Според някои администратори и модератори така форумът е по-систематизиран и по-лесно се открива търсената информация.
Има раздел за серия 41, която отдавна не е в експлоатация и не може да се очаква, че ще има голяма активност във връзка с такива локомотиви, дори да се възстанови движещ се експонат. В момента там има 6 теми.
Има отделни раздели за серия 42/42 100 и 43/44/45, въпреки че те са принципно еднакви, а серия 42 е в края на експлоатацията си с едва 4-5 локомотива в движение.
Има отделен раздел за серия 46 с едва 4 теми.
Има раздел "43/44/45 дискусии", съдържанието на който почти изцяло се припокрива с раздел 43/44/45. В същото време няма раздел за дискусии за серия 46 200, 41, 42 100 и т. н.
Има отделен раздел за ЕМВ 30/31 и 32/33, в първият има "цели" 3 теми.
Има раздел "Вагони - техническа част" с 8 теми, всичките важни (кой знае защо, след като и важни, и обикновени, те винаги са най-отгоре).
Има раздели "Техническа консултация" и "Въпроси и отговори", които са с до голяма степен припокриващо се предназначение.
Раздели "Тарифи и ПД" и "Специализирана ЖП техника" са само с по 5 теми и са една до друга, въпреки че са коренно различни.
Раздел "Да си поговорим за железници" има цели 174 теми - 20 пъти повече от повечето други раздели.
Предложението е:
Обединяват се ел локомотивите в общи раздели "Серия 41÷45", Серия 46/46 20/44 001/2", Серия "60/61";
Създава се общ раздел за всякакъв друг ТПС, където се коментира неща, отнасящи се за всички серии (Ремонта на скоростомерите, прозвищата на локомотивите, пултовете и др.);
Сливат се разделите за 30/31 и 32/33 в общ раздел "ЕМВ";
Сливане на "Когато парата движеше..." и "Парни локомотиви";
Сливане на "Вагони - техническа част" и "Специални вагони" и преместване на няколкото дискусионни теми от спец вагоните в "Дискусии";
Преминаване на БЖК към "Други превозвачи" и раздела става "Частни превозвачи";
Сливане на "Техническа консултация" и "Въпроси и отговори" поради припокриващи се функции;
Откриване на раздел ЖИ, в който ще се прелее половината съдържание на "Да си поговорим за железници". Въпреки, че форумът е уж за локомотиви, темите за намаления, стрелки, светофори, гари и ОИ са колкото тези за локомотивите;
Да се изясни предназначението на "Нещата от живота", където могат да отидат теми от сорта на "Началниците също плачат" (макар да става дума за гари, темата е изцяло с житейска насоченост).
Разделите "Архив" могат да се обединят, в тях има малко теми, а в единия даже няма нито една. Така и така там се влиза много рядко и няма да се затрудни особено намирането на дадена тема при 2-3 страници големина на раздела.
Оптимизиране на броя на важните теми и начинът на категоризирането на немите като важни. Единственият ефект от важните теми е, че те стоят най-отгоре в раздела, а в някои раздели почти всички (или всички) теми са важни, което ги обезсмисла като такива. Освен това така дискусионните теми, които са по-посещавани изпадат на дъното на раздела.
Според мен ръководството изпитва страх към раздели с повече от половин страница. По-смели предложения не смея да давам.

Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm
Въпреки че съм от скоро тук, смятам че това би било най-добре:
Сливане на "Когато парата движеше..." и "Парни локомотиви";
Сливане на "Вагони - техническа част" и "Специални вагони" и преместване на няколкото дискусионни теми от спец вагоните в "Дискусии";
Преминаване на БЖК към "Други превозвачи" и раздела става "Частни превозвачи";
Сливане на "Техническа консултация" и "Въпроси и отговори" поради припокриващи се функции;
Откриване на раздел ЖИ, в който ще се прелее половината съдържание на "Да си поговорим за железници". Въпреки, че форумът е уж за локомотиви, темите за намаления, стрелки, светофори, гари и ОИ са колкото тези за локомотивите;
Да се изясни предназначението на "Нещата от живота", където могат да отидат теми от сорта на "Началниците също плачат" (макар да става дума за гари, темата е изцяло с житейска насоченост).
Разделите "Архив" могат да се обединят, в тях има малко теми, а в единия даже няма нито една. Така и така там се влиза много рядко и няма да се затрудни особено намирането на дадена тема при 2-3 страници големина на раздела.

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Момчета,
хайде да не изпадаме отново във вражди. За сега докато не получа конкретни мнения от потребители няма и съм длъжен да не пипам нищо. Не може форума до днес да е добре и изведнъж да се реши, че ще се мести, реорганизира и преправя нещо направено. Предложителя на темата сам по себе си е достатъчна причина да не пипам нищо, поради пристрастното му мнение в полза на ортанизирана интригантска клика, обявила себе си за географско - климатична област някъде из Серенгети.
хайде да не изпадаме отново във вражди. За сега докато не получа конкретни мнения от потребители няма и съм длъжен да не пипам нищо. Не може форума до днес да е добре и изведнъж да се реши, че ще се мести, реорганизира и преправя нещо направено. Предложителя на темата сам по себе си е достатъчна причина да не пипам нищо, поради пристрастното му мнение в полза на ортанизирана интригантска клика, обявила себе си за географско - климатична област някъде из Серенгети.
64.19

Администратор
Да, но има едно голямо "НО"!bdz46 написа:Нямам такива пристрастия, нямам нищо общо с никакви савани, нито съм казвал, че форумът не е добре. Давам предложение как да стане по-добре.
Техническите лица са на мнение, че електровозите, ЕМВ и всичкия друг подвижен състав трябва да се систематизирани и разделени по серии, вид и предназначение. От твоите предложения за сега смятам, че само "ТЕХНИЧЕСКА КОНСУЛТАЦИЯ" може да приеме "Въпроси и отговори" като сродни раздели. На мястото на въпросите да се пръкне инфра. От друго не виждам какво да намалям. За архивите забрави - тях ги разделихме именно по предложения на потребители.
64.19

Не виждам какво пречи да си останат разделите така систематизирани както са си сега?
Не виждам и смисъл. Защо като се слеят в общ ЕМВ серии 30+31 и 32+33, да е по-добре от сега. Това че има малко теми и заема и 1/8 от екрана проблем ли е?
Ами локомотивите - точно като са систематизирани поне по серии ще е по-лесно и удобно ориентирането на нови потребители, на млади ентусиасти. Като накупчиме всичко на едно и ще стане пак боза. Аз мисля, че няма какво да подобри сливането и обединяването освен да обърка повече хората, които са новаци в този форум. Нещо повече - има колеги, които не са работили цял живот по форумите и чатовете и сегашната систематизираност ще ги улесни. А това че има много малко теми в дадени раздели...ми кво сега. Това мисля за предложението на Тодор. Мисля че ако се обединят обще всички електровози в едно,у всички ЕМВ в едно и дизели в едно ще стане боза.


Еее, пак параноята ви удари. Колегата просто предлага щот така вижда нещата. Ма вие реагирате като сталинисти бе - "който не е с Вас е против Вас".Labros написа:Точно месец мина от Форумната среща и там потребителите ясно и методично изказаха мнението си за структурата и разделите на форума. Цели се дестабилизация и разкол в иначе монолитната ни структура.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs


Администратор
Аз съм също за запазване на разделите!dido73 написа:Поради горното ми мнение гласувах за статуквото.
Тъй като ми се стори удачно, разделът "Въпроси и отговори" се закрива, а съдържанието му се премества в "ТЕХНИЧЕСКА КОНСУЛТАЦИЯ". Закрития раздел пък дава своето място на новия раздел "Инфраструктура", където са преместени всички теми, касаещи инфраструктурата - жп гари и спирки, сигнализация, централизации и блокировка, железен път и жп съоръжения. По този начин значително се облекчава търсенето в иначе големия и с разнородно съдържание раздел "Да си поговорим за железници".
Някои много стари и дублиращи се теми бяха изтрити, изтриха се и теми, нямащи отношение към форумната тематика или пределно изчерпани.
С това се надявам, най - сетне да се е постигнала пълна систематизация и продреденост на разделите, което да профилира максимално тематиката във всеки един от тях.
Поздрави!
64.19

dido73 е много прав, аз лично съм доволен от форума в сегашното му състояние и не искам никакви промени - свикнал съм му вече, видяхте от недопитване, бързане и т.н. как 1 година имаше застой. А и както се каза така като всичко е разделено по серии ще се ориентират по-лесно и новодошлите хора - било то машинисти, ученици (спотъри) или просто любители, не работещи в железницата и не запознати толкова добре колкото нас със подвижния състав. Това би ги улеснило за коя серия къде да търсят. Смятам въпроса за приключен. Нямам какво повече да кажа. 

Информация
Модератори